Eşim askere gidicek şu an üniversite de evimiz kira o askerdeyken asker ailesine yardım yapılır mı ne biliyim ben tek başıma kirayı ödeyebilir miyim bilmiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
..
Eşim askere gidecek ve evimiz kira. Ben okuyorum kirayı nasıl ödeyeceğim, ailesi yardım eder mi?
Ya zaten bunlar sevgiliyken belli olmaz evlilik ilerledikce belli olur sorum şu ki yapmaz belki ama bunları yaparsa ne yapacaksın ailenle konuşmuyor sun ailenin evine nasıl döneceksin nasıl onların yüzüne bakacaksın
Eşimin beni aldatmıcağından eminim aldatsa bile direk boşanırım ailemin evime de gitmem işe girerim ay da 4 bin maaş değil mi 1500 kira olsun 500 de fatura de mutfak masrafını da kat yetiyo bana
Hem tövbe diyosun hem de geleceği görüyorum diyosun bence sen ne dediğini bilmiyosun. İş şimdilik yok olmucak demedim ki. O gidince beni ne beklediğini de biliyorum sana bunu sormadım sorumla alakasız bir şeye değindin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Erken mi evlendiniz eşin mi geç gidiyor sen çalısıyormusun eşin ne iş yapıyordu
Erken evlendik şu an üniversite son sınıfta onun bursu ve babasının verdiği para ile ev geçiniyor kendisi çalışmıyor benimde çalışmamı istemiyor
Ozmaan zor şu durumda kimse baska bi ev geçindirecek güce sahip değil yardım yapsa bile size ne derece işinizi görürki
yardım yok, ya ailenden isteyeceksin, ya başka birinden... ne kadar kiran?
Eşimin ailesi karşılar belki
bi konuş bakalım
Bu durumda bir plan yapılmalı destek olacak kimse yok mu lira ne kadar
Eşimin ailesi yardım eder belki
Yani etmesi lazım öyle nasıl bırakıp gitsin bunları hiç konuşmuyor musunuz çocuk oyuncağı mı bu iş
Evliyseniz bunlar eşinizin düşünmesi gereken konular. Askere gitmeden halledersiniz umarim.
yardım var ama düşük bir miktar.
kaymakamlık veya belediyeyle görüşürsen yönlendirirler.
Askere kendi harçlığı verilir baska verilmez oda ona anca yeter ailenden iste sende para yardımı
Cevap
Ailemle konuşmuyoruz eşimin babası yardımcı oldu hep o olur belkin
Ailenle niye konuşmuyorsun
Kaçarak mı evlendin
Evet
Niye kaçtın ki güzel güzel isteyip seni telli duvaklı almak varken evden
Ailem istemiyodu evlenmemi
Evlenmeni niye istemiyordu eşinin kötü şeyleri mi vardı
Eşimden dolayı değil ailesinden dolayı babasından hoşlanmadılar
Hm anladım sende aileni bırakıp eşini tercih ettin peki eşin seni aldatsa seni dövse her gün şiddet uygulasa ne yaparsın
Öyle biri olsa evlenmezdim
Ya zaten bunlar sevgiliyken belli olmaz evlilik ilerledikce belli olur sorum şu ki yapmaz belki ama bunları yaparsa ne yapacaksın ailenle konuşmuyor sun ailenin evine nasıl döneceksin nasıl onların yüzüne bakacaksın
Bilmiyorum
İşte ailenin evine gidemeyeceğini bildiği için eşin cok rahat davranacak aldatacak dövecek seni ilerde
Niye sen eşine öyle mi yapıcaksın
Üzüldüm şimdi den haline
Yoo ben bekarım ve beni istemeyen ailenin kızını zorla almam ben
Evlenince yaparsın işte
Yok yapmam bence sende pisman olmamak için eşin askerden gelince gidin baba evine özür dile af dile gönlünü al annenin babanın barışın
Eşin seni güzel bir kız bulduğunda aldatır seni bırakır ama anne baban ne hatası yaparsan yap isterse paralı hayat kadını ol yinede birakmazlar
