Konuşma ve iletişim bozukluğunda ne yapılmalı?

Merhaba arkadaşlar, çocukluğumdan beri insanlarla iletişimim hep zayıf oldu çekingen biriydim hiç konuşmazdım neredeyse. Şimdi çekingenliğimi yendim ancak ne konuşacağımı bilemiyorum bazen düzgün cümle kuramıyorum ve kendimi yanlış ifade ediyorum kurduğum cümleden emin olmadan konuşunca mesela istemeden lafı ağzımda yuvarlıyorum sesim de az çıkıyor. ayrıca bir sıkıntım daha var bi ortamda mesela konuşmak istiyorum sessiz kalmak istemiyorum ama ne konuşacağımı bilmiyorum ben konuşurken herkes bana bakınca çok utanıyorum sizce ne yapmalıyım bir öneriniz var mı kitap da olabilir?
Konuşma ve iletişim bozukluğunda ne yapılmalı?
Cevapla