Gizli Üye(25-29)+1 yılİlk olarak ben hep şu görüşteyim hemen çocuk yapmanız doğru değildi ek olarak bir geliriniz var ise ailenizin ya da sizin ekonomik durumunuz iyiyse kesinlikle boşanın çünkü bu durum tekrar olacağına ben garanti verebilirim :D. Eğer paranız yoksa durumunuz gerçekten vahim karnınızda çocuk ve ek olarak bir oğlunuz daha var bu ikisine bakmak ve çalışmak şu ekonomik şartlarda çok zor karar sizin neleri göze alabileceğinizi ölçün tartın
07 Yorumla
Soran+1 yılNeden güldün?
Birincisi ben onu sevdim. güvendim tabiki çocuk yapucam onun şeytana uymuş olması beni bağlamaz.
İkinci olarak ailem arkamda ama buna ihtiyacım yok malların yarısı bana geliyor ve iyi bir aldatma tazminatı alıcam.
Cevap sahibi+1 yılSevmiş olabilirsiniz ben evlenirsem en az 4-5 yıl çocuk yapmayı düşünmüyorum çünkü dünyanın binbir türlü hali var istediğiniz kadar güvenin evlendikten sonra insanların gerçek yüzü ortaya çıkıyor. Karar sizin aynısını siz yapsanız kocanız ne yapardı? aynı durumu sizde yapabilirsiniz buna hakkınız var
Soran+1 yılBizde ilk üç yıl yapmadık. Zaten
Cevap sahibi+1 yılAnladım yani karar sizin eğer çok seviyorsanız biraz daha zaman tanıyın ama kocanız takıldığı ortamlardan uzaklaşmaz ise aynısını gene yaşarsınız. Aldattığını söyledi ise siz anlamadan dürüst bir adammış herkes yapamaz eğer öyle biriyse bir kez daha şans verebilirsiniz uımarım aynısını tekrarlamaz
Soran+1 yılBen artık sevmiyorum. Gebertse keşke
Cevap sahibi+1 yılSevmiyorsanız işkence bence akrabalarımdan biliyorum onların ekonomik özgürlükleri olmadığı için ayrılamıyorlar kocaları asgari ücret alıyor bir çaputları bile yok ayrılsa alacak bir şeyi yok kısaca ve 3 çocuğu var atıyorum çalışacak durumda da değil ama sizin ekonomik özgürlüğünüz var yaşınız da geç değil ömür boyu işkence çekmektense ayrılın düşünüp taşının tabi
Soran+1 yılHaklısın
En İyi Cevaplar
Yani sen aileni durumunu daha iyi biliyorsun. Elbette yaptığı doğru değil ve söyleyeceklerim sakın yanlış anlasilmasin. Bosan veya boşanma diyemem senin kararın senin içinde olduğun hayat fakat çocuklar da var ve boşanma sonrası maddi olmasa da manevi olarak yaşayacağın ciddi sorunlar olabilir. Her şeyi iyice düşün ve o şekilde bir karar ver derim.
00 Yorumla
+1 yılBoşan ve kendi ayakların üstünde durabil, kendini geliştir bir adamın insafına bırakma kendini de çocuklarını da . Ne empatiden yoksun yorumlar var . Hamile eşi varken dahi gözü dışarda olan başkasıyla fingirdeyen adamdan kocayı bırak baba bile olmaz. Donuna varana kadar al haketmeseymiş.
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
68Cevap
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılAvukatın dediğine göre hareket etme sakın, tamam evlilik sürecinde edinilen mallar ortaktır ve aladatan hatalıdır maddi manevi tazminat alırsın çocuklar için nafaka talebinde bulunursun ve hakim nafaka ödemesine karar verir fakat eşinin durumu nasıl? Öder mi? İkincisi delillerin var mı? Eşin sözle böyle konuşup iş davaya gelince hakim karşısına çıktığında seni suçlu gösterirse ne olacak? Kısacası her türlü ihtimali düşün ve ona göre hareket et. Boşanma kararı verirsen kesinlikle kocanı süründür çünkü ikinci kez evlilik yapmak istediğinde adam gibi davranıp aldatamasın.
