21 yaşındayım, öğrenciyim. Online başvuru yapıyorum gov. uk sitesinden erkek arkadaşım sponsorluk ve davetiye mektubu yollayacak. Daha yeni yeşil pasaportumu da çıkarttım. Okuldan izin belgesi gibi bir şey isteyip Onu da ekleyeceğim. başka ne tarz bir şey yapsam şansım artar acaba, teşekkürler 🙏🏻
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Yeşil pasaport sahibine vize gerekmiyor yanılmıyorsam. İyice araştır
Maalesef yeni durumda İngiltere AB den ayrıldığı için vize gerekiyor artık :((
Bebeğem İngiltere benim oturum başvurumu redetti ama ziyaret için yüksek ihtimal verirler.
Şuna dikkat et vize danışmanlık şirketleri yerine evraklarını kendin toplayıp, gov. uk adresinden randevu alıp başvuruyu kendin yap. Ha illa danışmanlık hizmeti alacak 10-15 şirket araştır fiyat al.
Benim yaptığım hatayı yapma
Yok ya danışmanlık şirketlerine pek güvenemiyorum açıkçası yaptıkları pek bir şey de yok aslında. Zaten online başvuruda açık ve net sorular belli evraklar da belli. Oturum başvurunun reddedilmesine üzüldüm :// umarım bir yol olur senin için de. Benim erkek arkadaşım oranın vatandaşı benim sponsorum olucak ve davetiye göndericek o şekilde 6 aylık başvurumu yapıcam. Umarım kabul alırım çok da heyecanlıyım. Allah hepimizin dualarını kabul etsin valla ya 🥺😊
İnşallah gidersin bebeğem 😏 gerçekten dünyada gitmek görmek istediğim bir ülke varsa o da İngiltere'dir.
Oturum alamadım ama birgün turist olarak illa gidip gezeceğim 😏
İnşallah 🙏🏻😊 bence şu covid falan hafifleyince daha rahat olurlar. Ben inanıyorum sen de birgün ziyaret edebilirsin. Hatta dil okulu ile falan gelirsen daha Bile kolay olur tavsiyem 🙏🏻
Dil için düşündüm ama çalışmadan masraflarımı karşılayamam. Benim bildiğim kadarıyla sevgilinle yaşamak için bile kalıcı vize veriyorlar. Partner vizesi mi ne öyle bir adı vardı.
Evet varmış şimdi biz 1yılı aşkındır beraberiz. Bu ilk görüşmemiz olacak ama ciddiyiz. 2 yılın sonunda başvurma şansımız oluyor. O çalışıyor para biriktiriyor. Ben de burada okulumu bitiriyorum. Zamanı gelince bir üst seviyeye taşımayı düşünüyoruz. Şimdilik bu vizelerle başlayalım dedik. Dil okulu meselesi ise şöyle 20 k gibi bir ücreti olabilir şu süre ama en az 1 ay kalma şansın var. Ayrıca vizen de kolayca onaylanır 6 ay gelme hakkın olur. Eğer biryerde çalışıyorsan ufak ufak biriktirsen 1 yıl içinde birikse belki böyle bir şey yapabilirsin. Bence çok mümkün hala aklındaysa bir düşün derim 😊
Nasip bebeğem 😏 vazgeçmiş değilim, tüm yolları deneyeceğim. Sen kalıcı olarak mı gideceksin
Şimdilik geçici 1 ay gidicem sonra keyfimize göre 6 ayı kullanıcaz. Artık nezaman hazır olursak partner vizesine başvururuz gibi🙇🏻♀️🙏🏻
Hayırlısı bakalım 😏 enişte türk mü 😂
Hayırlısı hepimiz için 🙏🏻Yok değil. Baya farklıyız aslında ama nasip işte 🤭
Helal olsun, kapmışın yabancı enişteyi 😂 artık gotik bir katerdral de papaz nikahı kıyar 😂
Dkkfgllgogpgpvpgp bunu hiç düşünmemiştim dkkfkckgogogo hiç düğün yapmayı falan amaaaaa seni davet etmek isterim o gün gelirse. Aşırı makara olurdu 🤭
Yok be, bakma yazıp çizdiğime. soğuk, buz gibi bir adamım aslında, İngiltere başlığını görünce bir tutuluyorum. Kazandığımızı sandığımız yerde kaybettik işte.
Sen nasıl becerdin ki bu kadar uzak ama bukadar yakın 😏
Ne yalan söyliyim ben hiç bir şey denemedim veya kovalamadım. Hayatımda hiç İngiltere'ye dair bir plan da olmadı. Kendi halimde genç bir kızdım yani. İyi bir ingilizce seviyesi biraz da sohbet ikimiz de anlaştık hiç bir yargı zorlama yoktu. Sonuç olarak zaman hızlıca geçti ve böyle güzel bir şey oluştu 🙏🏻
Sohbet edelim mi biraz. Rahatsız da etmek istemem ama kabul edersen tabi
Ama cidden umarım birgün şansın olur. Kimbilir hayat
Yani buradan konuşabiliriz uygunsa sana da 🙏🏻
Dediğim gibi vazgeçmedim. Hayallerimden hiç vazgeçmedim. Bir papaz nikah kıymaz belki bana ama bir katedral görmekten hiç vazgeçmedim 😏
Sanaldan mı tanıştın
Yaa... Bak sen cidden paranı biriktir okadar da zor olmayacak inan bana. Ben eminim biriktirdiğin parayla okula başvurursun ve gezme şansın da olur. Konaklama ise şu şekilde bir Ailenin yanında kalıyorsun okul süresince yani konaklama masrafında olmayacak😊
Sen ne iyi niyetliymişsin ya öyle. O çocuk kimse şanslıymış
Ya uygun da ne biliyim. Kimle ne sohbet ediyorum kimsenin de bilmesine gerek yok hani. Rahatsız edersem engelle gitsin ama dedim ya biraz biriyle konuşmak istiyorum sen de kafa kızsın işte 😏
Yaa teşekkür ederim 🙏🏻 o senin iyi niyetin aynı zamanda 😊 yanlış anlama ben bu şekilde daha rahat hissettiğimden buradan konuşmayı tercih ederim. Anladım seni, yok mu hayatında birileri? Kızlar çoook dışarıda 😊
Var biri var. Dilimden dökmediğim. Çünkü arada çok şey var.
Ve sanırım hiçbir zaman söylemeyeceğim ona
Hayatımda birileri yok , harem kurmayı düşünmedim açıkcası 😂😂😂
Ya hahahaha lafın gelişi söylemiştim ıdıfogotppg seviyosan git konuş bence knk
Sebeplerim var, beni tutan sebepler..
Sen naptın ne zaman başvuru yapacaksın
yesil pasaportla dogrudan gidemiyormusun
Aşko İngiltere AB den ayrıldı ya yeni :(( ondan vize almam gerekiyor şimdi :/
swn yine de bir iyice emin ol. sadece yesil pasaport avrupa birliginde gecerli degil pek cok ulkede gecerli
Gerçekten öyle, baya bir avantajı var. Ebeveynlerim sağolsun🙇🏻♀️Teşekkürler aklımda tutarım tavsiyeni🙏🏻
Yeterli verirler vize
Oh, teşekkürler🙏🏻
Sıkıntı o işler
Öyle, pozitif olmak lazım yine de