Mesela mutsuz muyum aşk acısımı çekiyorum 24 saat sonra onu kafamdan atabiliyorum ertesi gün hop yeni birisini bulabiliyorum. En fazla bir derdi maximum 1 gün kafama takıyorum shshshh
İkizler burcu musun bende eskiden öyleydim ikizler burcuyum Yani erkekler umrumda olmazdı Şimdi nişanlıyım o askerde günde 10 dakıka arayabiliyor 5 ay sonra düğün nasıl olacak bilmiyorum herkes nişanlısı ile evini dizer ben her şey de tek bazen beni sormayı unutuyor o kadar yoğun ki hep kendini anlatıyor
@varamayokk Yok kanka balık burcuyum. Askerlik zor bir süreçtir idare et sürekli üstlerden emir almak kolay değil. Düğün yapacakmışsınız bir de ciddi ilişkiniz var netice de. Allah mutluluğunuzu daim etsin
İşte ona destek olmam lazımken ben kendime iyi gelemiyorum. Dün ayrılmaya kalktım ağladı bağırdı çağırdı beni burada s.. edip gideceksin öyle mi Anlamıyor beni geleceğe dair umudum kalmadı
Geleceğe dair neden umudun kalmadı ki evlenecekmişsiniz işte ne güzel. Onunla bir gelecek mi görmek istemiyorsun yoksa göremiyor musun bunu netleştir bence önce
Herkes nişanlısıyla gezip tozar evini beraber kurar ben burada tek başıma. Benim ne yaptığımı sormayı bile unutuyor. Burası cehennem taburu çok kötü vs dönünce ne olacak hemen düğün tarihini aldılar bu 6 ay hiçbir şey olmamış gibi devam mı edecek ben hergün soğuyorum
@varamayokk anladım işte seni sormayı unuttuğu için ilgisiz ve şefkatsiz kalmışsın özlem var bir de ortada. İstersen sevgiline söyle döner dönmez düğün yapmayalım biraz aradan zaman geçsin ben sana hasretimi gidereyim yaşayamadığım duyguları yaşayalım sonra yaparız düğünü de ya da senin kararın ayrıl ama genede kendin bilirsin
Çok teşekkür ederim kanka bir sen anladın beni. O kadar hasret kaldım ki bir kez sarılsa her şey çizilecek gibi. Bir kez büyük kavga ettik geçen hafta yüzüğümü takmadım süslendim saçları yaptım gittim kafeye. Biri geldi tanışmak istiyor. Yapamadım dedim nişanlıyım. Bakabilir miyim fotoğrafına dedi baktı. Oyun oynarız beraber iyi gelir sana da ekleyeyim mi dedi ben aldım nickini ama ekleyemedim ben nişanlımı çok seviyorum ona sadık şekilde beklemek istiyorum. Ama o yok sanki işte
@varamayokk Ne güzel sevmişsin afferim sana. Benim de kız arkadaşım askere gidiyorum diye ayrılmıştı onla vedalaşırken otobüse binmeden önce neymiş 12 ay sen olmadan yapamammış :D millet sevdiğiyle konuşur gezerdi ben 12 ay kendimi jiletlemekle içmekle geçirmiştim :D Ama dediğim gibi sevdiğin adamı istiyorsan gelince söyle ona de sevgilim evlilik biraz erken olur hasretim var sana biz bize zaman geçirelim doyayım seninle zaman geçirmeye de hatta bunu telefonda de ona :)
kanka sen ona telefonda bu mevzuyu söyle döner dönmez hemen nikah olmasın de. Niye derse içinden geçenleri anlat onla zaman geçirmeye hasret kaldığını söyle
Şöyle ben ne zaman mutlu olsam ardından çok büyük şeyler yaşadım travmalar Şimdi istediğim hayata sahip oldum atandım genç güzel bir kadınım nişanlım var tam mutlu olcam çok bedel ödedim dedim Askere gitti hemde enn kötü yere günde 10 dakıka arıyor bazen o da yok 2 dakika Gelince düğün vs hayaller kuruyor ben kuramıyorum mutlu oldum ya bir süre şimdi elimden alınacak mutsuz olacam yine
Ama bu düşüncelerin çok yersiz.. askerde istediği zaman telefon edebilme şansı yok... ataman olmuş nişanlın seni seviyor ve düğün hayalleri kuruyor... senin bu durumunda olmak isteyen bir sürü insan var... eski yaşadıklarınla bunu kıyaslaman yanlış... belkide negatif düşündüğün için negatif oluyor.. artık pozitif düşünme vaktidir...
Ben kimseyi kabul etmedim bir kişi olsun istedim ilk 14 Şubat sevgililer günü ve son sonra evli olcaz galiba neyse yalnızım Kızlar yanımda anlatıyor nişanlılarını ben 2 gün boyunca bekledim hevesle iyi bir haber için ama o kadar yoğun ki açtı telefonu burası şöyle zor böyle zor komutan geliyor kapatmam lazım
Ama bu yaptığın şey yanlış... ilerde daha çok üzüleceğin hareketlerden kaçınmalısın... sen başkalarının ne yaptığına değil kendi hayatına odaklanman gerek.. başkalaır hep konuşur birşeyler söyleyip senin kafanı karıştırırlar... ilişkilerini kusursuzmuş gibi anlatırlar ama hiçbir şey uzaktan göründüğü gibi değil... mutlu olmak istiyorsan önce kendi hayatına adapte olmalısın... nişanlın askerde askeriyenin kendi kuralları var...
Her kızın hakkı değil mi nişanlısı ile ev kurmak Gitmeseydi askere tercihini yaptı bunları göze aldı Onun tercihinin sonucunu ben neden yaşıyorum Beni gerçekten sevse bırakıp gidemezdi ben yalnız bir kızım babam da gidecek burası kuçük yer kendisinin yanında bile asılan oldu hiç mi düşünmedi beni çok güveniyormuş bana hıhı..
Askere şimdi gitmese evlendikten sonra gitmek zorunda kalacak çocukta olursa çok daha zor olur senin için... şimdi gidip gelmesi ve askerlik engeli bittikten sonra evlenmeniz çok daha doğru bir karar olur...
Bence ortada soğuyacak bir durum yok... sonuçta seni aldatmıyor yaptığı vatanına olan borcunu ödemek... askerdeki insana moral gerek... sen onu bu şekilde sıkmaya devam edersen kendinden zaten uzaklaştırırsın... ben senin için söylüyorum... erkek psikolojisi farklıdır... kolay vazgeçmez ama bırakınca tam bırakır..
Haklısınız bir yerden toparlanmam lazım ben onu çok özlüyorum belki tüm bu hırçınlığım ondan. 1 ay onu hep güldürdüm telefonda moral oldum bu hafta böyleyim
Ona olan özlemin yoğunlaştıkça saldırı pozisyonuna geçmişsin belli ki... ama ne olursa olsun bunu ona hissettirmemelisin... seni anlıyorum onu özledin yokluğu ağır gelmeye başladı... bu senin için alışılmış bir durum değil.. ama hayat böyle... bazen ayrılmakta uzaklaşmakta gerekebiliyor... ömür ve sağlık olduktan sonra hepsi düzelir...
Ben küçükken 5 yaşındayken bir kaza geçirdik annem babam kardeşim hepsı hastane de bır yıla yakın süre kimsem yoktu. Onların kıyafetlerine sarılırdım koklardım anne kokusu baba kokusu için. Şimdi yine öyle hissediyorum nişanlımın kazağına sarılıp uyuyorum. Şimdiye kadar kimseye bağlanmadm hep terk eden oldum çünkü korktum ilk kez birine bağlandım geldikten sonra bitecek mi her şey
Geçmişte yaşadıklarını geleceğine yansıtman doğru değil... yaşadıkların tabiki kolay değil ama geleceğini şekillendirebilmek adına bazı şeylere göz yumman gerek... geçmiş geçmişte kadı ama geleceğinin daha güzelleşmesi senin vereceğin kararlara bağlı... dönünce her şey daha güzel olacak inşallah...
Şimdi kol kola gezenler belkide ilerde sırt sırta olacaklar ilerde ne olacağı bilinmez.. şimdi siz bazı zorluklara katlanıyorsunuz ama ilerde kol kola gezme sırası sizde olacak inşallah...
