Evde sigara içmiyoruz, evin kuralları misafire geçerli olmalı mı?

Evde sigara içmiyoruz. Ben içmiyorum zaten de eşim de sadece banyoda ya da balkonda içiyor. Birçok sebebi var hem yeni evliyiz ve her şey yeni, koksun istemiyorum perdeler bile kül tablası gibi kokuyor, hem de asıl neden kedimizin astım hastası olması.
Ama bunu gelen misafirlere nasıl söylerim bilmiyorum. Gidin tuvalette için demek çok garip geliyor :( Şu an balkonda içilebilecek bi hava da yok çok soğuk. 1 kişi içse hepsi içecek biliyorum ev duman altı olacak hiç istemiyorum. Nasıl söylenir?
Evde sigara içmiyoruz, evin kuralları misafire geçerli olmalı mı?
Cevapla