Erkeğin kız kardeşinden kısa olması nasıl görüntüdür?

15 yaşımda iken kendimden bir yaş küçük erkek kardeşimden 7-8 cm kadar kısaydım. Ne olduysa lisedeyken oldu. Erkek kardeşimin boyu 172 te kaldı. Ben ise kardeşimin uzaması durduktan sonra biraz daha boy atıp 175e kadar uzadım. Topuklarla ise arayı açtığım bile oluyor. 30 yaşından sonra da kardeşimin boyu 165e düştü. Ona iyice tepeden bakar oldum. Kompleks yapması normal bir şey mi acaba?
Erkeğin kız kardeşinden kısa olması nasıl görüntüdür?
Cevapla