Evde sigara içmiyoruz. Ben içmiyorum zaten de eşim de sadece banyoda ya da balkonda içiyor. Birçok sebebi var hem yeni evliyiz ve her şey yeni, koksun istemiyorum perdeler bile kül tablası gibi kokuyor, hem de asıl neden kedimizin astım hastası olması.
Ama bunu gelen misafirlere nasıl söylerim bilmiyorum. Gidin tuvalette için demek çok garip geliyor :( Şu an balkonda içilebilecek bi hava da yok çok soğuk. 1 kişi içse hepsi içecek biliyorum ev duman altı olacak hiç istemiyorum. Nasıl söylenir?
Ama bunu gelen misafirlere nasıl söylerim bilmiyorum. Gidin tuvalette için demek çok garip geliyor :( Şu an balkonda içilebilecek bi hava da yok çok soğuk. 1 kişi içse hepsi içecek biliyorum ev duman altı olacak hiç istemiyorum. Nasıl söylenir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer