26 yaşındayım nasıl olacak bundan sonra?

Artık sıkıcı geliyor her şey dizi kitap vs boş geliyor gezmek iyi hoş ondan da çok zevk alan biri değilim. Ailemle sorunlar olabiliyor çünkü yıllardır aynı sorunları aynı sıkıntıları konuşmaktan yıldım zaten mutsuz olmamın temeli de bu aile. Mutlu olmadım hiç çocukluğumda anne baba ayrı bir ton sorun hep güçlü kadın olmak istedim çocukluğumdan beri bunun için uğraştım memur oldum en fazla buydu işte yapabileceğim... Şimdi hayatımda biri yok karşıma düzgün biri çıkmıyor gerçek hayatta tanıyıp sevmek istiyorum olmuyor... Ne yani bundan sonrası nasıl geçecek çok sıkıcı
26 yaşındayım nasıl olacak bundan sonra?
Cevapla