Eşler de hiç birbirinin ailesi ile görüşmüyorsa? Eşim dün anneme saygısızca davrandı. Gerçekten köpürüyorum. Biz aşık olarak evlendik ve romantik hayalleri olan bir insanım yani boşanmak beni gerçekten çok yaralar. Ancak böyle tavırları sineye çekmek gerçekten çok zor. Eşimin ailesi gerçekten aşırı soğuk sevimsiz ve saygısız insanlar, eşimi de onlar yetiştirdiği için saygısız ve duyarsız bazı tavırlar ona da geçmiş haliyle. Ailesi farklı olsaydı hiçbir sorun yaşamıcaktık gerçekten çok üzülüyorum ve kendini bi bok sanan annesinden nefret ediyorum. Ben onun iğrenç pislik annesi ile konuşmuyorum diye benim annemi görmezden gelmeler selam vermemeler falan yapıyo, 55 yaşında kadın gözleri doldu bozuldu çok.
Güncellemeler
+1 yıl
Yürümedi, olmadı. Boşanıyoruz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer