Sevgilim öğretmen 1 de evi var kendine ait arabası da var lakin kredisini ödüyor bitmesi her neyse ben çalışmıycam evlendiğimizde onun maaşıyla İstanbul'da kira ödemeden rahat yaşar mıyız? Yanı masrafları kısmadan keyifli bir hayat sürmekten bahsediyorum?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılTatlım güzelim 🙄 İstanbul'da 1 maaşla tek kişi bile yaşayamaz 😐 memur maaşıyla asla! Bak sana şöyle kısa bir şekilde yazayım! Ben ozel okulda bir ögretmenim buralarda kiralar cok pahali onun için amcamda kalıyorum! Senin evin varmış bu çok iyi👍 apartmanda kalırsan 750-1250tl aidat verirsin 😑 sonra elektrik su doğalgaz min 1500tl gider! Sonra o kadar çok gezecek yer var ki haddi hesabı yok her yer çok pahali! Sanki dolarla maas alıyormuşuz gibi 😓 cayın ortalama 10tl olduğunu düşünürsek seninde çalışman ve ikinizin bir ek geliri olması lazım! Sinema, avm gezmek sonra boğazda mütevazı bir kahvaltı yapabilmeniz için en az 20000tl gelir lazım 🙄 istanbuldaki kişilerin hemen hemen her evde en az 2 kişi maas alıyor! Kapı komsum yeni evli kadınla konuşuyoruz kocası şef 15000 maas alıyor kendi de iş arıyor! geziyoruz 15000 yetmiyor diyor gerisini sen düşün. Ben gezmem evde dizimi kırar otururum diyorsan 🤔 hiç evden çıkmazsan borçsuz evlenirsen o zaman öğretmen maaşı belki yeterli 🤗 ben haftada 1 gün ay da 4 gün geziyorum ay sonunu göremiyorum sigara yok alkol yok 😐
07 Yorumla- +1 yıl
Hani İstanbul'un taşı toprağı altındı😄
Soran+1 yılsus sus sus
- +1 yıl
Sabah birer simit birer boyoz yanında birer yumurta yeseler... ikide çay... hepsi 20 yapar... Öğlen birer kaşarlı tost yeseler ucuz bir yerden gene iki tost 20 yapar... Akşam güzel bir yemek yeseler esnaf lokantasından 40 TL yapar... Yatana kadarsa 1 meyve 10 TL... Hepsi 90 TL... Buda diyet tarifi gibi oldu...:) Yani ayda 3 bin boğazı kurtarır... Artık üstü kaç ise oyunlada vergiler faturalar yol parası eh mümkünse birde tasarruf...
- +1 yıl
@Kankamstyle Ciplak vatandaş filmi geldi aklima.
Yetmiyor Yeymiyor yetiremiyorum😄 - +1 yıl
@kilimcininoglu Bak abi simit tane 3 TL... yanına alabileceğin poğaca ya da boyozda o kadar... Sabah tek başıma olsam bunları alır birde yumurta alırım ve birde çay... Hepsi 10 TL... öğlen 10 TL’ye döner ya da tost yerim oda 10... etti 20 TL... Akşamda esnaf lokantasında bir pilav üstü et yedim 30 TL... yani 50 TL... Bunu iki kişiyle çarparsan günde 100 ayda 3 bin TL yapar... yol artı faturalarda 2 bin olsa 5 bin TL yetmeli diye düşündüm ben...
- +1 yıl
@Kankamstyle Haklisin
- +1 yıl
Soran! Susmak çare mi? En az 1500$ aylık lazım. Yoksa İstanbul sizi yer bitirir! Öğretmen bu devirde sadece köyde rahat eder 😑 kendimden biliyorum! Sende öğretmen olsan 🤔 ya da aynı maaşla iş bulsan geçinirsiniz umarım 😊
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 430 cevap paylaştı. Masrafları düşünmeden keyifli ara ara gezerek bir hayat yaşamak tek çalışanın olduğu bir ailede mümkün değil. İlerde çocuk olacağını da düşününce daha da kısmak zorunda kalacaksınız her şeyden. Geçim derdiyle uğraşmaktan aşka ölecek zaten.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSenin gibi erkeğe muhtaç kalıp tüm yükü bi erkeğe yükleyen kadınlara üzülüyorum, bu sana çok fazla bile. Rahat hayat sürmek istiyorum diyor birde, git sende çalış o zaman niye tüm yükünü adama yüklüyorsun?
