Eşimi 3 kere beni aldatırken yakaladım. Sizce devam eder mi, affetmeli miyim?

Geçen yaz beni aldatmisti bir daha asla yapmayacağını çok pişman olduğunu ifade etti. Ben de onu affettim. Aradan 3 ay falan geçti eve geç gelmeye başladı. Üzerinde parfüm kokuları vardı. Telefonunu karıştırdım. Başka kadınlarla mesajlarını gördüm. Sonra bu kim diye öfkeyle sordum iş yerinden arkadaş dedi. Yine affettim. Geçen hafta komşunun evinde bastım. Ne işin var bu evde diye sorduğumda musluğu tamir ediyordu dedi. Sürekli böyle olaylar yaşıyorum bu sefer affetmeli miyim?
Eşimi 3 kere beni aldatırken yakaladım. Sizce devam eder mi, affetmeli miyim?
Cevapla