Kimsenin evime gelmesini istemiyorum ne yapacam ben?

Ben kimsenin evime gelmesini istemiyorum misafir gelecek olduğu zaman o günüm stresle geçiyor kaygı ile geçiyor. bugün annem ve babam gelecek ve ben onları bile istemiyorum stres yapıyorum ne olacak bilmiyorum. geliyorlar canımı sıkıyorlar gidiyorlar. sonra eşim annemin babamın konuşmalarını özet geçiyor ve ben bu nedenlede istemiyorum. ayrıca tek ailem değil kimseyi istemiyorum ve kimseyede gitmek istemiyorum konuşuyorum sonrada suçlu ben oluyorum kimseyi kırmakda istemiyorum aslında ama insanlar benden uzak olsun istiyorum kimse evime gelmesin istiyorum kaynanamı kayınımı bile istemiyorum ne yapacam ben?
Güncellemeler
+1 yıl
Ne yapacam ben acil fikir yardımı verin
Güncellemeler
+1 yıl
Asosyal olmuşum öyle mi? Ne yapayım dışarı çıkıp emekli dedelerle mi konuşayım? bu bile sıkıcı geliyor istemiyorum.
Kimsenin evime gelmesini istemiyorum ne yapacam ben?
Cevapla