Çişin en çok evin kapısını açarken sıkıştırması hakkında ne düşünüyorsunuz 🤣?

Bazı insanlara çok oluyor benim kanka kuzen falan dışarıda geziyoruz bütün gün hiçbir şey yok evin kapıya geliyorlar başlıyorlar çişim geldi deyip zıp zıp zıplama ya ben de gıcıklığına güldürüyorum pislik miyim neyim 🤣🤣 niye böyle yapıyorsunuz zıp zıp kangurular
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel 🤣🤣🤣
Çişin en çok evin kapısını açarken sıkıştırması hakkında ne düşünüyorsunuz 🤣?
Cevapla