Kaynanam saçma sapan istekleri?

Merhaba arkadaşlar dün kaynanam geldi bize muhabbet bi yerden açıldı görümcemin çeyizine geldi daha 18 yaşında görümcem. Bana diyo ki kaynanam "kızımın çeyizini abileri alıcak" neyse ben sustum. Ertesi gün yine toplandık. Eşimin abisi yeni boşandı. Bu sefer de diyo ki bi daha evlenirse oğlum, abisinin düğününe yardım edicek Ahmet. (Ahmet diye eşime diyorum eşimin adı Ahmet değil ama burada ismini veremem.) Benim çok zoruma gitti eşimden böyle maddi anlamda kullanıyolar gibi geliyo. Biz daha yeni evliyiz ne evimiz ne arabamız var. Birikim yapıp ev sahibi olmayı planlıyoruz. Eşime söylüyorum böyle bişeyin olmayacağını. Onlar şaka yapıyolar öyle bişey yok diyo. Ben çok iyi biliyorum onların şakalarını şaka yapmadıklarının da gayet farkındayım. Sizce ben sinirlenmekte haksız mıyım Allah aşkına siz söyleyin. Benin kayınvalideme tutumum nasıl olmalı sizce. Ben sabahtan beri kendi kendimi yiyorum
Kaynanam saçma sapan istekleri?
Cevapla