10 Yorumla "Erkektir yapar" diyenlerin ağzının ortasına bi vurcaksın varyaaa... Neyse şey yap sonuçta kocan yani resmi bişi var bu nedenle şikayet edebilirsin ve ayrıl ama onu harca. O cinsel içgüdülerine yenik düşmüş bi hayvanın teki konumunda oluyor eğer seni aldattıysa
30 Yorumla
+1 yılÖnce doğum kontrolüne başlamalısın ister affet ister affetme. seni her an ortada bırakacak ya da aldatacak bir erkek için 2 çocuktan fazlasına gerek yok bu benim kendi fikrim. Erkekler hep aldatıyor bir bahane olamaz. Herkes aldatır da o neden aldatıyor. Herkes yapıyor diye mi? saçma.
Sonra bir şans vermişsin ailen için doğru karar belki. Zaman ver kendine de ona da. bakalım nasıl davranaak sana. tekrarı olursa kararın boşanmaktan yana olsun.20 Yorumla
+1 yılBoşanın. Sürünsün şerefsiz. Ulan ben hiçbir zaman sevilmeyeceğim; herifin yaptığına bak! Millette ne şans var da değerini bilmiyor, ben de niye şans yok? Adaletsizliğe bak! Acımayın! İstanbul fikri iyiymiş. İstanbul veya nerede olursanız yeni hayat kurun. Çocuklarınızla iyi hayatınız olsun.
20 Yorumla
+1 yılYapan yıne yapar kendını ezdırme. Bende vok duydum mardınlı erkekler eslerıne sadık degılmıs cok aldatma oluyo oralarda bı de ızmır gıbı yerlere ahlaksız derler keske mardınlı bırıyle evlenmeseydin sahsen ben güneydoğulu erkeklerın asırı sadakatsız ve kaba olduklarını düşünüyorum ve çoğu oyle
10 Yorumla
+1 yılBoşansan ne yapacaksın
yani bir işin var mı ayakların üzerinde duruyor musun cevabın hayırsa o zaman babanın evine gideceksin iki çocukla orada sığıntı gibi..
Eğer gerçekten güveniyorsan eline bir şans daha vermelisin bence ama şans veriyorsun diye de sonsuza kadar güvenme kontrolu elden bırakma her ihtimale karşı da eğer sözünü tutmazsa bir planın olsun sonra ne yapacaksın diye..10 Yorumla
+1 yılKim bilir daha kaç kere aldatmıśtır da en son sen bunu yakalamışsındır ama yonede kimsenin gunahina girmiyim seni nasil aldattı prki fiziksel mi duygusal mı ve boşanarak iyi yapıyorsun guzel bi ders olsun ona
11 Yorumla
Soran+1 yılHerşeyi yaşamış kadına para bile yedirmiş
Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı. Bir yapan bir daha yapar aldatmayan da yok 2 çocukla boşanınca daha mutlu olacaksan evlatların iyi yaşayacaksa boşan ama bu durumdan daha beter olacaksan eşini Allah'a havale edip dua et
12 Yorumla
Soran+1 yılİyi durumda olucam inşallah sağolun
Boşandıktan sonra ekonomik anlamda ayakta duracak gücün yok ise bence hiç maceraya girme. Daha çok pişman olursun. Bende boşandım karşı tarafın hatası yüzünden duydum ki o şimdi sürünüyor ikameti bile yok kimle nerde kaldığını bilen bile yok adı artık çıkmış kızını bile görmeye gelmiyor yıllardır gerçi kızıda artık onu görmek istemiyor yani işin özü her şey paraya bağlı. Annelik fedakarlık ister bazen insnalar çocuklar için herşeyi yapar...
