Sevdiğim çocuk sürekli üzgün niye böyle?

universtede sevdiğim bi çocuk var çok yakışıklı tatlı ve iyi biri neyse son1 aydır çok mutsuz sıraya oturuyor kimseyle konuşmuyor onunla konuşuyorum bana cevap vermiyor takmıyor gözlerinin altı sürekli şişik yüzü bembeyaz çok mutsuz niye böyle sizce
Sevdiğim çocuk sürekli üzgün niye böyle?
Cevapla