İnsan kendi geleceğini kendisi belirlese daha güzel olmaz mıydı?

Maalesef geleceğimiz biz tarafından değil, ailemiz tarafından belirleniyor.
Kendim belirlesem şimdi sağlığım yerinde psikolojim düzgün olurdu ben de yaşıtlarım gibi evlenirdim iş sahibi olurdum
İnsan kendi geleceğini kendisi belirlese daha güzel olmaz mıydı?
Cevapla