11 Yorumla
Soran+1 yılEkonomik olaeak güçüm var ama gücüm olmak zorunda değil. aldatma tazminatı bu sene 370 bin TL oldu :))) nafaka tazminat malların yarısı bana geliyor avukatım ile hepsini konuştuk
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkek ilişki isteyince ya poponuzu dönersiniz ya uykulu numarasi yaparsınız ya da tepki verirsiniz. Erkek dışarıya gidince de aldattı olur. Sen erkeğini elinde tutamamissin. Hamile bile olsa kadın kocasini rahatlatmasini bilmeli. Sözlerim meclisten dışarı
08 Yorumla
Soran+1 yılKocası ilişki istemeyen kadında aldatsun o zaman birincisi eğer karın sen yaklaşınca dönüyor sa onu tatmin edemeyen bir yarım erkeksindir. Benim kocama ben ondan daha fazla yakınlaşordım kendisi beni tatmin ediyordu çünkü? Ama senin karın senle yapmıyorsa inan yarım erkeksin kadın ne yapsın yarım erkeği tabiki kaçar ilişkiden
Cevap sahibi+1 yılHanfendi cinsellik yoksa evlilik yok demektir. Her kim kadın ya da erkek kocasına yön dönüyorsa günahtır. Ayetler var bu konuda. Tatmin edemiyorsa oturup konuşacak terapistlere gidecek tatmin ettirmesini öğrenecek. Bu arada ben bekarım konu ne ben ne sen. Sözüm meclisten dışarı
Cevap sahibi+1 yılBu arada paylaşıma inanmadım zaten. Trol. Paylasim üzerine konuşmuyorum
Soran+1 yılİçin rahat olucaksa söyleyim ben onu ve kendimi her zaman tatmin eden bir kadındım ama aldatan karaktersiz olduğu için aldatıyor. Ve eğer memnun değilsen boşanır başkası ile evlenirsin neden harama yönelsin baştan aşağı suçlu. Kadın senle olmıyoe mu heycansız mu abi boşan neden şerefsizlik namussuzluk ediyosun! Gerek yok. Beni hamileyken değil geçen yıl aldtmış bu arada evkatlaeımın rıskını pavyon karısına yedirmiş Allah kanlar içinde bıraksın bubu savunan seni de inşallah. Karın seni aldatıp beni tagmin edemedin derse genişçe karşıla namussux
Cevap sahibi+1 yılSizi savciliga versem veridir. Hakaret davası açsam da yeridir. Bacim zihinsel engellisin sanirim. Ben seninle ilgili herhangi bir cümle kurmuyorum. . Genel olarak konuşuyorum. Haddini bilirsen sevinirim. Tartışma kurallarını bilmiyorsan konuşmucaksin. Suç ben de size laf anlatıyorum
Soran+1 yılNe bokk yersen ye geniş. herif
Cevap sahibi+1 yılHala hakaret ediyorsun. Haddini bil kadın. Kendine saygın yoksa kimseye yoktur
Soran+1 yılS... Git aldatmayı normal gören geniş hetif karın aldatsa sonrada beni tatmin etmedi dese genişçe kabul edersin namussuz
+1 yılBoşan emin ol daha defalarca aldatacak. Yok ben boynuzlarla gezerim diyorsan senin bileceğin iş. Affet ve ömür boyu seni kandırsın.
30 Yorumla
+1 yılIyi yapmışsın boşanma kararı almakla. Keşke böyle olmasaydı ama yapacak bir şey yok olan olmuş. Kadınlarında kendine bir saygısı var kimse bu saygıyı yok sayamaz.
10 Yorumla
+1 yılBir kere kabul edersin fakat sürekli tekrarı olur bu durumlarda. Söz konusu burada evlilik bu yüzden ayrılmalısın duygularınla değil mantığınla hareket etmelisin akıllı kadın her zaman yalnız olandır.
10 Yorumla
+1 yılEvet boşanmalısın. Seni aldatmayı göze alan birisini sakın affetme. Ne kadar yemin ederse etsin, ne kadar pişman olursa olsun yine de affetme. Pişmanlığına güvenme.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl:/ S*ktir et. Daha gençsin, sana aşık olanla evlenip bu zamanları hatırlamayacaksın bile. Bırak onun çocuğunu da ona.
128 Yorumla
Soran+1 yılCanım ne güzel moral verdin sağol
Cevap sahibi+1 yılBi de doğuluyla evlenmek isterdim. Sen kapalı bir kadın mısın peki
Soran+1 yılHayır açığım. Asla evlenme batılı olsun taştan olsun
Cevap sahibi+1 yılBatılılar da geniş ona kalsa. O adam da kesin iri yarı hoş olmayan bi tiptir
Soran+1 yılKocam mı yok gayet yakışıklı. Batılılar geniş mi ! Siz ne istiyorsunuz sizi saçma sapan kısıtlayan. Kendi beyniniz yok gihi giyimizine gideceğiniz yere karışan insanları mı ! Saygı genişlik değil senin beyninin olduğunu düşünmesi genişlik değil
Cevap sahibi+1 yılHayır dinen açık giyinmeye saygı kabul edilemez eller arasında. Ben batılıyım Eskişehirliyim bu arada. Genişliği sırf açıklık anlamında söyledim hani geniş adam umursamaz evliliğini rahat rahat takılabilir de
Cevap sahibi+1 yıl*eşler arasında
Cevap sahibi+1 yılSen ne mezunusun kocan ne iş yapıyordu
Soran+1 yılBir mardinli ne iş yapar sence?
