Kürtler neden 10-15 tane çocuk doğuruyor?

Bu Kürtler'e karşı bir önyargı değildir. Sadece merak ediyorum. Genelde Kürtler daha doğrusu doğu tarafı en az 6 çocuk yapıyor. Bunun özel bir sebebi var mı?
Kürtler neden 10-15 tane çocuk doğuruyor?
Cevapla