Eşimin beni aldatmıcağından eminim aldatsa bile direk boşanırım ailemin evime de gitmem işe girerim ay da 4 bin maaş değil mi 1500 kira olsun 500 de fatura de mutfak masrafını da kat yetiyo bana
Haklısın ama doğru deilmi aile önemli deilmi senin için sen aileni sevmiyorsun galiba
Benim ailem olmadı yani evde hiç aile ortamıı görmedim aldatmalar falan var ayrı deiller ama öyle işte
Ailem benimle ilgilenmeyince de bende sevdiğim kişiyle yaşamayı tercih ettim
He en baştan söylesene bunu anladım simdi sende haklısın bende ailesiz büyüdüm aile sevgisi görmeyen insanlar sevgiyi baska yerde arıyor
İnşallah yeni evinde yeni ailenle huzurlu mutlu olursun ne zaman evlendiniz peki
3 ay oluyo daha
Askere ne zaman gitti
Daha sevgiline doyamadan askere göndermişsin zor olmalı senin icin Şu an sen tekmi yaşıyorsun evde
Daha gitmedi gidicek
He anladım ne zaman gidecek
Ve cinsel hayatınız nasıl
1 sene sonra cinsel hayatım da kimseyi ilgilendirmez
Daha çok varmış
Zaten gizlisin neden korkuyorsun söylemeye
Korkmak ne alaka ben özel hayatımı neden olu orta tanımadığım birine anlatıyım
Ozmn İstk at ordn anlat
Gerek yok
Kötü galiba
İlla söylememi bekliyosun beni kendi cinsel hayatınla karıştırma
Söyle ozaman
İstk at ordn söyle
ayril bence sonra tazminat d. vasi ac al paralari odersin kirayi
Yardım yapılmaz. Tamamen teksin 😞
Pf nabıcam ben
Ailen onlar sahip çıkmıyor mu sana.
Ailemle konuşmuyoruz eşimin babası yardımcı olur belki genelde o yardımcı oluyo
Evet umarım olur işte. Bende üzüldüm şimdi ya
Hangi akılla evlendin daha çocuksun
20 yaşındayım nerem çocuk 2 ay sonra 21 e giricem seviyodum evlendim
Tamam da daha eşin askerlik yapmamış. Seni hiçmi düşünmemiş bu adam ki
Okulu olduğu için henüz yapmadı ailem de görüşmemizi engelliyodu o yüzden evlendik
Ailenin sözünü dinlemeyen böyle perişan olur akılsız
Sen aklını kendine kullan bana yeter acaba sen nası evlendin ya da evlencen senin eşine sabırlar diliyorum
Ben geleceği görebilen biriyim. Öyle benle yola çıkanları geride bırakacak biri değilim
Niye Allah mısın da geleceği görebiliyorsun?
Tövbe haşa. İş yok güç yok ne diye evleniyonuz. O gidince seni neler bekliyo ozaman görürsün. Bu dediğimide unutma. Sevmek sevdiğini ateşe atmamaktır
Hem tövbe diyosun hem de geleceği görüyorum diyosun bence sen ne dediğini bilmiyosun. İş şimdilik yok olmucak demedim ki. O gidince beni ne beklediğini de biliyorum sana bunu sormadım sorumla alakasız bir şeye değindin
Ozaman dediğimi takma kafana boş ver mübarek
Takmıyorul zaten sadece sen konuşuyosun kafana göre bende yalnız kalma diye eşlik ettim sana neyse iyi günler o güzel fikirlerin içinde teşekkürler
Herzaman. 😂
Beni yalnız bırakmayan sanada teşekkür ederim
Kaymakamlığa başvuru yapmanız lazım
Kaymakamlık nabıyo
Allah yardım oldun ne diyebilirim ki çok zor
Saolasın
Aile yardımı var diye biliyorum
Bende öyle bir şey duydum ama bazıları yok diyo
Var yaa yok diyenler bilincsiz konuşuyor
Engeli kaldırır mısın
Çalıısyor muusn
Şuanlık çalışmıyorum
Zor durum
Aileler yardımcı olamaz mı?
Benim ailem yardımcı olmaz da eşimin ailesi olur
Etmezler 1 oder 2 öder sonra laf ederler
tek basıan odeyemezsin iş bul
Ailesi yardım etsin.
Eşinin onları düşünmesi gerekmez miydi.
Etmez sanmıyorum
Hayır yapılmaz
Yapılmaz ne alaka
Nebilim bazıları öyle diyo kafamı karıştırdılar
Yok yok öyle bir şey
Çözüm ne
Bilmiyorum işe girmedim
tek yol