Soran+1 yılKadının kıyafetine kim karışabilir? Ne hakla.
Cevap sahibi+1 yılMüteahhit mi 😁
Cevap sahibi+1 yılBen müteahhit ya da galerici diye tahmin etmiştim
Soran+1 yıl@Gvtpçler Çol doğrusun. çok
Soran+1 yılAltın vurucu.
Cevap sahibi+1 yılAllah’tan korkmayandan ne beklersin adam haram yiyor ya
Soran+1 yılHaram yemiyor zamanında altın vurmuş maden bulmuş onun işini yapıyor. Kuyumculara gönderiyor
Cevap sahibi+1 yılDeğişik bir iş
Soran+1 yıl@Gvtpçler evden kovdum onu. Gelemiyor ki daha. Annesi de beni suçluyor ya. Ne var bunda affet diyor
Soran+1 yılNeden değişik iş olsun. Madenciler altın vuruculr olmazsa sen altını nasıl elde edersin kuyumcular onlardan alıyor
Soran+1 yıl@Gvtpçler 25 ben 31 o
Cevap sahibi+1 yılPavyon eskortu için otel tutan erkekten ne beklersin? Affet ne alaka affetmek kendine yapılan bi şeyle ilgili olur başkasıyla yapılan bi şeyle ilgili değil öyle değil mi
Soran+1 yılVallahi kızlar sağolun adam değil
Soran+1 yıl@Gvtpçler sevse yapmaz
- Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılErkeler hep aldatıyor diye bir şey olamaz. Erkeklerın hepsı etek gıyıp meydanda oynasa kocan olacak arkadaşta giyecek mi?
Aldattıysa boşan gitsin , bunun açıklaması , bahanesı , sığınılacak bir tesellisi olamaz11 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısın
Bu işler oyle basite şeyler değil öyle boşan demekle olmuyor eğer hatasini anladiysa ve bir daha yapmayacaği için söz verdiyse o onunla allah arasinda kalir diğer tarafta cezasini çeker emin ol ama bir daha yaparsa düşünme bile
05 Yorumla
Soran+1 yılSen karını affeder miydin
Soran+1 yılYapmayın... O zaman kendinize gelince gibi düşünğn
+1 yılBosan tabi hayatim oyle erkeklerin yasamasi bile bos
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 354 cevap paylaştı. Tekrar evlendiğin kişi de aldatacak,
Günü birlik ilişkiyse,
Seni seviyorsa başka sorununuz da yoksa, sineye çek gitsin.27 Yorumla
Soran+1 yılKarın aldatınca sen sineye çek.
Soran+1 yılO zaman kendin yapamayacağın şeyi başkasına söyleme
Soran+1 yılAllah senin başına da versin geniş insan amin karın inşallah aldatsın
- +1 yıl
abicim yazdığında az mantık az empati
karaktersiz bir de çocuğu var, hadi geçtim yukarda Allah var
20 YorumlaEvet mantıklı olan boşanmak, üstelik kendine yedirememissinde.
İstanbul buyuk arasada bulamaz seni. İstediğin bir hayatı baştan zorlansanda , kurabilirsin.
Kaldı ki burada sorun yaşamam imkansız. Önemli olan iş bulmak sadece.00 YorumlaGardaşım buraya sorduğun için bu soruyu boşanmazsın sen.
Aldatılmışsın bilmiyorum ne kadar güvenin olur bundan sonra.
Aynı şeyi sen yapsaydın o seni af edermiydi.
Düşün bunları kadınsın diye korkma.