Çok mantıklı konuşuyorsunuz psikoloj gibi çok iyi geldiniz bana o yüzden takip ettim sayenizde ilişkim de düzeldi sizden arada böyle yardım alabilir miyim
Küçüklükten beri ne zaman mutlu olsam bir şey olurdu Şimdi beğenilen bir kızım mesleğim var beni çok seven nişanlım var tam mutlu oldum demiştim yine her şey sarpa sardı elimden alındı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Bize mutluluk mezarda. O da cumadan cumaya gitmekler nasıl olacaksa 🤭
Umudumun bittiği yerde nefretim başlar. Bu yüzden daima azimli ve umutluyum asla umudumu kaybetmek istemem.
Mutlu olmak benim elimde inanmama gerek yok ki. İstersem mutlu oluyorum istersem mutsuz.
Nasıl yani
Mesela mutsuz muyum aşk acısımı çekiyorum 24 saat sonra onu kafamdan atabiliyorum ertesi gün hop yeni birisini bulabiliyorum. En fazla bir derdi maximum 1 gün kafama takıyorum shshshh
İkizler burcu musun bende eskiden öyleydim ikizler burcuyum
Yani erkekler umrumda olmazdı
Şimdi nişanlıyım o askerde günde 10 dakıka arayabiliyor
5 ay sonra düğün nasıl olacak bilmiyorum herkes nişanlısı ile evini dizer ben her şey de tek bazen beni sormayı unutuyor o kadar yoğun ki hep kendini anlatıyor
@varamayokk Yok kanka balık burcuyum. Askerlik zor bir süreçtir idare et sürekli üstlerden emir almak kolay değil. Düğün yapacakmışsınız bir de ciddi ilişkiniz var netice de. Allah mutluluğunuzu daim etsin
İşte ona destek olmam lazımken ben kendime iyi gelemiyorum. Dün ayrılmaya kalktım ağladı bağırdı çağırdı beni burada s.. edip gideceksin öyle mi
Anlamıyor beni geleceğe dair umudum kalmadı
Geleceğe dair neden umudun kalmadı ki evlenecekmişsiniz işte ne güzel. Onunla bir gelecek mi görmek istemiyorsun yoksa göremiyor musun bunu netleştir bence önce
Herkes nişanlısıyla gezip tozar evini beraber kurar ben burada tek başıma. Benim ne yaptığımı sormayı bile unutuyor. Burası cehennem taburu çok kötü vs dönünce ne olacak hemen düğün tarihini aldılar bu 6 ay hiçbir şey olmamış gibi devam mı edecek ben hergün soğuyorum
@varamayokk anladım işte seni sormayı unuttuğu için ilgisiz ve şefkatsiz kalmışsın özlem var bir de ortada. İstersen sevgiline söyle döner dönmez düğün yapmayalım biraz aradan zaman geçsin ben sana hasretimi gidereyim yaşayamadığım duyguları yaşayalım sonra yaparız düğünü de ya da senin kararın ayrıl ama genede kendin bilirsin
Çok teşekkür ederim kanka bir sen anladın beni. O kadar hasret kaldım ki bir kez sarılsa her şey çizilecek gibi. Bir kez büyük kavga ettik geçen hafta yüzüğümü takmadım süslendim saçları yaptım gittim kafeye. Biri geldi tanışmak istiyor. Yapamadım dedim nişanlıyım. Bakabilir miyim fotoğrafına dedi baktı. Oyun oynarız beraber iyi gelir sana da ekleyeyim mi dedi ben aldım nickini ama ekleyemedim ben nişanlımı çok seviyorum ona sadık şekilde beklemek istiyorum. Ama o yok sanki işte
@varamayokk Ne güzel sevmişsin afferim sana. Benim de kız arkadaşım askere gidiyorum diye ayrılmıştı onla vedalaşırken otobüse binmeden önce neymiş 12 ay sen olmadan yapamammış :D millet sevdiğiyle konuşur gezerdi ben 12 ay kendimi jiletlemekle içmekle geçirmiştim :D Ama dediğim gibi sevdiğin adamı istiyorsan gelince söyle ona de sevgilim evlilik biraz erken olur hasretim var sana biz bize zaman geçirelim doyayım seninle zaman geçirmeye de hatta bunu telefonda de ona :)
Şöyle olacak asker dönüşü nikah olacak bana taşıncak düğün 3 hafta sonra çünkü ben hala çalışıyor olacam bekleyecek tatili
Dün bende dedim çok pişmanım keşke askerden döndükten sonra nişanlansaydık biz sevgili olduk kabul ettim 2 ay sonra dedi yüzük evlilik çok hızlı oldu
kanka sen ona telefonda bu mevzuyu söyle döner dönmez hemen nikah olmasın de. Niye derse içinden geçenleri anlat onla zaman geçirmeye hasret kaldığını söyle
Bende istiyorum nikah olmasını :) çook özledim onu birşeyler olabilir 🙈🙈🙈nikah olsun içimiz rahat olur
Ozaman akışına bırak kanka. Utanma 😊 evlenince bol bol zaman da geçirirsiniz 😊
Kızları anlamak bu kadar kolay sen hemen anladın nişanlım hala sorunu anlayamıyor
Helal sana
@varamayokk Ben anlayabiliyorum da beni anlayabilecek birini bulamıyorum ki her şey ters ahahhaghafsd
Umut olmazsa yaşamda olmaz umut her zaman var ve olmalı..
