+1 yılDoğum günün kutlu olsun. 🌸
Gerçekçi konuşacağım. 20'li yaşlar çok hızlı geçiyor, anlayamıyorsun. Hayatına yavaştan yön vermen gereken bir yaştasın, zira geç olmaz ama bazı şeylerden hevesin gitmemesi için elini çabuk tutman gerek bir yaş. Eğer şu zamanlarda hayatını düzene koyarsan ileride mutlu olursun. Onun haricinde çok çeşit insan göreceksin. Yeri geldi şaşıracaksın, yeri geldi kabul etmeyeceksin ama bir zaman sonra alışacaksın. Hayatın zorluklarını göreceksin, mücadele etmen gerektiğini öğreneceksin. Bir iki sene sonra da 20'li yaş sendromuna gireceksin çünkü o kadar hızlı geçecek ki ne olduğunu anlayamayacaksın. Ben hâlâ adapte olamıyorum meselâ, yaşım ilerliyor ve bunu durduramıyorum. 2-3 sonra 24 olacağım ve hiçbir hayâlimi gerçekleştiremedim. Umarım sen istediğin bir hayatı yaşarsın ve hayâllerine kavuşursun 🌸🌟
32 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederiim🥰 Sende kavuşursun umarım hayallerine.
- +1 yıl
İnşallah. 🌸
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)+1 yılÇok geç oldu ama doğum günün kutlu olsun. 20li yaşlar o kadar hızlı geçiyor ki, bir anda kendini 25 yaşında buluyorsun 😂 o yüzden fazlaca anı biriktirmeye bak ve bolca eğlen. Aman aman sakın aşık olma, olacaksan da hemen söyle aşık olduğunu platonik takılma ya da karşıdaki kişiden bekleme teklif, hemen söyle, reddedilirsen bile daha kolay atlatırsın çünkü anı birikmemiş olur. Birde para kazanmaya odaklan ama çırpınma kazanmak için, planını yap ve uygula sonrasında kendine vakit ayır, o plan doğruysa para gelir zaten.
25 Yorumla- +1 yıl
20 yaşımda elimde telefon bu sitede takılıyorum hala ya. Bu nasıl hayat 😂😂 ne yapayım sence dışarrı çık şuraya git de hemen yapayım dediğini shdj
- +1 yıl
Teşekkür ederim ayrıca ❤️
Cevap sahibi+1 yılAşkım bu havada biraz zor dışarı çıkarsın ama güzel bir yere gideceksen tabii ki çık. Ayrıca ben de bu sitede takılıyorum, senin gibi tatliş aşklarla karşılaşınca daha da çekilir oluyor site. Hem fena mı birbirimize fikir alıp veriyoruz, hem de mutlu oluyoruz. Rica ederim bu arada 💕😘
- +1 yıl
Tanıyor muyuz birbirimizi 😊
- +1 yıl
Evet ya güzel yerlere gitmek lazım ama arkadaşım yok pek. Arkadaşlarım da sevmiyor nem sevdiğim yerleri bakalım artık teşekkürler 💕
+1 yılCoook güzel nice mutlu yıllara kuzum:))🌟🎉🥂
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim bebeğim 😘😊
+1 yılHaftaya 30 olacağım. Yirmili yaşlar insanın ne olgun ne de çocuk hissettiği tamamen gençliği hissedebileceğin yaşlar olduğunu düşünüyorum. Üzerine binen sorumluluklar fazlaysa gençliğini yaşayamazsın her günün hızlı geçer, o yüzden elinden geldiğince kendine vakit ayır. Maddi anlamda kendine çok yüklenme, para para diye koşuşturma, zaman öyle ya da böyle geçiyor, güzel günler biriktirmeye çalış.
İnsanı yaşatan anılarıdır, anıların ne kadar fazlaysa o kadar mutlusundur.23 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim tavsiyeler için 😇
- +1 yıl
Doğum günün kutlu olsun laf arasında kaynadı, nice yaşlara diliyorum.
- +1 yıl
Teşekkür ederim :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
107Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.
u 1 yılMerhaba, ben bunu sana bir ara uzun uzun anlatmak isterim dinlemek istersen. Geç de olsa doğum gününü kutlamayı istedim çünkü buna değer biri olduğunu düşündüm. Tanıdığım kadarıyla özel birisin yani bunu tabii istemem ama irtibatı bir gün benimle kessen bile bu düşüncem değişmez ya da senin hakkında olumsuz bir şey düşünmem. İyi ki varsın ve umarım birlikteliğimiz çok uzun süreli olur hatta hiç bitmez. Her şeyin hayırlısı olsun. Doğum günün kutlu olsun güzel insan :)
12 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim 😊😊
- 1 yıl
Rica ederim :)
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılDoğum günün kutlu olsun.. bence iyi yaşlardır
11 Yorumla- +1 yıl
Sağ ol :)
- Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
+1 yılEn güzel zamanlar diyebiliriz tadını çıkarmayı bilene ama ahsh
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılDert, keder, göz yaşı, hüzün, üzüntü; geçmiş olsun ☹️
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı.
+1 yılHadi gözün aydın gadası ömürden bir yıl daha eksildi
11 Yorumla- +1 yıl
Evet :) :/
+1 yılNice güzel yaşlara 💐💐🎂🎂 20li yaşlar biraz da aile yapısı ve ekonomik durumla alakalı olarak daha fazla eğlence mekanlarında geçiyor. Bar, disko, gece kulübü, konserler ile dolu oluyor. Ve hızlı geçiyor. Hele ortalama 25 yaştan itibaren okul hayatının da bitmiş olduğunu varsayarsak iş arama, bulduğun işte tutunma, yine içinde gezme eğlenme hevesi fakat işten vakit bulamama ve yorgunluk ile artık daha ev modu rahatlığa geçiş oluyor. İş hayatı ve evde pijama film modunda devam ederken 30 yaşa yaklaştıkça çevresindekilerin "evlenmicen mi" baskıları ile kendine eş bulma moduna da giriyosun. Sonra 30 ve evlenmişsen daha farklı bir hayat seni bekliyor. Sabaha kadar barda gezmekten eser kalmıyor. Neyse bu kadar spoiler yeter
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederimm ☺️☺️
- Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
1 yılMerhaba,
Nasılmış?
Bence en güzel yaşlarındasın, en güzel yaş 20 li yaş!
Sağlam güçlü adımlar atmalısın! 😅
Kader kulun çabasına bağlıdır. Hayat senin adımların ile şekil alır!
Doğum günün kutlu olsun demek isterdim ama çok olmuş fakat yine de mutlu yıllar! 😅12 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim 🙂😊
- 1 yıl
Rica ederim 🌸
Öncelikle doğum günün kutlu olsun. Allah hayırlı ömürler versin.
Ben de senin gibi 20'li yaşlardayım. Bu yaşlar heyecanın yüksek olduğu, kişiye her şeyi yapabileceği hissiyatını yaşadığı dönemlerdir. Bu dönemde yapılan her şey, kalan hayatımızı etkiliyor.12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim :)
Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. Öncelikle sevdiklerinle beraber nice mutlu yıllar geçirmen dileğimle doğum günün kutlu olsun🎂🎂 o yaşta ben ikilemdeydim, çünkü hayatımın değişeceği yaştı, toz pembe gördüğüm hayatım gerçek hayata dönüşecekti ve buda askerlik zamanıydı, geldi geçti, tam olgunlaşma dönemimdi ve herşeyi daha iyi anlayıp, düşünüp ona göre cevap verme zamanıydı, şimdi daha iyi bir karaktere ve davranışa sahibim insan yaş aldıkça güzelleşiyor ve her şeyi daha iyi anlayıp ona göre davranış sergiliyor.
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederimm ☺️
+1 yılSağlıklı mutlu yaşların olsun🍀🌹önündeki 10 seneyi iyi değerlendir.. güzel şeyler yapmaya çalış hayatın için..30 dan sonra çok bişey olmuyo çünkü
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim😇😇
+1 yılİçindeki yaşama sevincini kırmak istemem ama eskiden çok güzeldi, gezilecek tozulacak yerler vardı, fırsatlar vardı, yemeklerin bile tadı daha farklıydı. Ama sizin nesilde koman bir potansiyelle çalışmaya devam ediyorsunuz biliyorumki birlikte sizler için çok güzel bir gelecek yaratabiliriz.
11 Yorumla- +1 yıl
Ne varsa eskilerde var
+1 yılGençliğin çiçeği burnunda yaşıdır güzel değerlendir bu yaşları doğum günün kutlu olsun nice yıllara ☺️🙏
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürm ederimm
- +1 yıl
Ricaa ederimm
Göz açıp kapayıncaya kadar 25 oluyorsun, o kadar hızlı geçiyor o yaşlar😸
Yeni yaşın kutlu olsun 💐12 Yorumla- +1 yıl
15-19 yaş aralığından daha mı hızlı geçiyor? Teşekkür ederim😘
Kişilik & Karakter konusunda 8,2b cevap paylaştı. O zamanlar dolar 2 lira değildi. Güzel eğleniyorduk. Part time çalışarak şehir şehir gezebiliyordum.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 600 cevap paylaştı.
+1 yılMutlu yıllar 💜 20li yaşlar o kadar hızlı geçiyor ki anlamıyorsun ne ara geçti bunca zaman diye
12 Yorumla- +1 yıl
Ben kapali kadinlari aşırı beğeniyorum 🤦♂️
- +1 yıl
Teşekkür ederim🥰
- Kişilik & Karakter konusunda 463 cevap paylaştı.
+1 yılKendini keşfettiğin, hatalar yapıp tecrübe edindigin güzel zamanlar her anı doyasıya yaşarsın umarım mutlu yıllar
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler :)
+1 yılGüzeldir. Gençliğini yaşayabileceğin en güzel yaşlar. İyi doğdun.
21 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim canım
5 ayBu soruyu cevaplamak için biraz geç mi kaldım acaban
14 Yorumla- 5 ay
Birazcık 😅
- 5 ay
O zaman şu anki yaşın ile ilgili birşeyler söyleyeyim birşeyler yapmak ister sin hayatını değiştirmek kendini geliştirmek insanlara daha yakın olmak gibi ama hiçbir şey yapamazsın kendimden biliyorum🤣
- 5 ay
Çok umut verici bir yazı oldu😂
- 5 ay
Gerçekler acıdır yanlış mıyım
İyidir delidir doludur..
Nice mutlu senelere..🥮12 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim 😇
Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. Biraz geç olacak ama nice yıllara. Umarım 20li yaşlar sana mutluluk getirir.
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederimm :)
- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılAy ben de 1 hafta sonra olucamm🥲 doğum günün kutlu olsun nice senelere 💕
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederimm. Seninde şimdiden doğum günün kutlu olsun 😘
+1 yılHerşeyin daha hızlı geçmeye başladığı yıllara hoş geldin
12 Yorumla- +1 yıl
Aa herkes hızlı geçiyor diyor ya. Geçmesin :/
- +1 yıl
Baya hızlı hemde...
Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Kendini keşfet kavramlarını oluştur üniversite bitene kadar hakkın var. Kendine ekstra şeyler kat
12 Yorumla- +1 yıl
Hedefim o. Kendimi geliştirmek katabildiğim kadar şey katmak. Sağ ol
+1 yılsen nasil 20'sin baya olgun duruyosun bende 20'yim 15 gibi duruyorum kskwlfmefnemfmgmg
13 Yorumla- +1 yıl
Resimde ki ben değilim kız :D
- +1 yıl
Aaaa patladim kendimde sjwndkmsd
- +1 yıl
Kendime*
- Kişilik & Karakter konusunda 582 cevap paylaştı.
+1 yılYaşlandın, haç kurralarını takip etmeye başla
11 Yorumla- +1 yıl
Hayırr o kadar da yaşlanmadım :/
+1 yıl18 e kadar 40 sene 18 den sonrası 1 yıl gibi geçer haberin olsun 😂
12 Yorumla- +1 yıl
Aa cidden mi :/
- +1 yıl
yaşlanmak istemiyorum ben 😒
- Kişilik & Karakter konusunda 582 cevap paylaştı.
+1 yılDün kimsen bugünde o'sun 😂😂 değişen bir şey yok 😂
12 Yorumla- +1 yıl
Evet sdhdjs
- +1 yıl
🤣😅 sayı değişti sadece
+1 yılBende bir ay önce 20 oldum degiswn bir şey yok 😄 . doğum günü n kutlu olsn
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürlerr :)
- Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.
