Mesajlara sürekli üstten cevap veriyor, ne yapmalıyım?

19 gündür flörtüz. Aramızda duygusal bir bağ başladı kendisi itiraf etti. Ben dedim benden sıkılırsın sen de gideceksin en iyisi konuşmayalım dedim ama ben sana iyi bakarım geçmişi unut dedi. Çıkarcı biri de değil. Ame telegramda olsun wpde olsun mesajlara sürekli üstten cevap veriyor ve çoğu mesajı okuyamıyor sonradan yazılan. Anlamıyorum bu ilgisizlik ve umursamazlık değil mi şimdi?
O zaman hiç konuşmayalım
Güncellemeler
+1 yıl
Tüm mesajlara üstten neden cevap verir bir insan?
Mesajlara sürekli üstten cevap veriyor, ne yapmalıyım?
Cevapla