Ailelerin hiç görüşmediği bir evlilik yürür mü?

Eşler de hiç birbirinin ailesi ile görüşmüyorsa? Eşim dün anneme saygısızca davrandı. Gerçekten köpürüyorum. Biz aşık olarak evlendik ve romantik hayalleri olan bir insanım yani boşanmak beni gerçekten çok yaralar. Ancak böyle tavırları sineye çekmek gerçekten çok zor. Eşimin ailesi gerçekten aşırı soğuk sevimsiz ve saygısız insanlar, eşimi de onlar yetiştirdiği için saygısız ve duyarsız bazı tavırlar ona da geçmiş haliyle. Ailesi farklı olsaydı hiçbir sorun yaşamıcaktık gerçekten çok üzülüyorum ve kendini bi bok sanan annesinden nefret ediyorum. Ben onun iğrenç pislik annesi ile konuşmuyorum diye benim annemi görmezden gelmeler selam vermemeler falan yapıyo, 55 yaşında kadın gözleri doldu bozuldu çok.
Güncellemeler
+1 yıl
Yürümedi, olmadı. Boşanıyoruz
Ailelerin hiç görüşmediği bir evlilik yürür mü?
Cevapla