Dürüst namuslu insansan tek başına çalışır gecinirsin korkun olmasın01 Yorumla
Soran+1 yılBoşanıyorum
Zaten boşanma kararını vermişsin, kararındanda dönme sakın boşan
10 Yorumla
+1 yılDoğru kararı vermişsin. Bunun affı olmaz bir kere yaptımı bir daha yapar
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 633 cevap paylaştı. Ulan karakterine skoyim ben senin kocanın ya zor durum allah yardımcın olsun
10 YorumlaYok bir tane daha çocuk yap. Bu senin bildiğin bilmediğin neler var kim bilir size müstahak.
21 Yorumla
Soran+1 yılSakin ol fikir alıyoruz
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılŞöyle düşün: Şimdi mi boşanmak istersin, çocuk doğduktan sonra mı? Çünkü bir kere yapan muhakkak bir daha yapar ve bu hiç sekmez.
01 Yorumla
Soran+1 yılA ladım
+1 yılKocana kızmıyorum çünkü kadınlar daha çok aldatıyor affet bence kadınlar aldatıyor erkekler affediyor
022 Yorumla
Soran+1 yılBen aldatmadım !!! Ben aldatmadım. Kadınlar daha çok aldatıyor Muş biz sadık olduğumuz için bu durumdayız. Annen de bir kadın aldattı mı
- +1 yıl
Görüyoruz kadın programların da hep kocasını aldatan çocuğu kocasından çıkmayan kadınları erkekler hep affediyor sende affet kocan gibi dürüst birini bulamazsın kendisi itraf etmiş etmese nerden anlayacaktın
Soran+1 yılSen saçmalıj üzerine mi doğdun banane kadın programından zaten zeka seviyeden kadın programı baktığın belli ben affetmiyorum sen karını ilerrde affet. Ben geniş değilim
- +1 yıl
Kocan itraf etmiş affet bence evli kadınlar 'ın çoğu aldatıyor erkekler affediyor hep
- +1 yıl
ne alaka kardeşim kadınlar çok aldatıyo diye aldatmayan kadın ne diye affetsin aldatmayı
- +1 yıl
@TYTDÜŞMANI evli kadınlar 'ın çoğu aldatıyor erkekler affediyor hep kocası kendisini söylemiş helallik istemiş kadınlar yapıyor hep erkekler affediyor ama kadınlar affetmiyor
- +1 yıl
Başka kadınlar aldatıyor diye bu kadın neden affediyor a*mk
- +1 yıl
hiç bir insanın hamile eşini aldatmaya hakkı yok ha diyelim ki hamile değil aldattı affedilmeyi yine hak etmiyor ne erkek ne kadın aldatmanın affı asla olmaz istese gelsin aldattıgı gün itiraf etsin alnından öpecek hali yok aldatacaksan evlenmeyeceksin.
- +1 yıl
@TYTDÜŞMANI hamileyken kocasını aldatan kadınlar 'ın kocaları affediyor ama
- +1 yıl
hadi de bana hangi kadın hamileyken kocasını aldattı? ayrıca kafan basmıyor galiba ya da kendin de bunu yaptıgından anlamak istemiyosun aldatma affedilmez cinsiyeti yok bunun 2 3 adam görmüşsün televızyonda yok aldattı ama affetti banane onlardan
- +1 yıl
@TYTDÜŞMANI kadın programların da daha görüyorum hamile iken kocasını aldatan kadınları bizim mahallede de hamile kadın kocasını bırakıp başka adama kaçtı adam bunu dövünce geri geldi kocasına kocasıda affetti
- +1 yıl
o kadınlar bu kadın değil aldatmayan bi kadın neden affetsin iq yok sende
- +1 yıl
@bilmemkacinciuyelik aldatmayan erkek affediyor kadınlar neden affetmesin
Soran+1 yılBanane affetmesinler. Ben affetmeyeceğim onlards geniş olmasın bansne
Soran+1 yıl@bilmemkacinciuyelik beyinsiz olduğu kadın programı izlediğinden belli değil mi?
- +1 yıl
Affet yıkma yuvanı kocan itraf etmiş helallik istemiş affet artık
Soran+1 yılSen yarın karın seni baika adamla boynuzladığı zaman affet. Ben geniş değilim
- +1 yıl
canım lan bu
- +1 yıl
sal*ak
Soran+1 yıl@bilmemkacinciuyelik kadın programı izliyor 😃
- +1 yıl
Affet kocanı
Soran+1 yılAffetmiycem
Gizli Üye(36-45)+1 yılYani benim bildiğim sıra gecesi konseptine göre esin seni sira gecelerinde aldatiyorsa biseksuel falan ellam
Yani bacım iyice düşün tart nasil daha rahat bi hayat yaşayabileceğini düşünüyorsan (ruhsal acidan), öyle yap01 Yorumla
Soran+1 yılSıra gecesi bie örnekti benimkisi. Pavyon or.. ospusu ile tatile girmiş
Hem kararsız kalmışın hemde boşanma diyenlere çemkirmişsin, sendede sorun var.
Biran önce boşan adama da yazık.04 Yorumla
Soran+1 yılAdama yazık mı umarım seni de aldatsın birisi , umarım.. namussuzluğu normal görenin kızı namussuz olsun inşallah
Soran+1 yıl48 yaşında karta çıkmışşsın bir ayağın çukurda sana laf etmiticem yaşlıya saygım var
- +1 yıl
🤣🤣🤣 Çok komiksin
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılSenin kocanın ş... Tüm doğuya Ya da Mardin'e mâl edemezsin. Kocanin uçkuru genişse Mardin ne yapsın. Kırılan kapı kilit tutmaz. boşa net!
09 Yorumla
Soran+1 yılSen nasıl bir sa... laksın burada tanıdığımız bütün kadınların kocası yapıyor. Hepsi affediyorum
- +1 yıl
Jdjduejdhr bize niye soruyon o zaman 😂😂😂
- +1 yıl
Boşan diyene de çemkirmişsin bosanma diyene de derdin ne trol kardeş😂
Soran+1 yılİyi geceler
- +1 yıl
Jsjfuejdh 😂😂 kıyamam
Soran+1 yılişsize denk geldim sanırım
- +1 yıl
Yavrucum hamile olan sensin aldatılan sensin ama sen hala buralardasin hayırdır😉laf sokma yarışına giriyosan zararlı çıkarsın diyim yani
Soran+1 yılHamile olmam ya da aldatılmam benim suçum değil ki ! Senin gibilerin kadon olması çok acı. Laf yolma yarışında değilim insanlara insan gibi davranmayan senin gibilere uyarı yapıyorum ben aldatmadım hanımefendi namussuzluk yapmadım? Yapan o ben neden utanatım neden kötü durumda olayım ! Kadın kadının düşmanı gerçekten doğru yazık size...
- +1 yıl
Bizden ne istiyosun 😂
Ne diyelim bilemedim. normalde boşanılmayı çokdan hakediyo ama boşandıktan sonra seni rahat da bırakmaz. Ayrıca sizin oralarda dul ne demek bilirsin
02 Yorumla
Soran+1 yılÖyle birisi değil ayrıca bizim oralar kim. ? Ben İstanbul'a gelicem
+1 yılSen zaten kabullenerek evlenmişsin. Çocuklar çok küçük. Böylece devam et bence hayatına. Sonrası jcin düşünürsün yine.
01 Yorumla
Soran+1 yılNeyi kabullenmiş in aldatılmyı mı sen ne yapıyorsun?
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılEmin ol tekrar edecektir bu durum eğer yaşın genç ise al nafakanı çocuklarını böyle büyüt belkide güzel bir iş bulursun.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBir defa yapan yine yapar. Hatta arlanmaz kadını bırakıp gaylarla bile yapar. Mal varliği varsa al. İstanbul'a gel.
10 Yorumla
+1 yılÇocuğu tek başına büyütte🤨😠😠 böyle bi babaya sahip olmasın 🤷♀️
11 Yorumla
Soran+1 yılÖyle yapucam
- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılMardinliler Arap aldatırlar bizim Kürt erkekleri eşlerine sandıklar
22 Yorumla- +1 yıl
@Tubaacelyaaa sen mardinlimisin? 🤔 😊
- +1 yıl
Kocan karektersiz diye tüm Kürt erkeklerin aldatıyor anlamına gelmez her ırkın sütü bozuk insansı vardır 😃
Ohaaa yaa akraba evliliği miydi görücü usulü müydü?
01 Yorumla
Soran+1 yılAşk evliliği
+1 yılBoşan da İstanbul a gitme. Hayatını karartırsın. Bursa, aydın vb yerlere gitmeye çalış.
08 Yorumla
Soran+1 yılNe karartırcam? İstanbul kadar güzel yer var mı?
