Merhaba arkadaşlar,
Neredeyse her günüm aynı geçiyor ve çok sıkılıyorum. Günümü kısaca özetleyecek olursam: sabah 9 işyerine git akşam 5 te çık, akşam 9-10'a kadar evde otur daha sonra arkdadaşlarınla (erkek) buluşmaya git, gece 2-3 gibi eve gel ve tekrar aynı. Acaba içimdeki sıkıntı sevdiğim kız uzakta olup onun özlemini çekip üniversitenin bir an önce açılmasını istediğimden mi yoksa bir kız arkadaşım olmadığından mı?
Bazen kız arkadaşlarımla da dışarı çıkıyoruz fakat pek sık değil, onların yanında canım hiç sıkılmıyor.
Aslında birşeylerle uğraşam sıkıntım geçecek gibi fakat ne ile uğraşacağımı bilmiyorum.
Benim durumumu yaşamış arkadaşlar da vardır sizce ben ne yapayım arkadaşlar bana bir fikir verin.
Neredeyse her günüm aynı geçiyor ve çok sıkılıyorum. Günümü kısaca özetleyecek olursam: sabah 9 işyerine git akşam 5 te çık, akşam 9-10'a kadar evde otur daha sonra arkdadaşlarınla (erkek) buluşmaya git, gece 2-3 gibi eve gel ve tekrar aynı. Acaba içimdeki sıkıntı sevdiğim kız uzakta olup onun özlemini çekip üniversitenin bir an önce açılmasını istediğimden mi yoksa bir kız arkadaşım olmadığından mı?
Bazen kız arkadaşlarımla da dışarı çıkıyoruz fakat pek sık değil, onların yanında canım hiç sıkılmıyor.
Aslında birşeylerle uğraşam sıkıntım geçecek gibi fakat ne ile uğraşacağımı bilmiyorum.
Benim durumumu yaşamış arkadaşlar da vardır sizce ben ne yapayım arkadaşlar bana bir fikir verin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar