Güncellemeler
+1 yıl
Ben aradım insan bir arar eşi evde yok falan diye saydım bir sürü kızdığını biliyordum üstüne gidip daha çok sinirlenmeni istemedim dedi Sandığım gibi de birsey olmadı annemin üzerine yemin ederim dedi inanayım mı sizce
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Aklina gelenleri yaşamıştır... ortak kullanmasın... alis artik...
Aklıma kötü şeyler geliyor.. :(
Ortak kullanımda kocan... alisvartik ortaklarıyla paylaşmaya... ya da ayril
Inanma...
içmiş içmis sızmış okadar... ama eşeklik var damat beyde... sen haklısın al karşına otur konuş... sorumluluk alsın biraz oooküz
Sen de onu 25 cm aleti olan bi zenciyle aldat. Bi de hamile kal 9 ay boyunca baba olcam diye sevinsin 9 ayin sonunda kobra yilani olan küçük zenciyi al eline ver.
-Z kuşağı tavsiye verirse nokta kom
Tövbe estağfurullah bu nasıl tavsiye.
Ahahha
Içmistir bence.
Eve gince tak kelepceyi vur kirbacı. 🙂
Eve gidince sor hesabini 🙂
Sence napmistir. Aklına gelen başına gelmiş bacım geçmiş olsun. 😂
helal olsun bız eşimle yıllardır analsamayız ben dısarıda gecıremedım bu soru fake degıl dımı?
Yılbaşında farklı farklı yerlerde girenlerde sizde görüyorum boşuna evlenmeseydin iz
Ne zamandir evlisinizki bu adamla
Saf biri gibisin 😀Bide ilk defa mi yil basinda seni yanliz birakiyor
4.5 yıllık evliyiz de evet bende istedim zaten şehir dışından kız arkadaşlarım gelecekti bu yüzden izim verdim onun da arkadaşlarıyla olmasına
Aklıma geldi biliyor musun Hani geçenlerde faw olan bi adam vardi ya. Kestane şekeri selamlar falan 😂😂😂 ayni onun ayarinda bi kocan var
Soguk at bi sure yataklari ayir
Belki ayilmamistir daha ya da altta kalmıştır 🤭
Olabilir:((
Uzulme be 🚬🚬
O nasıl bir evlilik ki herkes ayır yöne gidiyor.
İlk defa yılbaşında böyle oldu bende zaten kız arkadaşlarımla plan yapmıştım şehir dışından gelen kız arkadaşlarım da olduğu icin
O zaman sizinki yılbaşından ziyade, altın günü kıvamında oldu :D
Eşimin ki ne kıvamında olmuş daha çok o kisimla ilgileniyorum ilgileniyorum
Sanırım aklına takılan, eşinin de bekarlığa veda partisine katılıp katılmadığı olmalı... Sanmıyorum.. Kafa çekecek bir yere gitmişlerdir :)
O tür işlere kalabalık arkadaş topluluğu ile gidilmez.. tek ve ya en fazla iki kişi... Kendimden biliyorum :D
Arkadaşlarının çoğu bekar ve gitmiş olma ihtimalleri düşünmekten geceyi sabah ettim evde olmadığımı nasıl fark etmiyor hayır onu anlamış değilim bu kadar içmiş olamazlar ya
İçmiştir... Kaç kişi gittiler?
Kendiyle birlikte 6 kişiler 4 ü bekar
Bence gereksiz kuruntu yapıyorsun... Sadece içmişlerdir.. Fark etmemesinin nedeni de alkol. Ya da fark etti ama önemsemedi.
Teşekkür ediyorum o halde uyanınca ben arayayım bir bakalım
Rahat ol... Olaylar bahsettiğin şekilde geliştiyse aldatma yok.
geçmiş olsun eniişte ruslara dayamış..
Senede bir göz yüzün.
Alışkanlık olmasın
İyi yapmış ver cezasını
Snde kafana gore takilsaydn
Kadında vardır grup yapmislar
Keske sen de beni cagirsaymissin 🤔
Zıkişmiş
Sende onu cezalandır
kocan kac yaşında?
Sende takıl salla
Bola
hovardalık
Kadıya gitmiş
Kadına mi gidilir yilbasini dışarıda getirilince bir tek başka ne yapmış olabilir?
Karınla geçirmiyosan başka bi kadına gidersin çünkü alkol aldın ve seks yapöan lazım eve gelmiyosan başka kadınla sabahşadı
Güzel geçiniyoruz tartışma kavga olmaz aramizda ayda yılda bir olur benim şehir dışından arkadaşım geleceği için onlarla geçirmek istedim ona da bu yüzden evde geçirmesine izin vermiştim arkadaşları kandırıp aklını çekip çıkartmış arkadaşlarının çoğu da bekar zaten
tamam