KAÇ GÜNDÜR ÇOK KÖTÜYÜM NE YAPMALIYIM?

Merhaba, lütfen yardımcı olun. Okulumda sınıfa yeni geldim ve pek arkadaşım yok. Ama niyesini anlayamadığım şekilde bir kız geldiğim ilk andan beri bana çok gıcık davranıyor, hatta ilk günümde daha kimseyle konuşmadığım halde bana laf atmaya bile çalışmıştı, ne zaman derste veya -pek yakın olmasamda- muhabbet ettiğim insanlarla konuşsam çok alakasız bir şekilde laf sokmaya çalışıyor. Bense yapı gereği biri bana ağır konuşmadıkça onunla tartışma çıkaramam görmezden gelip içime atıyorum o yüzden ama artık gerçekten dayanamıyorum. başkalarına yüzeysel olarak bunu sorduğumda o herkese karşı öyle diye bir cevap aldım, ama bana ayrı bi siniri var ve gerçekten nefret etmeye başladım ondan. yani yaşımızda küçük değil kimse mi uyarmadı bu kızı? sizce nasıl bir yaklaşımda bulunmalıyım? kızla kavga çıkarsam o herkesle daha samimi olduğu için -malum yeni geldim ve pek yakın olduğum insan yok- ben suçlu duruma düşerim. Fakat artık katlanamıyorum.
KAÇ GÜNDÜR ÇOK KÖTÜYÜM NE YAPMALIYIM?
Cevapla