+1 yıl20' li yaşlar güzel. Doğum günün kutlu olsun, nice mutlu yıllara.
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim bebiş
- +1 yıl
Rica ederim canım 💕
+1 yılKeşke bende 20 yaşımda kalsaydım İyi ki, doğdun nice mutlu yaşlara 🍴🎂🍰🧁
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim😊😇
+1 yılDoğum günün kutlu olsun 🎂 sana çok güzel şeyler katacaktır 😊
15 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim :)
- +1 yıl
Doğum gününden bir kare yok muydu :)
- +1 yıl
Henüz bit kutlama yapılmadı :/
- +1 yıl
bir,
- +1 yıl
Takp eder misin :)
20 mi🥹 20 yaşımı hatırlamıyorum bile... Ne zaman 20 ye girmiştim 😞
12 Yorumla- +1 yıl
Zaman hızlı geçiyor :/
Gizli Üye(25-29)+1 yılGuzeldir goz acip kapayincaya kadar gecerler 🥲 bi bakmişin 24 olmuşun. Ama bence bi 15-19 kadar guzel degiller. Bence oyle. Kendini bulmaya basladigin ve daha durgun oldugun yaslar
13 Yorumla- +1 yıl
Keşke 14 15 olsam, :/
- +1 yıl
30 pluslar gözlerinde yaşla okudu bu yorumu. Merhudar ol hanım kızım. Allah uzun güzel ömürler versin. :D
- +1 yıl
@YusufErtugruL 😂😂 Sağ oll. İnşallah hepimize
+1 yılHarikadır artık çocuk değilsindir ama büyük te değilsindir ortada olmak genç hissetmek karakteri oturmuş ne istediğini bilen yaştır 20 li yaşlar tadını çıkar derim
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇok hızlı geçiyor ya nasıl 25 oldum ne zmaan oldu aklım almıyor fff😥
22 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılDoğum günün kutlu olsun♥️
- +1 yıl
Teşekkür ederim 😘 25 li yaşlar da çok güzeldir eminim. şu an hala çocukluğa daha yakınım ailemin gözünde. :D
Gizli Üye(25-29)+1 yılAcaba ben hayatına hangı yaşında gireceğim? İyi ki doğdun 🎈🎂
113 Yorumla- +1 yıl
Sen kimsin? Kim olmadan bilemeyiz bu sorunun cevabını :D
Cevap sahibi+1 yılBır sorunu okudum ılgımı çektin 😅
Cevap sahibi+1 yılSustun😀
- +1 yıl
ne diyeyim ki. Bir görüşümü beğenip ilgini çekmişim bir diğerinin de görüşünün beğenirsin ilgini çeker. Bu böyledir :D
Cevap sahibi+1 yılAşırı seçiciyimdir. Bu yuzden zor olan benım ılgımı çektin
Cevap sahibi+1 yılNasıl bir insan olduğunu öğrenmek istiyorum açıkçası
- +1 yıl
Anladım. Bu siteden birisinin hayatına girer miyim bilmiyorum çok zor :)
Cevap sahibi+1 yılİlk ve tek kez denemekten asla zarar gelmez , dusunemeyecegım birsey belkide hayatının donum noktası olur 😇😊
- +1 yıl
Sanmıyorum açıkçası
Cevap sahibi+1 yılBence en azından kahve içme sohbetını hakk ediyoruz 🥹
Cevap sahibi+1 yıl🥹🥹
- +1 yıl
merak ettim. Takip et bakalım
Cevap sahibi+1 yılEttim
+1 yılEvlenmek gibi bir hata yapmadan 30lara kadar hayatını ve kadınlığını doya doya yaşarsan. Hayatın en muhteşem dönemi
10 Yorumla
+1 yılGüzel dir ve özeldir bemce ve değerli
Bir okadar da önemlidir
Çok şey öğrenecek yaşayacak ve fark edeceksin
Hayat asıl şimdi başlıyor10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı. pek bi numarası yok daha önce yaşın tutmadığı için giremediğin yerlere girebilme dışında 1 getirisi yok
10 Yorumlabende 21'im daha hayatın çoook başındayız kendini biraz daha olgun hissedebilirsin biraz daha büyümüş.. Allah hayırlı ömürler versin güzelim doğum günün kutlu olsun nice yaşlara.. 🎈🤗
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim :)
- Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.
