Ailem hastanelik oldu. Hastanedeyim. Covid riski olduğu için doktordan rapor aldım. Mağaza yardımcısı kabul etmiyor. Yardım?

Anneannem covid geçiriyormuş. Hastaneye ancak akşam saat 9da götürebildik. Yatırmak için. Zaten öğlenden beri hastaneydik ama yaşlı olduğu için hastanelerde surunmesin istedik. Kadın çok ağır hastaydı zaten. Akşam giderken de annem fenalaştı. Bu saattir hastanedeyiz. A101de çalışıyorum. Mağaza sorumlusunu aradım çıkmadı. Bir daha aradım sonradan, ulaşamadım. Mağaza yardımcısına anlattım, konuştum. O da mağaza müdürü ile konuşmuş. Bu akşam ki vardiya gelme yarın sabahçısın demiş yardımcıya.
Bende cevap yazamdim. Zaten çok üzgünüm. Canım yanıyor. Bizde covid testi olduk ailecek. Risk var baya. Ki anneannem çok hasta, canım benim. Ölebilir de, durumu hiç parlak değil 😥 Yardımcı yazmış saat 7de sabah gelecek misin diye. Görmedim. Aramadilar da zaten. Akşam hastanede gördüm mesajı. Bilmiyorum duruma göre gelebilirim dedim. O da gelirsin yazmış. O sırada rapor almıştım. Raporum var dedim. Hastayım dedim. Ona durumu açıkladığım halde yazmış "Bu rapor sayılmaz, Yarın öğlen geleceksin ya da istifanı yazacaksın, bı öyle bir böyle diyorsun hangisi doğru, dalga mı geçiyorsun, kafana göre iş yapıyorsun" yazmış.
Bana da geldiler. Ben de böyle yazdım.
Ailem hastanelik oldu. Hastanedeyim. Covid riski olduğu için doktordan rapor aldım. Mağaza yardımcısı kabul etmiyor. Yardım?
Baksanıza. Benim burada canım yanıyor. Sivrizekanin bana yazdığına bakın!😡
Ailem hastanelik oldu. Hastanedeyim. Covid riski olduğu için doktordan rapor aldım. Mağaza yardımcısı kabul etmiyor. Yardım?
Kendisi Allah'ın her günü kibirli kibirli konuşuyor. Bana mobbing uyguluyor. Yarın özellikle sağlık ocağından da rapor alacağım.
Aptalın yazdıkları sinirimi bozdu. Sabahtan beri anneannme ve anneme zaten ağlıyorum. Onlar kaldı hastanede. Beni içeri almadıkları için eve geldim şu an. Sabah bir daha gideceğim.
Sizce ben bu or****ya ne yazayım?
Ağzımı bozdurdu, sinirden ağlamaktan ne yazdığımı da göremiyorum ;(
Güncellemeler
+1 yıl
Kendileri arayıp sormuyor ama. Durumumu açıkladığım halde görmüyorlar ya. Şaka gibi
Ailem hastanelik oldu. Hastanedeyim. Covid riski olduğu için doktordan rapor aldım. Mağaza yardımcısı kabul etmiyor. Yardım?
Cevapla