02 Yorumla
Soran+1 yılev hanımlığı da bir meslek yemeği çamaşırı ütüyü kim yaoacak?
Cevap sahibi+1 yılAdam okumuş etmiş mesleğini eline almış maaşını da devlet belirler eğer maaşdan rahatsızsan başından beri yapma bu evliliği. Yemek temizlik vs anlıyorum ama sen rahatlıktan bahsediyorsun zengin birisiyle evlen hizmetçi tutsun
Ben ailemle yaşıyorum kira ödemiyorum kredi yok maaşımı bilmiyorum açıkcası ama bir ay bütün giderleri hesaplamıştım 26 cı günde 10.000 tl yi aştı bide 5-6 ay önce hesapladım şimdi fiyatlar değişti bide kredi varsa zor olur hele çocuk olsa 1-2 yıl sonra daha zor ola bilir
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
41
Cevap
59Cevap
Aile & Toplum konusunda 385 cevap paylaştı. acaba kendi paranı kazanmadan keyifli hayat nasıl olucak mesela ne senin için keyifli hayat eşin işteyken sabah programlarını mı izlemek günlere mi katılmak alt komşuya inip yan komuşunun dedikodusunu mu yapmak buysa eğer evet pek tabi yaşarsın keyif tıtıtıtı
10 Yorumlaşu sorunuzu görse sevgiliniz sizi terk etmezse adam değil. sizinle evlenilmez. sen adamı satarsın... boşanınca ne kadar nafaka alacağını hesapladın mı? bence hemen başla.
52 Yorumla
Soran+1 yılsorumda abes bişi yok
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Ev araba insanların en temel ihtiyacı ikisi de var bunlar cepte, her ay kenara 1.5-2k atabilirseniz yılda 5-7 gün tatil yaparsınız yazları biraz da kış kaçamakları Sakarya vs o kadar
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 994 cevap paylaştı. İhtiyaçlar, talepler kişiden kişiye göre değişen kavramlardır.
Karnınızı istediğiniz gibi doyurabilirsiniz ama fazlası biraz zor.10 YorumlaAile & Toplum konusunda 728 cevap paylaştı. Ne saçma bakış açısı. Hocama acıdım, eşi mi olacaksın, kazanç ortağı mı anlamadım. Sen niye çalışmıyorsun? Hadi çalışmayacaksın aza kanaat etmeyip bu nasıl bir sorudur!!! Yazık adama yaa
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSen calisma aman sonrada rahat yasamaktan bahset. Gecinirsin ama senin rahattan kadtin ne bilrmem. Luks icinde yasayamazsin. Paragozsun sen belli, ama ogretmen bulmussun kacirma yoksa onuda bulamazsin. Ama ogretmene yazik senle evlenirse
21 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru bi görüş
+1 yılÇalış o zaman rahat hayat istiyorsan. Sevgilimin aklını s*keyim senin gibi paragözü çok aradımı
24 Yorumla
Soran+1 yıltamam sen karını çalıştır ama dikkat et işyerinde ki erkeklerle aldatmasın seni
- +1 yıl
Ne iğrenç bir insan mk şu an halaliyle çalışan tüm kadınların günahına girdin. Sen evde gøtünü büyütüp de aldatırsın adamı puahaha
Soran+1 yılben güzelim çalışırsam erkekler peşimi bırakmaz.
- +1 yıl
He çalışsan demekki aldatacan, milletin altından toplayacaklar seni.
