Diğer komşular da doğalgazı yakmalı öyle değil mi?

Doğalgazı 50 de yakmama rağmen alt ve üst komşum yakmadığı için ev yine buz gibi bir türlü ısınmıyor söyleyincede kabahatli ben oluyorum
Diğer komşular da doğalgazı yakmalı öyle değil mi?
Cevapla