- +1 yıl
Paran varsa güzel. Aylık 15 bin civarı gider en az çocuğun varsa. Hadi optimal konuşalım 5 bin kira 3 bin diğer masraflar. Minimum 8 bin demek. Belki orada ailen varsa anca olabilir. Ve en güzel yer değil. İnsan kalabalığı
Soran+1 yılBen ayda 20 bine kafar nafaka kırııyorum şu an bile.
- +1 yıl
O zaman İstanbul sana güzel. Yersin kocişin parasını İstanbulun filinta gibi delikanlılarıyla hahahhahahah
Soran+1 yılAnnen öyle mi yapıyordu. Namus yoksunu seni.
- +1 yıl
Niye hanım efendi? Bakarsınız sonuçta? Evli insana sıkıntı bunlar. Annemin gençliği de pek sağlam değildi zaten. Sıkıntı yok
Soran+1 yılBekar olmam her gün bir delikablı ile el ele gezeceğim anlamına gelmez
- +1 yıl
Her gün değil haftada 1 gezersin kdjfldkdk
Gizli Üye(25-29)+1 yılBı yuva kolay kurulmuyor ama ihanette affedilecek bir şey değil
Büyük bir ihtimalle eşin seni bırakmak istemeyecek kan bile çıkar yani çok dikkatli ol06 Yorumla
Soran+1 yılAllah Allah o namussuzluk yaptı ben kan çıkarmadım. Ben boşanıcam diye o çıkarıcak öyle mi çeker vururum. Hayırıdr
Cevap sahibi+1 yılÖyle ayrılmak yok ya oralarda ondan dedim senin için hayırlısı neyse o olsun Allah yardımcın olsun
Soran+1 yılYok benim ailemde ayrılmak var. Şükür
Cevap sahibi+1 yılsevindim adına
Soran+1 yılEn çok beni sinir eden ne anlatıyım mı
Cevap sahibi+1 yılAnlat dinlerim
+1 yılKocan mardinli mi mardinli ler kolay kolay aldatmazlar
013 Yorumla- +1 yıl
Ne alaka ya ben mardinli olduğum için 15 senedir orada yaşıyorum öyle bir şey görmedim evet çevremizden duyup görüyoruz boşanma oluyor onunda sebebi maddi durum vede kızın ve ailesinin para göz olmaları çoğu böyle
Soran+1 yılBizim çevre diyelim o vakit
- +1 yıl
Kesinlikle öyle karakter meselesi şehirle alakası yok maalesef
Soran+1 yılBu yorum yapan erkektir yapar yazmış bence çok takılma.
- +1 yıl
Yani ama eşi ilgi alaka gösteriyorsa sadık olmayan bütün erkekler aldatır
Soran+1 yıl@jotimoti gizlenme be korkak. Gizlenme iki saattir kavga ediyoruz. Bari sözünün eri ol
- +1 yıl
Göstermiyorsa yazacaktım klavye hatası
Soran+1 yılSenin de ben zihniyetini s. .. kiyim. Eğer bir kadın sana ilgi göstermiyor ise karın ise sende yaeım erkeksindir. Kusura bakma kocası çok iyi olan kadınlar kocasını yatağa atmaya bahane arıyor. Eğer karınız yaklaşmıyorsa yarım erkeksindir o kadar namussuzlar
- +1 yıl
Öyle demek istemedim ki nerenden anladın sadık olan erkek karısı ilgi göstermiyorsa bile aldatmaz demek istedim
Soran+1 yıl@jotimoti aşşağıda yorumda gizlendin..
+1 yılBuradaki görüşlere göre karar vereceksen
Yani diyorsan ki bende akıl yok bunu idrak edemiyorum.
Dost tavsiyesi, ayrıl00 Yorumlaboşanman doğru karar ama seni rahat bırakırmı sana siddet uygulamasın
05 Yorumla
Soran+1 yılAnasını s... kerim. hadi bir el kaldırsın. Tüm sülaleem deki erkekler onu beter eder.
Soran+1 yılKesinlikle
Ayy Allah islah etsin bunu en iyi kendi icinde dusün öyle karar verr
06 Yorumla
Soran+1 yılAllah belasını vwrsin
Soran+1 yılDansöz v. b dansçı
Soran+1 yılBazı yerlerde öyle. Bazı yerlerde böyle
Aile & Toplum konusunda 6,4b cevap paylaştı. Affedersen tekrar tekrar aldatacaktır..
