bu sene yks'ye giricem ama kimligimde ki fotograf eski, sinav ise alti aylik fotograf istiyor fotografi mi nasil degistiricem vesikaligi direkt su an ki kimlige mi kopyalarlar yoksa baska bir yeni kimlik mi cikarmak zorundayim luuutfen yardim edin?
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Çipli kimlik kartı mı kullanıyorsun eski kimlik mi?
cipli kimlik karti kullaniyorum
Oradaki fotoğrafı değiştirmek yeni kimlik çıkarmak demek. Ben geçen hafta kimliğimi kaybettim bu hafta çıkardım 60 TL kimliğe verdim 45 TLde fotoğrafa gitti bi güzel 105 TLm.
Bence böyle Bi şart koşmazlar yani sonuçta kimlik senin parmak izi senin fotoğraf senin her sınava girdiğinde fotoğraf yenileyeceksen ooooo. Öncelikle bağlı olduğun eğitim birimini ara sor. Onu yapamıyorsan en yakın nüfus müdürlüğüne git böyle böyle bişey var fotoğraf değiştirmek zorunda mıyım de onlar sana sağlam bilgi verir
cok tesekkur ederim yorumun icin, fotograf da sacim sari su an siyah sacliyim ve daha zayifim vs eski bir fotograf yani emin olamadim sinavda net olarak almazlar diye falan onun korkusu var mecbur yeni kimlkk cikaricam kayboldu diyerek galiba
birde tc kimlik no falan degisiiyor mu yeni kimlik cikarirsam
Kuzum zaten biyometrik fotoğraflar siyah beyaz. Bi rengi yok ki saç rengin gözüksün. Ayrıca yüzüne bakarlar saç rengi değişir. Ne yani saçın orada uzun burada kısa olsa kimlik mi değiştirceksin öyle bi dünya mı var almak zorundalar. En fazla parmak izine bakarlar e kimlikte de senin parmak izin kayıtlı olduğuna göre? :)
Ayrıca tc değişmesi gibi bi durum söz konusu bile değil. Eski kimlikten çipli kimlik kartına geçerken değiştimi ki şimdi değişsin. Oradaki bilgiler neyse o bilgiler aynen yeni kimliğine geçirildi.
İllede değiştircem diyosan
Öncelikle en yakın PTT şubesine gidiyosun orada kimliğimi kaybettim diyip adın soyadın üzerine 60 TL para yatırıyorsun. Parayı yatırdıktan sonra ordan o parayı yatırdığına dair bir kağıt alıyorsun. Ordan fotoğrafçıya gidip yeni kimlik için fotoğraf çektircem diyosun. Saçın açık veya bağlı olabilir tamamen sana kalmış bişey. O fotoğrafıda alıyorsun. Tabi biyometrik fotoğraf demeyi unutma. Daha sonra
Anne veya babanla beraber nüfus müdürlüğüne gidiyosun kimliğimi kaybettim yeni kimlik çıkarıcam diyosun. Para yatırdığın kağıdı ve 1 adet fotoğrafını veriyosun parmak izlerini alıyorlar imza falan attırıyorlar. Ve gittiğin kişinin kimliğini alıyorlar (o aileden olduğunu ispatlamak şart olduğu için anne veya baba olmak zorunda. Birde olurda kimliğin sen evde yokken gelirse o kimlik veren kişi alabilsin diye onunda bilgilerini alıyorlar) daha sonra sana kimliğinle kullanabileceğin şifreler yazan bi zarf veriliyor o zarfı sakla 4 sene sonra kimliklerimiz şifrelerle kullanılmaya başlanacak o yüzden o zarf şu an lazım değil yani. Kimliğinde 1 hafta içerisinde oturduğun ev adresine geliyor :)
Ne yorum yapmışım be jsjfhsbabd
asiri tatlisin cok tesekkur ederim yardimin ve yorumun icin iyi ki yazdin direkt olarak yardimci oldun dediklerini direkt uygulucam cok sag oool ask kadin şçagdsüsosç
bir de ptt'ye kesinlikle gitmem gerek dimi nufus da para falan veremem
Saol bebeğim sende çok tatlısın 😍😍
Teşekkür etme lütfen yardımcı olabildiysem ne mutlu bana ☺️
burada saçma sapan muhabbet çevirenlerin aksine yardıma ihtiyacı olan insanlar var onlara yetişmeye çalışıyorum diyelim 🤗
Gitmen gerek kuzum nüfusta elden para kabul etmiyolar PTT şart
cok sıktım biliyorum ama google da sey de yaziyor kimligim kayboldu diye aramaniz gerekli ve nufus mudurlugune size ait olan bir kart goturmeniz gerekli falan bu dogru mu benim baska kartim o tarz birseyim yok, birde aramam mi gerekli illa kayboldu vs diye
Yok kuzum olur mu öyle şey ne sıkması aklına takılanı sorabilirsin
Bak ben o detayı atladım kusura bakma lütfen
199 nüfus ve vatandaşlık müdürlüğünü ara kimliğimi kaybettim iptal ettirmek istiyorum de. 4 soru soruyo işte babanın annesinin bilmem kaçıncı harfi senden başka yaşayan kız kardeşin var mı annenin bilmem nesinin adı falan. Bunların dördüne de doğru cevap vermen gerek. Ki sen olduğunu doğrulayıp iptal edebilesin.
Evet ehliyet pasaport tarzı bişey şart ama onlar sende olmayacağı için ben direk sana anne veya babayla başvur dedim. Bu belgeler olmadığı taktirde anne veya baba şartı var. Sen PTTye git parayı yatır fotoğrafı da çektirip çıkar. Daha sonra iş sadece nüfus dairesine gitmeye kalınca anne veya babanı ara gelsinler zaten yarım saat taş çatlasın 1 saatlik bir işlem
ben resitim ama annemle gitmem ekstra problem olmaz mi resit oldugum icin yani kabul ederler mi ki acaba
Kuzum bunun reşitlikle bi alakası yok, o aileden olduğunu ispat etmek için götürüyosun anneni. Yani birnevi annen seni ispatlamış oluyo. Bide dediğim gibi ehliyet pasaport tarzı bir belgen olmadığı için annenin kimliği o belgeler yerine geçerlilik taşıyor. Son olarakta sen evde olmadığında kimlik gelirse yanında götürdüğün kişi senin adına imza atıp alabilsin diye götürüyosun onu
Ben mesela 24 yaşındayım bende reşitim. Ama ehliyet falan olmadığı için babamla gittim bu saydığım sebeplerden dolayı
ay cok tesekkur ederim inan ki cooook, dediklerini harfiyen uygulucam cok minnettarim sana💖💖💖
Estağfurullah canımın içi işin görüldüyse ne mutlu bana 🤗
Hallettikten sonra haber verirsen sevinirim :)
tabii ki veririiiiim
Kuzum naptın
Kız 😂
Nüfus müdürlüğüne git sana engüncel sağlam. bilgiyi orası verir
herkes yeni kimlik cikarman gerek diyor yani kayboldu diyerek, pek emin olamadim
Dediğim gibi en doğru bilgiyi oradan alırsın