Güncellemeler
+1 yıl
Tüm mesajlara üstten neden cevap verir bir insan?
Bildirimden cevap verince de mesajların hepsini okuyabiliyorsun yalnız.. Bunun ilgisizlikle alakası yok.
Cevap
4Cevap
Bence sende geçmişten kalan olumsuz çapalar var. İlişkinin başında bile benden sıkılırsın imajı çizmişsin ki hala geçmişte takılısın.
Üstten cvp yazınca çevrim içi ya da son görülme saati olmuyo mu 🤔🤔🤔🤔?
Oluyor ama bu mesajlara üstten cevap vermesi beni umursamadığını gösteriyor.
Ayrılsam mı
İnan böyleleri sadece zaman kaybı ve mental bozukluk yapıyo insanda... Uyar son kez baktın tınlamıyo, bas tekmeyi gitsin nett
Ya çok meşgul biridir. Ya da çevrimiçi görünmekten kaçtığı biri vardır..
Cevrimici gorunmek istemiyor
Nude istedi mi senden
umursamıyo ya da yoğun biri
seende sallama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?