Durumu iyi olduğu halde doğalgaz yakmayan insan?

Kışın ortasinda doğalgaz yakmayan doğalgaz faturası 23 lira gelen ve başka insanları cimrilik ile ezikleyen ve üstüne başka insanlar doğalgazı yakmıyor diye dedikodusunu yapan sırf cimrilikten doğal gaz yakmayan insan hakkında ne düşünürsünüz? Diğer komşuların ısısıyla ısınan kul hakkı yemiş olmuyor mu?
Durumu iyi olduğu halde doğalgaz yakmayan insan?
Cevapla