+1 yılGeçinirsin Tabi 7000 TL Az Para Değil
İsterseniz Sizde Çalışabilirsiniz Sizde 5000 TL Alırsınız 12000 Bin TL
Bakıyorumda Burdakiler Yine Sosyal Medyada Olduğu Gibi Sallıyor Yok Geçinilmezmiş O Zaman İşçiler Asgari Ücretli Çalışanlar Nasıl Geçiniyor 15 Milyon Kişi Asgari Ücretle Çalışıyor00 Yorumla
+1 yılSen o haberlerdeki maaşa inanma 😀 memurlarda kıdem var. 4/1 memur maaşını gösteriyorlar yani neredeyse 30 yıllık öğretmen maaşı 😀 diğerleri 6 bin civarı maaş alır. Haberler tam bi dolandırıcı
00 YorumlaHalinize şükredin asgari ücretle ve kirada insanlar yaşamaya çalışıyor bu ülkede.
30 Yorumla
+1 yılKızlara acıyorum çalışmayanlara, erkeklere muhtaç olmayın
21 Yorumla- +1 yıl
Kadın evlenirken damat adayından istediği kadar "mihir" alır. Mihir onun Allah tarafından belirlenmiş en tabii hakkı ve hayat garantisidir. Harcama sahası, meşru çerçevede tamamen kendi iradesine bağlıdır. Mihrini, ya da varsa diğer mal varlığını, hayır yolunda harcayabileceği gibi ticarî işletmelerde kullanabilir, şirketler kurar, şirketlere hisse senetleriyle ortak olur, kazanır ve kazandığını da istediği yerde harcar. Çünkü kendi sosyal güvenliği, kocaya varmakla garanti altına alınmıştır. Ev için ve kendisi için gerekli bütün zarûri harcamalar erkeğin sırtınadır. Erkek, elbiseni ya da süs malzemeni kendi kazancınla al, diyemez. Kendi varlığı ölçüsünde kadının nafakasını sağlamak zorundadır. Sağlayamayacaksa evlenemez. Evlendikten sonra sağlamazsa kadının boşanma talebi olumlu sonuçlanır.
Kocası onu tahkir edemez, onun hayat arkadaşı olduğunu unutmamak zorundadır, darılıp evinde yalnız bırakamaz.
- Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılMasrafları kısmadan keyifli hayat.
Öğretmen maaşı 30 bin lira falan oldu da benim mi haberim yok?00 Yorumla
+1 yılelnbette gecinir neden gecinmesin evi varsa sıkıntı yok bugün en az bi ögret ayda ek derslerle birlikte 7 bin tlyi geciyo maası
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 749 cevap paylaştı.
+1 yılSadece ikiniz olursanız bile öyle fazla keyfi şeylet yapamazsınız. Tavuk dürüm 18 TL olmuş 😂 gerisini sen düşün
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 327 cevap paylaştı.
+1 yılGece hayatınız ve alkolünüz yoksa ayrıca ayda 5-6 kere sinemaya yemeğe gitmeyecekseniz rahat yaşarsınız.
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 869 cevap paylaştı. Bu soruya cevap verecek bir kişi tanıyorum @Ogretmenbirkadin istediğini sorabilirsin...
10 Yorumla
+1 yılSende çalışırsan kenara bir iki atıp yazın tatil de yaparsınız.
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılevi ve arabasi var ve siz o evde oturacaksaniz tabiki gecinirsiniz
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılneden sende çalışmıyorsun, madem rahat hayat istiyorsun sende çalış tek kişiye yüklenip keyifli bir hayat pek adil değil
14 Yorumla
Soran+1 yılev hanımı olucam cocuga kim bakıcak canım
Keyifli bir hayat sürmek istiyorsan sen de çalış erkeklere muhtaç olmadan..
10 YorumlaRahatlık istiyorsan çalışacaksın, İstanbul'da yaşam zor
10 YorumlaAbla sana apartman olsa yetmez adami da heba etme bence boşuna
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 418 cevap paylaştı. Holding sahibi olman lazım kısmadan yaşayabilmen için öğretmenler milyonla çalışmıyor sonuçta
00 Yorumla
+1 yılben erkek olsam böyle düşünen bi kadınla evlenmezdim
00 Yorumla
+1 yılevet geçinirsiniz çok lüks bi hayat yaşamak istemezseniz
00 Yorumla
+1 yılbilmiyorum İstanbul’da ki şartları ama Bursa’da geçirebilirdiniz mesela kira ödemeden
00 YorumlaHer şeyi o yapmış sende adamın kazancıyla nasıl keyif yapabilirim düşüncesine girmişsin ne güzel
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBu kizdan es falan olmaz. Bi bok olmaz. O maasla rahat yasarmiyim demis. Ekmek alirsan dua et. Birak ayril cocuk senden kurtulsun.
