Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bazılarının anlaması kit herhalde çalış demişler. Okuduğumu belirttim, okurken sadece part time çalışabilirim ondan alacağım para kirama bile yetmez. Siz herhalde ev geçindirmek kolay sanıyorsunuz!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Yetiştirme yurduna yaşın sebebiyle giremezsin ama kadın sığınma evine başvurabilirsin
Teşekkürler
saçmalama o yaşlar geçti yazlık yerlerde kalıcı işler bulursun
Okuyorum ne yazlık yeri
okurken de çalışırsın
Okurken anca part time olur onda da aldığım para kiraya bile yetmez!
yazlık diyorum bu iş
kadın sığınma evi alır
tabiki devlete sığınabilirsin ya da bir akrabana
Sosyal hizmetler yardımcı olur.
Numarasını biliyor musun
Numara bilmiyorum ama internette Sosyal yardım başvuru hizmeti sayfası var ordan e devletle giris yap
Çok ama çok teşekkür ederim
Rica ederim umarım işine yarar. Hem maddi yardım sağlıyolar hemde durumuna göre kalacak bi yer ayarlayabilirler.
Çok sağolun inşallah 🙏
Devlete sığın bence
Nerde kalıyorsun su an
Sosyal hizmetlere bi git durumunu arzet dilekce ver
Güvendiğin biri varsa da evlen
Sosyal hizmetler nerede oluyor tam olarak?
Evleneceğim. kadar güvendiğim biri yok maalesef
Internetin var araştır bulunduğun şehirden
Hic bisey bilmiyosan polise git durumunu arzet yardimci olurlar
Ama burdan kimseye şehrini ya da adresini verme kimseye guven me olur mu😉
Evin yurdun var mı şu anda
Yok güvenmem kimseye
Tamam sorun yok o zamn herseyin bir çözümü var merak etme dünyanın sonu değil asla tamam mi 🙂🙂
Teşekkürler
Rica ederim yine kafana takilan bisey olursa çekinme
çalışabilir ya da evlenebilirsin mesela
Evlilik çözüm değil yağmurdan kaçıp doluya tutulabilirim
Çalışma mevzusu da okurken olmuyor part time işten de alacağım para kiraya bile yetmez!
okul falan mi okuyorsun neden parttime
Soruyu iyi oku önce
yurtta kalabilirsin o zaman, burs da alirsin, ne tür okul
Babamın maddi durumundan ötürü ne yurt nede burs çıkmıyor.
ogrenci apartlarina baktin mi, hangi sehirdesin
İstanbul'da her yer pahalı
aynen orasi facia, okulun ne kadar var
Nasıl. ne kadar
bu sene mi bitiyor daha var mi
Seneye bitiyor
o da zor oldu şimdi, akraba falan var mi yaninda kalabilecegin, onlari düşündün mü
Kimsenin o kadar destek olacağını sanmıyorum. Kazancım yok masrafım var.
yani benim yanima gelsen ben bile bakarim sana, neden öyle düşünüyorsun, en azindan bir dene
Biliyorlar durumu hiçbir gel demiyor nasol giderim
bu sekilde de yanlis bir secime suruklenme, babaanne dede, anneanne gibi buyukler varsa onlara söyle
Baba tarafım çok kötüler anne tarafımda anneanne dede falan öldü, teyze dayı falan kendi hayatina bakıyor
o zaman geriye evlenmen kalıyor yani, baska insanin hayatinda nasil birisi olabilir ki
Evlenecek düzgün biri çıkmadı henüz karşıma
ikimiz evleniriz, okuturum ben seni
Yok teşekkür ederim
😞😞😞
Sığınma evi dışında bir seçeneğiniz yok gibi.
Sığınma evine sığınabilirsin
Kadin sıgınma evi alabilir
Nerdesin