Ayrıca çocuğunun üzerine yemin etmek nedir?02 Yorumla
Soran+1 yılGünceli oku
Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı. Sana orada boşanma fırsatı vermezler diye düşünüyorum.
02 Yorumla
Soran+1 yılYoo kimse karışamaz. Analarını bile beceririm
bende Mardin liyim..
nasıl denk geldinki aldattığını nasıl anladın..03 Yorumla
Soran+1 yılİtiraf
Yok beklemelisin tekrar aldatsın
Tabiki bunu sorman bile vakit kaybı 😏08 Yorumla
Soran+1 yılBen de boşanmak istiyorum ama çocuğuma çok iyi baba onun etkilenmesi beni korkutuyoe oğlan olmasa anında verirdim eline boşanma dilekçesin
- +1 yıl
Abla bırak ya çok iyi babaymış madem o kadar iyi bir baba sizi aldatırken oğlunuda düşünmedimi sonuçta sizde oğlusunun yani parçasınız annesi'siniz vede güneydoğululardan çocukta yapılmaz babada olunmaz boşan eğer bu gün yapmayacaksan yarın daha kötüsünü yapar çocuğunu kendini düşünüyorsan boşan
Soran+1 yılDüşünüyorum boşanmayı
- +1 yıl
Abla bence kısa zamanda âç davayı kurtar kendini oğlunu böyle bir vahşi yaratıktan ben şırnaktayım ailem öğretmen ailesi az çok çözmüşüm güneydoğuluları genelde çocuklarını dövüyorlar içki vs kullanıyorlar bizim bir komşumuz vardı onunda eşi aldattı ardından kumarda karısını satacaktı ona az kalmıştı ama Allahtan kadın kaçtı İstanbul'a boşanma davasını açtı çocuklarınıda aldı 🌿
Soran+1 yılKesinlikle... Boşanmalıyım ama en çok neden biliyor musun? Eğer onu ben aldatsaydım şu an evlatlarımı almış beni kapıya atmıştı
Soran+1 yılCidden inşallah en kötü ölümle ölür o zihniyet İstanbul'a taşınıcam evlatlarım ile
+1 yılvalla bosansan evlencegin adam aldatıp aldatmıyacagı garantimiki
02 Yorumla
Soran+1 yılEvleniceğimi kim söyledi? Belki adama denk geliriz
- +1 yıl
inş deng gelırsın ne deyim hayırlısı olsun
Gizli Üye(25-29)+1 yılDogru demiş zina davası ac sürünsun köpek iyi olmuş sen üzülme o üzülsun
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSen en doğrusunu yapmışsın bırak ceksin cezasını umarım hersey iyi olur senin içiin
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılCanın ne yapmak istiyorsan kalbine göre davran sonuçta senin hayatın.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılCesaret edebileceğini Sen de düşünmüyorsun öyle değil mi sadece kendini rahatlatmaya çalışıyorsun
10 Yorumlarezalet ya rezalet madem aldatacaksin niye evlendin evli olan bir erkek veya bir kadin gozunu disaridan sakinmali cok yanlis ve tehlikeli
20 Yorumla
+1 yılBosana biliyosan bosan.. ayinin disine bal bulasmis bikere, vazgecmez
00 YorumlaSen bilirsin.. Arkana birilerini alarak karar verme duygularina gore hareket et..
00 Yorumla
+1 yıl2 Hafta önce mardinden geldim.
ALLAHım bu kadar keko, görgüsüz , insan bir daha görmem herhalde..00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Bende mardindeyim ama nerde herkes aldatıyor burada
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu milletteki İstanbul aşkı ne Allasen ya. Bacım git başka şehirde yaşa
01 Yorumla
Soran+1 yılİstanbul demek özgürlük demek. Bacın değilim.
Gizli Üye(25-29)+1 yılSen aldatıp özür dilesen ne yapardı? Özür dilemesi çok komik. Boşan bence
04 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBir erkek bana demiştik ben aldatır zaten pişmanım diyince kadın hemen affediyor bu yüzden erkekler aldatıyor demişti. Sen yapsan o boşanırdı
Soran+1 yılKesinlikle
Cevap sahibi+1 yılYorumlara verdiğin cevapları okudumda güçlü akılı kadınsın belli umarım hep güçlü kalır kendi ayaklarında durur mutlu olursun
Soran+1 yılAllah razı olsun
- Devamını Gör (61)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer