Arkadaşlar dinde neden bir şeyler öldükten sonrasına vaad ediliyor?

Madem din gerçek o halde neden iyiliğin de kötülüğün de karşılığını dünyada alamıyoruz. Ölümden sonrası meçhul ne olacağı bile bilinmiyor hangi biriniz ölüp tekrar dünyaya geldi? Bu söylenti nerden geldi peki? İmtihan dünyası dersiniz belki. Ona da diyeceklerim var. İnsanlar yaptıklarının karşılığını görmek ister. Bu düşüncede olan biri nasıl dine inanabilir ki
Arkadaşlar dinde neden bir şeyler öldükten sonrasına vaad ediliyor?
Cevapla