06 Yorumla
Soran+1 yıldayı seviyeli yorum yap hoş değil dediklerin cocuklarımın geleceğini düşünüyorum aç mı kalak yani cocugum kek istiycek alamıycak mıyım
Cevap sahibi+1 yılEvlendim boşandım. O se*refsiz eski esim bile tek maasla yetişemeyiz diye calisti. Sen o se*refsiz kadar bile olamiyorsun. Gerçekten sevseydin fedakarlık yapar, mucadele ederdin burada kafa s*kmezdin. O cocuk sen gibi para avcisi fa*hiseden simdiden kurtulmali. Siz gibilerin nefes almasi haram bu dünyada fa*hisesin
Soran+1 yılboşanmışsın diye kadınlara düşman olmuşsun yazık herkes aynı değil
Cevap sahibi+1 yılSen para avcisi eziksin Para var bende ne dert ediyorsun. Gel ben seni s*keyim. Ömrünce paraya ihtiyacın kalmaz.
Cevap sahibi+1 yılBöyle o*, rospuya prim veren erkegin. A. g. o ib*ne ogretmeninde a*hahaha yani senin.
- +1 yıl
Kes dayi haklı. Sen paragöz avcısı adi bir surtugun tekisin
Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Açlık sınırında yaşarsınız
Ortalama bir yaşam bile aylık 30 bin kazançla mümkün bu akşam ülkede01 Yorumla
Soran+1 yılali halıya s*çtı yani abartma
Gizli Üye(25-29)+1 yılPeçete olmuş 130 TL, öğretmen alacak 5-5.5 bin TL biraz zor. Hele İstanbul'da kısmadan yaşamak? Rüya mı görüyorsun..
06 Yorumla
Soran+1 yılkira ödemicez ama
Cevap sahibi+1 yılEe yani? Benzinin 13 TL olduğu ülkede tek maaşla nereye geçiniyorsun bir de kredi borcu var
Soran+1 yılarabayı kullanmaz otobüs %50 indirimli öğretmenlere
Cevap sahibi+1 yıl5.500 maaş alsa, 1000 TL ödeme yapsa 4.500 ile ne yapabilirseniz artık
Soran+1 yılzam gelcek şimdi
Cevap sahibi+1 yılAynen canım memur maaşı 10bin TL olur kesin xkxjxj. Ben esnaf halimle bekar 8-9 bin TL kazanıyorum zor yetiyor
Gizli Üye(25-29)+1 yılZor bu zamanda Bi eve 2 çalışan şart sevgilim mühendis 10000 alıyor ama bende çalışıyorum evlilik sonrasında çalışacağım
00 Yorumlaİstanbul gibi bir yerde rahat ve kısmadan yaşaman için bir otel müdürü olman lazım 🙂Sen neden çalışmıyorsun hayırdır yani. Bir sorun yoksa çalış evde durup ne yapacaksın.
04 Yorumla- +1 yıl
Bol bol kitap okuyacak galiba
- +1 yıl
Bu kafa yapısının evde çocuk bakmaktan daha farklı bir vizyonu olabileceğini sanmıyorum
- +1 yıl
Öyle biraz. Ben çalışma engeli olmayan her insanın çalışması taraftarıyım. Bu kadar peşin çalışmicam denmesini de hoş bulmuyorum. Bende şu an çalışmıyorum sebebi şu an iş yok burada. Olsa çalışmayı istiyorum. Bakıyorum da. Kocam baksın modundaki her kadın zamanı gelince lafı yiyor.
+1 yılKeyifli hayat mı neyin keyfi ben öğretmenim ve maaşım eş yardımı dahil teknik eğitim tazminatı almama rağmen maaşım 6.400+ 1800 ücret yakşalık 8.200 lira bu par aile lüx yaşanıyor ise yaşa kızım
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen niye çalışmıyorsun hem pastam olsun hem tatlım oh mis
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılİstanbul'da en büyük dert kira zaten, sizde o sıkıntı yok.
00 Yorumla
+1 yılBen 20000 kazandığım halde fazla bir lükse sahip değilim bence ikiniz çalışmanız daha mantıklı olur
18 Yorumla- +1 yıl
Almanyada çalışıyorum eurodan cevirdik
- +1 yıl
Fazladır 20k dedim aşağı yukarı.
- +1 yıl
Hayır ciddiyim
+1 yılolur olur bir şey olmaz ben de tek maaş geçiniyorum evim arabam var
00 YorumlaÇok lükse kacmazsaniz cocuguda hemen yapmazsanız neden olmasın
00 Yorumla
+1 yılÇok zor :d Sizin gibi kadınlar bilemiyorum çalışmadan keyifli hayat sürmek fazla ironik
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılSeninki şeye benziyor ama demiycem.
20 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 803 cevap paylaştı.
+1 yılIstanbukda kredi odeyim rahat geçinmek zor
03 Yorumla
Soran+1 yılsen türkçe öğren abla
- +1 yıl
Hızlı yazdim afedersin
- +1 yıl
Kiza bak hele dilide papuç gibi 😄😄
öğretmen maaşı ne kadar 6000 mi
05 Yorumla
Soran+1 yıl@S1GMA_ 8.400 diyor haberlerde
Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı. Kredi de ödeyerek keyifli bir hayat?
03 Yorumla
Soran+1 yılkredi arabasının bitecek az kaldı
Soran+1 yıloff
+1 yılSen çalışma otur koca parası ye
03 Yorumla
Soran+1 yılmesleğim yok benim
- +1 yıl
Kendini geliştirme bir şey öğrenme sonra gel buraya öğretmen de ev araba varda geçim olur mu diye sor. Senin bir hatan yok seni alan öğretmen de hata kıy nikahı vur kırbacı
Soran+1 yılsana noluyo be erkeğin görevi kadınına bakmaktır zaten
+1 yılTek maaşla nerdeyse imkansız
010 Yorumla
Soran+1 yılevi de var kurtarmaz mı
- +1 yıl
Sende çalış
Soran+1 yılvasıfsızım kasiyer mi oliyim şaka mısın
- +1 yıl
O zamn eğitimine devam et vasıflı ol
Hem kasiyerleri neden küçümsüyorsun.
Ayrıca seninle evlenecek olan meslektaşım bence çok büyük bir hata yaptığını anlayacak.
Soran+1 yılneyim varmış benim
- +1 yıl
Bana göre bişeyin yok
Soran+1 yılevli mişsin sen
- +1 yıl
Hayır
Soran+1 yılevde tek başına çürürsün bu akılla
- +1 yıl
Senin gibi biriyle çürümekten iyidir.
+1 yılŞu zamanda kimse çok rahat bir hayat sürmüyor.
00 Yorumla
+1 yılYaşam tarżınıza baģlı
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 11,9b cevap paylaştı.
+1 yılBeleş mezar bul içine gir
08 Yorumla- +1 yıl
😁😁😁😁
- +1 yıl
@Angelofdeath___ haksız mıyım
- +1 yıl
Tabiki haklısın
- +1 yıl
@Angelofdeath___
- +1 yıl
Alırım bitane😄
- +1 yıl
@Angelofdeath___ yarına kahve sözüm olsun 😄
- +1 yıl
İçmiş kadar oldum teşekkür ederim 😁
- +1 yıl
@Angelofdeath___ piki 🤷🏻
- Aile & Toplum konusunda 755 cevap paylaştı.
+1 yılYaşarsınız ama tasarruflu olmanız lazım
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılSen neden çalışmıyorsun
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılHaddini bilen geçiniyor
00 Yorumla Bence olabilir de olmayabilir de
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 328 cevap paylaştı.
+1 yıl🖕 geçinirsin. Sen neden çalışmıyorsun peki?
00 Yorumla sevmiyorsun gibi sanki.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Rahat ve keyifli hayattan ne kaybettiğine bagli
00 Yorumla
+1 yılMümkün değil kredi öde üstüne rahatça geçin
00 YorumlaYaşam tarzınıza bağlı ama gecınırsınız herhalde ya
00 Yorumla
+1 yılİstanbul'da mümkün değil
00 Yorumla
+1 yılZor biraz
10 YorumlaOlmaz elbette öyle
#Hükümdar00 Yorumla- Devamını Gör (40)
Devamını Gör(85)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Sevgilim öğretmen ve bir evi var. Sizce İstanbul'da kira ödemeden sadece öğretmen maaşıyla geçinebilir miyiz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer