Kız arkadaşım beni sadece dışarıya çağırıyor. Ne yani ben sadece onun yol arkadaşı mıyım?

ama hiç okeye falan cagirdigini görmedim. ben onun için sadece yol arkadaşı miyim sizce? etrafında 1-2 kişi varken beni çağırsa anlicam
Kız arkadaşım beni sadece dışarıya çağırıyor. Ne yani ben sadece onun yol arkadaşı mıyım?
Cevapla