Her günüm aynı geçiyor ve çok sıkılıyorum. İçimdeki sıkıntıyı atmam için tavsiye edebileceğiniz birşeyler var mı?

Merhaba arkadaşlar,

Neredeyse her günüm aynı geçiyor ve çok sıkılıyorum. Günümü kısaca özetleyecek olursam: sabah 9 işyerine git akşam 5 te çık, akşam 9-10'a kadar evde otur daha sonra arkdadaşlarınla (erkek) buluşmaya git, gece 2-3 gibi eve gel ve tekrar aynı. Acaba içimdeki sıkıntı sevdiğim kız uzakta olup onun özlemini çekip üniversitenin bir an önce açılmasını istediğimden mi yoksa bir kız arkadaşım olmadığından mı?

Bazen kız arkadaşlarımla da dışarı çıkıyoruz fakat pek sık değil, onların yanında canım hiç sıkılmıyor.

Aslında birşeylerle uğraşam sıkıntım geçecek gibi fakat ne ile uğraşacağımı bilmiyorum.

Benim durumumu yaşamış arkadaşlar da vardır sizce ben ne yapayım arkadaşlar bana bir fikir verin.

Her günüm aynı geçiyor ve çok sıkılıyorum. İçimdeki sıkıntıyı atmam için tavsiye edebileceğiniz birşeyler var mı?
Cevapla