Bu ülkede artık yaşanmaz oldu çabalar hep sonuçsuz mutluluk yok öbür tarafa gitmek daha mantıklı değil mi?

Herkes sizden bi şeyler bekliyor bu ülkede erkek olmak zor iyi bir meslek iyi bir maaş ezik bir hayat yaşamamak biriyle evlenmek vesaire hep bunlara bağlı ama sistem tıkanmaya çoktan başladı çalışıyoruz ama anca karın tokluğuna bu böyle gitmez
Bu ülkede artık yaşanmaz oldu çabalar hep sonuçsuz mutluluk yok öbür tarafa gitmek daha mantıklı değil mi?
Cevapla