AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
70Cevap
Algı yaratmayın karakterin doğuşu batısı olmaz. Aldatmışsa ayrılın yani en iyisi senin için.
Dostum. Ben doğuluyum. Ama kabul edelim batıda daha az bu olaylar. Genelde namus namus deyip her haltı yiyen Batı'nın erkekleri
Karaktersizliğin batı doğusu yok ki. Işte sizler yüzünden hep doğuya karşı bir ön yargı oluşuyor. Yapmayın etmeyin cidden yazık kendi kendinizi kötü gösteriyorsunuz hiç mi zorunuza gitmiyor. Bu arada bulunduğun durumdan dolayı üstüne bir de tartışmıyorum senle sadece düşüncem bu onu belirttim.
İspatlanmış tezler var. Doğulu erkeklerle alakalı az bie şey oku bence cahil kalmışşn doğulu erkeklerin daha çok aldattığı şerefsiz olduğu her yerde yazıyor onları doğuran anneler. Düşük yapsa inşalllah
İyi sen okumuşsun da çok mu biliyorsun merak ettim 😂😂. Az aşağı da nafaka parasına göz dikmişsin az aklın olsaydı kimseye muhtaç olmazdın. Bu arada bahse girerim eğitimim senin üst sevindedir. Şükür senin gibi bir erkeğin eline bakacak hale getirmedim kendimi. Neyse sen benden sonra havlarsan cevabına bakma teneźullunde bile bulunmayacağımı bil. NAFAKA KOVALAR GİZLİ ÜYECİK byby
Benim fikrim.
Sen nerenin cahilisin.!! Aldatma suçu ülkemizde tazminat ve nafaka? Keşke hapis cezası olsa ama devlet aldatan 300 bin TL tazminat suçu veriyor. Ger. izekalı kitap oku az.
Sanirim sen ilk defa yakaladin. Degisecegjni sanmam
siz bir ilk olun..
çünkü sesinizi çıkarmazsanız bir ömür böyle yaşayacaksınız..
Bence yine aldatacak. Ama sen bilirsin
Adına sevindim kurtul hemen parasız da kalmazsın
Tek eşlilik insan doğasına aykırı zaten bende aldatıyorum
Allah islah etsin
sen inanıyor musun yapmayacağına
İnanıyorum ama kanım istemiyor onu evli kalmaya devam etsem de koynuma alır mıyum
Ne yapacağını en iyi sen bilirsin aslında biz ne desek boş
Sende onu aldat git özür dile sonrada
söylediğini sen yapar mısın
Eger birgün evlenirde eşim beni aldatırsa yemin ederim yaparım
Senide aldatan olursa yuh
Herkes aldatıyor, bizim binada var Bi tane karısı hamileyken başka kızlarla aldatıyordu
Yapacak yok ben kaldıramaz
Aldattığını nerden anladın
İtiraf
Affedebiliyorsan devam et çünkü çocukların var
O da keşke çocuklarım var deyio alsatmasaydı
Erkek milleti
Ama boşanıcam inanıyorum kendime
Boşanınca derdin dahada çoğalacak hayat kolay olmayacak
Bunu bil
boşansan kendine bakabilecek durumda mısın
Tazminat nafaka malların yaeıaı benim
kocann maaşı ne kadar ki resmiyette
200 bin TL ye kadar alıyor Mardin burası.
resmiyette ne kadar gözüktüğü önemli bence boşan gitsin başka bulursn hayatını yaşarsın
Başka bulmak niyetinde değilim...
en azından boşan gitsin
Söz vermiş 1 fırsat ver
Ben onu aldatsaydım o bana fırsat vermezdi asla
Anlıyorum seni ama dinle bir defa sonrada onu izle ara sıra kurnaz ol biraz açık verecektir niyeti kötüyse
Kuznazım , zaten malını mülkünü alıcam
Hah onu yap fotoğraf çek annesine göstermekle blöf yap
Annwsi de oğlunu haklı buluyor
Ben bilemem ailenizi sen açık noktasını bilirsin
Vallahi boşanıp mallarını aldığımda görücem onun annesini de. Torunlarına hasret kalıcak onlar.
sadece orada değil her yerde aldatıyorlar
Zor bir durum Allah yardımcın olsun
Boşanmalısın. Bir kez yapan tekrar yapıyor.
Boşan bence, aldatan yine aldatır
Tekrar edecek bu yüzden boşan
Yok devam et bagrina bas
Boşan yapan hep yapar
Doğru olan önüne bakmak geride bırakıp
Ben olsam affetmezdim bu ne awk çüklerine sahip çıkamıyorlar bi
Soruyu sorman bile hata direk boşan
Boynuzla güzel kardeşim hak etmiş
Bir aldatan bidaha yapar. Yolla gitsin
Emin ol yine yapacak,
Dsha iyi imkan varsa bosan.
Boşan bebeğin 3 aydan küçükse aldır
Saçmalama.
Sen bilirsin ama onurun gururun var yani bence var yani olmalı ama yoksa sen bilirsin
Bebeğin ne suçu var bebeği niye aldırsın be kardeşim
@efnann0 babasız olmasından iyidir
Annesi ona yeter : )
@efnann0 baba senin için önemli olmayabilir ama çocuk için daima önemli eksik büyür
Annesi elinden geldiğinde hissettirmez, babasız büyüyen bir çok çocuk var. Ama en azından annesi olacak onun.
