Aşık olmak güzel mi sizce
Olm gece gece yaş tribine girdim bi doğru düzgün cevap verin
🤗 Her yaş ayrı güzeldir 2 yıl önceydi özlüyorsun sadece şimdi hayat zor oldu vb kendini kötü hissediyorsun bence gençsin 27 ye kadar gençsin hatta 35 🙃
Amaaan ruhum genç
Sağol bebek moral oldun
18 olduğumda yaşlanıyorum diye üzülmüştüm bir ay sonra 24 olacağım içim kan ağlıyor depresyondayım bu sebepten ötürü, yüzüm yaşlanmıyor neyse ki ama böylesi de kötü millet yaşıma inanmıyor.
Ln sorun orada ben 20 olduğumu gayet gösteriyorum skfks
Cevap
20Cevap
Laaa durun ben 22 sine giriyom daha hayallerim var benim ne ara geldi. Bunu tek düşünen ben değilmişim ama 17 yaşında gösteriyorum sjsj
Yazık aga bize dkdmsöal boş boş vakit öldürmüşüz elde var 0
Valla bu çocuk beni anladı smdösksks daha dün o sıralar da ben vardım ağğğ
Bende yaw gözümün önünde yiyişiyollaa bide sksödösşw
Valla bende hep genç hissediyorum. 25 olcam bu ay hatta 9 gün kaldı. Bence 35e kadar genç hissederim ben :) sende öyle hisset genciz daha
Değilsin genç
Sen harikasın
Çünkü bedenin genç
Ruhu da genç kendi de hanımefendinin takdir ettim
farkı neki senlerin nese kötü ihseetme büyüdükce kücük olmak istiyceksin kücükken büyümek bu her dönemde olmustur
Bu arada çok karizmatiksiniz abi
tesekkurler kardeşim ama ben öyle görmüyorum kendimi yinede saol
Bence görün 😇👍
saol
Off çok yaşlanmışsın ölcen neredeyse
20 çok mu olum ne sedrumu
Ya böyle 20 olmuşuz hala bi baltaya sap olamamışız falan sjdkd ondam
Daha bunlar ne ki. Yaşının kıymetini bil ve kararlarını iyi ver.
23-24-25 delik deşik oluyor genelde ama en önemlisi yüz güzelliği aşk bence. Delik deşik olmasını dert etmedim, evlenmek istedim terk etti beni, sevmek sevişmek de bana yetermiş
Sende içini döktün iyi oldu
aynen :D
Hepimiz ölücez zaten boş ver
Sağol ya
Aaa pp tanıdık
Pp adına dedim
Olm kan man sen olsa olsa yiitsin skfmdösl çıkardım valla
Ben ifşa edemem kendimi😢
Bir ayağın çukurda haklısın
Senin de skskd
Gören de 40 yaşında 18i özlemiş sanacak.
Dimi daha gencim
20 yaş sendromu ne a*k asıl yaş sendromu 18 dir
Hiç duymadın mı mk öyle bir sendrom var
Valla ben 20 yaşımda öyle bişey yaşamadım :d
Sen yakışıklısın ondan
Ne alakaysa wçdödşwl
Aayyy teşekkürler jfhdjdjdjf
20 yi sanki 50 olmuş gibi anlatıyorsun
Neden yaşlı olsun cok genç
Ben 23 ya ben
Dur daha 35 olacaksın onun psikolojisi var
Agabee onun psikolojisi nasıl bir şeyler demek ister misin
Çok değişik ve garip
Hele ki ben 20 ile 35 arası nasıl geçti hiç bişey anlamadım
Ya bak valla ben en son 18 dim ne ara 20 oldum anlamadım
genç tabiki
Daha yeni başlıyor hayata. Daha çoook var.
Ah tişkürler
Afiyet ossun
Hala çıtırsın.
Teşekkür ederim :D
Berbat
Niye
her şey dert
Ya bunu diyince dalga geçiyorlar bu yaşta ne gördün ne derdin var diye anksiyeteden kafayı yiyorum şahsen ben
Anksiyetem zirvede.
Benim de.
Seni çok iyi anlarım
Biz ne yapalım
Derken
gayet gençsısısn sorun ney
. s hocam rahat ol
Çok yaşlısın moruk
Yolu yarılamışsın
Ya deme öyle üzülüyorum
gayet iyi bir yaş..
katılıyorum sana
Dalga geçmeyin ya dkfödös
yo dalga geçmiyorum aynı yaştayız ve keşke 18de olsaydım şu an
Ohhh beni anlayan biri
Valla o yaşa dönmek için nelerimi vermezdim
Bir çok şeyi farklı yapardım şu an çok iyi yerde olurdum ofoff
her şeyi daha iyi yapar çok daha iyi bir yerde olurdum...
Erkek versiyonumu buldum düşünce yapısı olarak
aynısını bende diyebilirim galiba 🙈
Tam sevdiğim yaşlar.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?