Benim umudum çok az şu sıralar onun için yaşama enerjim kalmadı
Belli ki geçmişte yaşadığın bazı olaylar umudunu kırmış... ama ne olursa olsun geleceği şekillendirmek bizim elimizde... geçmiş geçmişte kaldı...
Şöyle ben ne zaman mutlu olsam ardından çok büyük şeyler yaşadım travmalar
Şimdi istediğim hayata sahip oldum atandım genç güzel bir kadınım nişanlım var tam mutlu olcam çok bedel ödedim dedim
Askere gitti hemde enn kötü yere günde 10 dakıka arıyor bazen o da yok 2 dakika
Gelince düğün vs hayaller kuruyor ben kuramıyorum mutlu oldum ya bir süre şimdi elimden alınacak mutsuz olacam yine
Ama bu düşüncelerin çok yersiz.. askerde istediği zaman telefon edebilme şansı yok... ataman olmuş nişanlın seni seviyor ve düğün hayalleri kuruyor... senin bu durumunda olmak isteyen bir sürü insan var... eski yaşadıklarınla bunu kıyaslaman yanlış... belkide negatif düşündüğün için negatif oluyor.. artık pozitif düşünme vaktidir...
Ben kimseyi kabul etmedim bir kişi olsun istedim ilk 14 Şubat sevgililer günü ve son sonra evli olcaz galiba neyse yalnızım
Kızlar yanımda anlatıyor nişanlılarını ben 2 gün boyunca bekledim hevesle iyi bir haber için ama o kadar yoğun ki açtı telefonu burası şöyle zor böyle zor komutan geliyor kapatmam lazım
Dün ayrılmak istedim yani gelene kadar 5 ay konuşmayalım dönünce bakalım ağladı bağırdı çağırdı yok onu orada tutan tek sebep ben mişim vs
Ama bu yaptığın şey yanlış... ilerde daha çok üzüleceğin hareketlerden kaçınmalısın... sen başkalarının ne yaptığına değil kendi hayatına odaklanman gerek.. başkalaır hep konuşur birşeyler söyleyip senin kafanı karıştırırlar... ilişkilerini kusursuzmuş gibi anlatırlar ama hiçbir şey uzaktan göründüğü gibi değil... mutlu olmak istiyorsan önce kendi hayatına adapte olmalısın... nişanlın askerde askeriyenin kendi kuralları var...
Her kızın hakkı değil mi nişanlısı ile ev kurmak
Gitmeseydi askere tercihini yaptı bunları göze aldı
Onun tercihinin sonucunu ben neden yaşıyorum
Beni gerçekten sevse bırakıp gidemezdi ben yalnız bir kızım babam da gidecek burası kuçük yer kendisinin yanında bile asılan oldu hiç mi düşünmedi beni çok güveniyormuş bana hıhı..
Askere şimdi gitmese evlendikten sonra gitmek zorunda kalacak çocukta olursa çok daha zor olur senin için... şimdi gidip gelmesi ve askerlik engeli bittikten sonra evlenmeniz çok daha doğru bir karar olur...
Ya o da memur bende bedelli yapsa 48 bin birşeydi 1 1 ödesek 2 yılda biterdi
Kendi gitmek istedi
Zaten 5 ay yapıp gelecek eskiden 18 ay yapılıyordu şimdi eskisi kadar sıkıda değil eskiden telefonla hafada bir arama izni olurmuş...
Kıbrıs çıktı hemde oranın en kötü yeri cehennem taburu diyorlar
6 ay günde 2 dakika konuşma ile geçecek dönünce de düğün... Ben hergün soğuyorum
Bence ortada soğuyacak bir durum yok... sonuçta seni aldatmıyor yaptığı vatanına olan borcunu ödemek... askerdeki insana moral gerek... sen onu bu şekilde sıkmaya devam edersen kendinden zaten uzaklaştırırsın... ben senin için söylüyorum... erkek psikolojisi farklıdır... kolay vazgeçmez ama bırakınca tam bırakır..
Haklısınız bir yerden toparlanmam lazım ben onu çok özlüyorum belki tüm bu hırçınlığım ondan. 1 ay onu hep güldürdüm telefonda moral oldum bu hafta böyleyim
Ona olan özlemin yoğunlaştıkça saldırı pozisyonuna geçmişsin belli ki... ama ne olursa olsun bunu ona hissettirmemelisin... seni anlıyorum onu özledin yokluğu ağır gelmeye başladı... bu senin için alışılmış bir durum değil.. ama hayat böyle... bazen ayrılmakta uzaklaşmakta gerekebiliyor... ömür ve sağlık olduktan sonra hepsi düzelir...
Ben küçükken 5 yaşındayken bir kaza geçirdik annem babam kardeşim hepsı hastane de bır yıla yakın süre kimsem yoktu. Onların kıyafetlerine sarılırdım koklardım anne kokusu baba kokusu için. Şimdi yine öyle hissediyorum nişanlımın kazağına sarılıp uyuyorum. Şimdiye kadar kimseye bağlanmadm hep terk eden oldum çünkü korktum ilk kez birine bağlandım geldikten sonra bitecek mi her şey
Geçmişte yaşadıklarını geleceğine yansıtman doğru değil... yaşadıkların tabiki kolay değil ama geleceğini şekillendirebilmek adına bazı şeylere göz yumman gerek... geçmiş geçmişte kadı ama geleceğinin daha güzelleşmesi senin vereceğin kararlara bağlı... dönünce her şey daha güzel olacak inşallah...
Allah razı olsun bu yazdıklarınızı ss aldım hep okuyacam inşallah artık bende mutlu olurum sizde
Rica ederim mutlu olmak herkesin hakkı ama bazen mutlu olabilmek için bazı sınavlardan geçmek gerek... iyi geldiyse ne mutlu...
Arkadaşlarım dan tek sınavdan geçen biziz ama onlar kol kola geziyor
Biz bir sürü şey atlattık hala da yaşıyoruz
Çok iyi geldin çok saol
Şimdi kol kola gezenler belkide ilerde sırt sırta olacaklar ilerde ne olacağı bilinmez.. şimdi siz bazı zorluklara katlanıyorsunuz ama ilerde kol kola gezme sırası sizde olacak inşallah...
Allah razı olsun valla keyfim yerine geldi kalkayım bir kahvaltı yapayım 2 gündür yemiyorum çooook saoş
Kahvaltını ihmal etme afiyet olsun...
Çok mantıklı konuşuyorsunuz psikoloj gibi çok iyi geldiniz bana o yüzden takip ettim sayenizde ilişkim de düzeldi sizden arada böyle yardım alabilir miyim
Gram yüzüm gülmez benin
:) niye
Hic mutlu olamadik ki mutlu olacagima ihtimal vermiyorum onun icin
mutluluktan anladığıın koca ve çocuk mu?
Küçüklükten beri ne zaman mutlu olsam bir şey olurdu
Şimdi beğenilen bir kızım mesleğim var beni çok seven nişanlım var tam mutlu oldum demiştim yine her şey sarpa sardı elimden alındı
elinden şekeri alınan kız ağlama:DDDDDDDDDD
Benim adım umut.. umutsuzluk benim dna da yok.
Vaayy
Bebek kaldığım sürece mutlu olurum
Yani imkansız mutlu olman
Aslında imkansız değil zor ama bunu başardım ben
umut hiç bitmez
Fakirin ekmeği
kesinlikle evet
Evet elbette inanıyorumdur
Var ama yok
Sürekli
Asla