Herkese mutlu ve huzurlu hafta sonu dilerim 😊

Bugün kimler karlı sabaha uyandı? ☺️
Herkese mutlu ve huzurlu hafta sonu dilerim 😊

Bugün kimler karlı sabaha uyandı? ☺️
Henüz yağmadı en son ben Amasya da yaşarken yağmıştı 2022 yani zaten bu yıl pek fazla kış geçmiyor gibi geliyor eski kışlar tam kış di ama
Kar sevmiyorum ben özel günleride sevem çok seyde paylaşmam zaten sabırım yaslı ruhluyum 😅 soruya gelice yok bura daha yağmadı
Yaa benim manzaram böyle idi jxndjdjd
Güneş banyosu yaptım 🙃

Cevap
8Cevap
Ankara da kar yok şu an hatta yağmur da yok güneş var sadece
İstanbul'da kar yok ama dün yine mükemmel bir gün geçirdim saolsunlar başıma yine karları yağdırdılar...
Ayın 25'inde başlıyorum işe bakalım ayrı ev olayını bende çok istiyorum ama İstanbul'da hikaye oldu artık ondan da umudum kalmadı küçücük yerlere bile milyarlarca para istiyor kitapsızlar oradan da umudum tükendi birer birer tüm umutlarım tükeniyor her gün geçtikçe eriyorum eritiyorlar bakalım ama daha savaş bitmedi ben bitti dersem her şey o zaman bitecek dediğim gibi...
İnancımı yitirmek istemiyorum ama insanlar beni kendi halime bırakmıyorlar semih bir tartışmada bile tüm emeklerim boşa gidiyor tüm ayarlarım bozuluyor bir süre toparlıyorum kendimi sonra pat diye yine bir şey çıkıyor ve her şey boşa gidiyor... Ben bu kısır döngüden artık çok sıkıldım o yüzden umutlarım tükendi diye boşa demiyorum... Ama yine ekliyorum daha savaş bitmedi mücadele bitmedi farkındaysan mücadele biterse her şey bitecek çünkü başka seçenek kalmadı artık...
Yağmadı, yağmasını da hiç istemem malum depremden etkilendik kara kış zor oldu bizim için 🥹
Bizim burada yağmadı sadece hem bulutlu hem de güneşli bir hava bulunuyor 😂
Tiflis bildiğin sapan dağı gibi rüzgarlı. Kar yağsada hava ısınsa
İnşallah
Uf burada da şu kardan olsa yaa🙄
Hava bulutlu kar yok
Gelmiyor ya gelse de gidiyor hemen 🙄
Aa nasıll
Oraya yağar daha ya
İnşallah yağmazsa kıyamet alameti😁
Amiin :D
Bize de yağmış ama ben uyanana kadar çoğu erimiş 😅
Yağar yağar 🤩
Ben ancak rüyamda görürüm sjjdjd
İzmir'e mi 🤧 imkansiz
Trabzon'a gidesim var benim djfj
Maalesef yağmadı henüz
Bayburt mu burası brrr 🥶
Kar yok ama bayağı soğuk...
Heyecanla bekliyoruz.. Ama henüz yağmadı..
Yağmadı bahar havası var burada.
Daha yağmadı bakalım
Çok güzel kar yağıyor şu an.
Aha bu kar❄️❄️
Bu da yar @herhangibir1
ouyyy
Yaa ne güzeel 😍 bizde yok daha maalesef 😄
Aaa. burada güllük güneşlik hava
Yağmadı burada yaw
Daha yağmadı
Çok güzel ❄️😍
yağmadı daha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?