Evimde bir yabancıyla yaşamak istemiyorum. Ne yapmalıyım?

4 aylık evliyim. 1. Aydan sonra kaynımın oğlu üniversite sınavına hazırlanmak için dershaneye yazıldı ve bizimle yaşamaya başladı. Evlenirken eşim ve eşimin annesi ile oturacağımıza karar vermiştik. Ama şimdi 4 kişi olduk. Ben üç kişi olacağımız için küçük bir lojmanda kalmayı kabul etmiştim. şu an ki durumdan aşırı rahatsızım. Eşime durumu söyledim ama yapacak bir şeyinin olmadığını söylüyor. Ne yapmalıyım?
Evimde bir yabancıyla yaşamak istemiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla