Kar fotoğrafı paylaşmayan kaç kişi kaldık?

Arkadaşlar tamam en çok kar sizin oraya yağdı. Ben zaten ekvatorda yaşıyorum, ben okeyim. Ayyyy bayılacaağımmmm💆🏻‍♀️💆🏻‍♀️💆🏻‍♀️💆🏻‍♀️
Kar fotoğrafı paylaşmayan kaç kişi kaldık?
Cevapla