@efnann0 evet çocuk çok ama eksik olan da çok. Burada soru açan çoğu kiz babadan yoksun. Var ise de etkisi yok babanın. Erkek de var onlar da kin ile büyüyor. Ayrıca o bebek var oldukça bu iğrenç evlilik ve adam bu kızın beyninden çıkmaz
Aksine çocuğu ona yaşaması için bir umut olur, onun sevgisiyle daha iyi hisseder, onunla beraber sarar yaralarını. Zaten hafızasına kazınmış bi evlilik var çocuğa her baktığında adamı mı hatırlayacak ne alakası var? Çocuk onun çocuğu ve onun hiç bi suçu yok. Asıl yalnız daha kötü hisseder kendini
@efnann0 cinsel ve duygusal hafızayı sıfırlar ise geleceğe daha güçlü bakar benim fikrim bu
Hayır kesinlikle katılmıyorum. Zaten ayrıldığında sıfırlamış olacak tüm bağlantılarını, gerisi hafızasında zaten. Çocuk o adamın değil onun çocuğu, üstelik çok masum hiç bi şeyden haberi yok, o annesine çok iyi gelecek, annesi de ona. Eminim❤️
@efnann0 çocuğun bir babası var ama bu da bir gerçek. Çocuk annesine babasını sorunca ne diyecek? Baban beni skip attı evladım mı diyecek?
Ne biçim cümleler kullanıyorsunuz ya lütfen iğrençleşmeyelim, annesi onun anlayacağı dilde uygun bir şey söyler siz onu dert etmeyin. İlerde de anlatır zaten.
@efnann0 sokak ona bunu daha erken ve sert şekilde anlatır
Ben size katılmıyorum dediğim gibi annesi onun yaralarını o da annesinin yaralarını sarar. Hem kimse de durup dururken ona böyle bi şey söylemez evet çok kötü insanlar var ama annesi zaten çevresini falan bilir, dikkat eder.
Hem onlar nerden bilecekte
@efnann0 ne kadar dikkat etse de olay her zaman kontrolde olmaz
@efnann0 kreşe başlasın arkadaşlarının babası denk gelecek ya da oyunlarda baba lafı geçecek
Onlar hallederler annesiyle bütün sorunların üstünden gelebilirler. Belki üzülürler, beraber ağlarlar sonra birlikte mutlu olur birlikte gülerler. Çocuk olmasa, çocuğu aldırsa daha zor emin olun. Hem vicdan azabı çeker hem çocuğunun hayaliyle yaşayıp durur hemde o adama karşı olan nefreti her gün kendini hatırlatır, çocuğu onun yüzünden şimdi yanında olmadığı için. Çocuğuyla beraber çok güzel bi hayat onu bekliyor, pisliklerden uzak. İlerde de büyüyünce hep annesinin yanında olacaktır zaten.
Hem annesi hem babası olmayan milyonlarca çocuk var dünyada maalesef. Onun en azından hep yanında olacak bir annesi olacak. Her şeye rağmen ondan vazgeçmeyen, çevresindekilerin dediklerine rağmen onu aldırmayan, hep yanında olucak bi annesi. Hem bazı anneler çocuklarına hem anne hem baba olurlar. Eminim o da öyle olacak.
Öyle şey ni olur neden babasız olsun biz boşancaz ama istediği zaman babalarını görürler
O baba görülmeye değer mi onu hiç sanmıyorum
Ama sonuçta çocuğun babası görmeye hakkı var istedikten sonra
Ne olursa olsun o evlatlarına iyi bir baba bana ihanet etti. Çocuklarıma bunu asla söylemem
Tebrik ederim seni canım çok olgun ve çok doğru düşünüyorsun ☺️
allah belasını versin aldatanların ne diyeyim
İhanetin affı olmaz !
Hakkında hayırlısı olsun (güncelini okudum)
Kesinlikle boşa, seni haketmiyor
Affedersen hep aldatılacaksın
Sen de aldatıp intikam al
cukunu kes
Mantıklı
Tanıdık birimi
Pavyon aşift esi
İtiraf ettimi
Evet senden helallik almam gereken bir konu var. Dedi
Eee
Anlattı ben seni geçen yıl aldattım Felan işte pavyon karısını tatile götürmüş bie güzel her haltı yemişler çocukların rıskını vermiş
avukatın gazına gelmissin yapma bence
Karın seni aldatsaydı sen afferdin sanırım.
Guzelim mardinin adini kirletme
Ben mardinliyim severim ama maalesef ki buradaki erkekler öyle
Boşansan iş güç var mı kendine bakabilecen mi
Son şans ver tek başına yapaman
aldatılınca sen de verirsin
Sen kadınsın tek başına yapamazsjn diye dedim nabarsan yap ya
kadın neden tek başına yapamazmış biraz söylesene
Saf olan sensin kendini aldatan herifle ne yapsın
Tamam siz haklısınız bb
ortadoğunun tipik beyin yoksunu insanı. niteliksiz hayatında başarılar. iyi günler.
@feyziiihüsnü kendisi karısı aldatacınca affeder ma ben geniş değilim
kesinlikle boşa ayaklarının üstünde dur
Affet devam et
Iyi yapmışsın
Boşanmalısınız
Boşan
Bence boşan ya
Boşan
Vur tekmeyi
Zor karar...
Troll irišpisi seni
Sen karar ver
Boşan
Bacım 1 kere yapan 2 kere de yapar boşa gitsin
Boşanman gerek
sende aldat
Son bir şans ver.
aldatılınca sen de verirsin
sen bilirsin evet
yav hehe
Affet
Boşan.