Yeni nesil kızlar neden erkeklerden daha kavgacı?

Fark ettiniz mi artık liselerde falan kız kavgalarına erkek kavgalarından daha sık rastlanıyor mesela annemin öğretmenlik yaptığı okulda sürekli kavga eden bir kız grubu varmış en son birbirlerine bıçak falan çekip çakılarla muştalarla falan girmişler birbirlerine. Yeni nesil kızlar erkeklerden daha belalı galiba, devir değişti sanırım.
Yeni nesil kızlar neden erkeklerden daha kavgacı?
Cevapla