Yakın arkadaşlar aynı eve çıkınca anlaşamazmış sanırım yani öyle duydum. Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında, doğruluk payı var mı?Çok yakın arkadaşlar bile aynı evde yaşayınca anlaşamıyormuş.
Erkek olsanız hiç bir problem olmazdı ama kız olduğunuzu düşünürsek vay vay 💥💣💨😰😱☄
En son üniversitede bizim sınıftan 4 kişi aynı eve çıkmıştı 4 ay sonra kaos cıktı hepsi ayrı köşelere oturmaya başladı sonra hepsi ayrı eve cıktı 🙄 ama erkeklerde tam tersi! 2 kişi kalıyordu arkadaşlar sonra tüm sınıftaki erkeklerin aynı evde yattığı gün bile olmuştur 😂
#SelamGençlik ⭐🍀💛 Aynı evi aynı yaşam alanını en yakın arkadaşla bile paylaşım riskler içerir. Önceden anlaşma, uyum ve güven yüksek olmalı. Sorumluluk sahibi ise, güçlü ve güvenilir karakterini günlük hayatın tüm işlerinde sağlıklı ve sağlam bir duruşla yansıtabiliyorsa düşünülebilir ancak. Yoksa ortaya kalitesiz bir yerli sitkom dizisi çıkabilir, net... #SunIsUp#Amazing#TubaSueda ⭐🍀💛
Ben okuldan bi kız arkadaşım ile aynı evde kalıyordum. Birbirinize çok karışmayınca anlaşılıyor. O arada bir erkek getiriyordu eve sadece o biraz sıkıntı oluyordu benim için. Ben yapamadığımdan onun yapıyor olması rahatsız ediyordu. Onun haricinde bir sıkıntı yoktu.
Çocukluk arkadaşlarımla senelerdir birlikteyiz ama sorun yok. Onbeş yıl oldu. 😃 Arada tartışıyoruz ama onbeş dakika oda. Akşam çayında sarmaş dolaş oluyoruz. Hatta müzik açıp dans ettiğimiz bile oluyor. Bazen yetmiyor dışarıda bu tartışmanın üstüne eğlenmeye bile çıkarız. 🤣🤣🤣 Önemli olan anlayışlı olmaktır.
Dışarıda takılmak ile aynı evde yaşamak aynı değil. Ben çok arkadaşımla tartıştım öyle ev yüzünden. Dışarıdan bak Kıvanç Tatlıtuğ ama evde bak ibb çöplüğü. Zaten birini tanımak için ya aynı evde yaşayacaksın ya da aynı işte çalışacaksın.
Maalesef bu konuda devlet insanları yeterli yurt desteği sağlamadığı için insanlar ynı evde yaşamak zorunda kalıyor ama ekonomik sıkıntılar nedeniyle inanın ki okul okumak sadece açık öğretimden ibaret olabilir.
Bence mantıklı değil. Rahatıma düşkünüm aynı evde yaşamak sorunlarıda beraber getirir sonuçta ortak bi paylaşım alanı oluyor Ve her insan Ne kadar can ciğerde olsa birbirine tahammül edemeyebilir. Arkadaş, arkadaş olarak kalmalı.
Bir evde ; bir kadının ve bir erkeğin yaşaması zaten büyük bir kaostur... Günü birlik aktivite ve zamanlar yanlısıyım ben... Bir şey ne kadar içiçe o kadar, sorun...
Biz yaşarız sanıyoruz ama kimse farkında değil kendi evimizde bizi düzelten arkamızı toplayanlar var o yüzden ya tek yaşamak ya da aile ile yaşamak daha mantıklı
Hayır, değil. Aynı evin içerisinde yaşayınca anlaşmazlıklar baş gösteriyor. Ben rahatıma düşkünümdür. Kimseyle aynı evi paylaşamam. Bu kişi iyi anlaştığım biri olsa bile.