Hem Türkçe Hem İngilizce kitap okudum
3 saat İngilizce çalıştım
Kurabiye yaptım
Cilt bakımı yaptım
Evi düzenledim
Duş aldım
Müzik dinledim
Plan program yaptım
2 bölüm dizi izledim
Oturup bir 2 saat kadar daha soru çözeceğim
Tüm bunlara rağmen can sıkıntısından gebermek üzereyim
Çözümde bulamıyorum asla
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Cevabı sende. İnsan eksikligi mi? ya da sevgili? Arkadaş?
Sevgilim var, çok yoğun olduğunu bahane ederek ilgi verdiği yok
Arkadaşım yok doğru
Bunlar olsaydı da geçer miydi emin değilim
Psikolojik sorunun var mı?
Hayır çok şükür yok
4 gün önceye kadar oldukça iyiydim
şu 4 gündür can sıkıntımdan dolayı konuşmak bile istemiyorum resmen
Bir şeyin eksikliğini hissediyorsun demek ki
Bir çözsem :/
Camdan dışarı bakıp havanın güzelliğine şahit olmak bile mutluluk sebebi ve siz dopdolu verimli günler geçirmenize rağmen şikayet ediyor olmanız şaşırtıcı… lütfen kendinize negatif enerji basmayın
yahu bende rahatsızım ki çözüm arıyorum
Ortamdan dolayı olabilir mi. Mesela kitap okumak için kütüphaneye gidebilirsiniz. ya da ingilizce çalışırken bir kafede kahve içerseniz size daha iyi gelebilir.
yarın deneyeceğim bunu bakalım
umarım iyi gelir
Bu tür şeyleri hemen hemen hergün yaptığın için Monotonluk oluyor
Yani yapmasam daha beter doğrusu
Yaz yaz beklerim
Ailenle kalmalısın tek kalma
onlardan da sıkıldım maalesef
Insanlarla konuş
çevrem yoktur pek
Online da olur
bu tüketici
Conversation yap zaten ingilisce biliyorsun degilmi?
online da insanlar sadece yılışıyor
arkadaşlık denen kavramdan bir haberler
Normaldir
akışa girmen gerek
neyin akışı?