Sizce insanlar sosyal medyada göründükleri kadar mutlu mu?

Sizce bu facebookta, twitterda, instafgramdaki paylaşımlar samimi mi?
Bazen öyle fotoraflar ve açıklamalar görüyor ki, gerçekten bu kadar mutluysan neden orda bunu filtreleyip, uğraşıp, o romantizmin ortasında paylaşıyorsun diyorum.
Yılda işim sebebiyle çok fazla geziyorum, tamam çoğu zaman iş için ama 1 gün şehir gezmesine ayırıyorlar, ben o zamanımı doya doya geçirmeye çalışıyorum bazen doğru düzgün fotorafımı bile çekememiş oluyorum. Bana bu kadar fotoraf paylaşımı çok tuhaf geliyor.

Bir de kitap, kahve paylaşımı var ki, o fotoraf çekildikten sonra kitabın okunduğundan bile şüpheliyim.
Sizce insanlar sosyal medyada göründükleri kadar mutlu mu?
Cevapla