Tanımadığınız insanlara gerçek hayatta ya da sanal platformalarda ''sen'' diye mi hitap edersiniz yoksa ''siz'' diye mi?

Herhalde bunun bir nevi samimiyet doğurduğu düşünülüyor ancak karşımdaki insanı tanımıyorsam asla SEN diyemem. Sizden sene geçmek belli bir zaman gerektirir.
Siz dediklerimin de bana hala sen demesi ayrı bir çıldırtıyor beni o da apayrı bir seviye...
Tanımadığınız insanlara gerçek hayatta ya da sanal platformalarda sen diye mi hitap edersiniz yoksa siz diye mi?
Tanımadığınız insanlara gerçek hayatta ya da sanal platformalarda ''sen'' diye mi hitap edersiniz yoksa ''siz'' diye mi?
Cevapla