8 ayÇocukluk ve buyuklulugun birleştiği bir boğaz turu gibi
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 406 cevap paylaştı.
+1 yılEn güzel ve en çabuk geçen yaşlar. Boş geçirme ödevlerini yerine getir otuzlu yaşları bekleme
10 Yorumla
+1 yılHayatın gerçekleri yüzüne vuruyor bu yaşlarda artık
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı. 30 a kadar enerji dolu, kafaya çoğu şeyi takmadığın sürekli eğlence aradığın harika yaşlardır
10 Yorumla
+1 yılBurdan sonrası yokuş aşağı. Nasıl geçtini anlamıcaksın
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 763 cevap paylaştı. Sadece tarih değişir gerisi ayni misali ama. anı yaşa mahrum kalma
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 954 cevap paylaştı. 25'e kadar güzel. Sonra kasvet çökmeye başlarsa onu çok şeyapma normal o
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. daha güzel ama bir kadının en güzel yaşları 30lardır ;)
10 Yorumla20'li yaşlar en güzel yıllarındır gençliğin en güzel zamanlarıdır her şeyi ezberleyebildiğin zihninde tutabildiğin en enerjik olduğunu yaşlardır o yüzden bu yaşları iyi değerlendirmek lazım ileride pişman olmamak için
20 Yorumla
1 yıl20li yaşlarim bir an önce geçip gitti hastalıklarla hiçbir şey anlamadım benim sana tavsiyem gez bol bol gez konserlere git eğlen hayatı dolu dolu yaşa.
00 YorumlaEn güzeli sensin. En güzel yaş da senin yaşın..
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim:) :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılEn guzelll yaslardir. Şu an 27yim. Keskeee 20ye geri donupte daha fazla doya doya yasasaydim tadini cikararak..
10 Yorumla
+1 yılHayatının en güzel yaş aralığına girmişsin tebrikler
11 Yorumla- +1 yıl
teşekkürler
+1 yılHarika yaslardir bayilacaksin doya doya keyfini çıkar
13 Yorumla- +1 yıl
Yok ya 18 olsam keşke. Büyümek küçükken güzel gelen bir şey
- +1 yıl
İnsan hep küçük kalmak istiyor ama seveceksin bence
- +1 yıl
Bakalımm
Kişilik & Karakter konusunda 24,2b cevap paylaştı. Ben 20'li yaşlarımdan hiçbir şey anlamadım hemen bitti
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılGöz açıp kapatıncaya kadar 25 olursun çünkü 20 25 aşırı hızlı geçiyor anlamıyorsun bile. O nedenle tadını çıkar ve hiçbir şey için moralini bozma. İyi ki doğmuşsun kız : )
04 Yorumla- +1 yıl
Zamanı durdursak keşkee büyümek küçükken güzel gelen bir şeydi.
- +1 yıl
Teşekkür ederim :)
Cevap sahibi+1 yılEe ne demişler:
İnsan, 18 yaşına gelene kadar büyümek ister; 18 yaşına geldikten sonra küçülmek.- +1 yıl
Doğruymuş
Gizli Üye(25-29)+1 yıl20'den sonra zaman çok hızlı geçer, ben ne ara 27 oldum anlamadım açıkçası
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇabuk geçiyor hiç anlamiyorsun bile ve hep en güzel dönemlerin mutsuzlukla geçiyor. Biraz umutsuz bir cevap oldu ama bunlar doğrular..
14 Yorumla- +1 yıl
Hangi dönem mutluluk ile geçecek, bundan öncesi de mutsuzluktu? Biz mutlu olamayacak mıyız :/
Cevap sahibi+1 yılBiraz şans işi yaşama işi 😑
- +1 yıl
Ah ah büyüdükçe de artar dert tasa
Cevap sahibi+1 yılGüzelliklerle de karşılaşıyor insan nadir de olsa. Anlık bir kalıcılığı yok. Temkinli yaşamak lazım.
Kimine göre güzel kimine göre kötü yasa bağlı değil yani
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 11,4b cevap paylaştı. Değerini bilirsen çok çok güzel
14 Yorumla- 11 ay
21 den sesleniyorum hani güzel günler 😅
- 11 ay
Evet fena kandırıldık
- Devamını Gör (99)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer