Atış yapacağın zaman neden başında 10 tane insan oluyor?

Silahla atış yapcağımız zaman başımızda neden 10 tane adam oluyor onu yap bunu yap şunu yap diyorlar. Boş hedef atışında bile özgür değilsin.
Atış yapacağın zaman neden başında 10 tane insan oluyor?
Cevapla