


Güncellemeler
+1 yıl
🤔🤔🤔



İnsan diyecektin. Çünkü o insan kötü biriyse milletin ülkenin suçu ne? Ama iyi ki sormuşsun bu soruyu toplumun ön yargısını ve bakış açısını görmüş olduk.
Ermenistan, Afganistan, Suriye, BAE, İran, Irak ve İsrail'i sevmem. Ek olarak Fransa'yı da. Azerbaycan, Amerika, Türkmenistan, İsveç, Norveç, Danimarka, Ukrayna, Rusya, Sırbistan gibi ülkeleri sevmem.
Füze atsaydın bana böyle ölmezdim🤣🤣2 ülkemide yazmışsın😄
Sevmem yazmışsın ya 🤣🤣🤣
Ha tamam oyun rusların olduğu için ruslarla bolca vakit geçiricez bide ingilis ve yabancılarla😂
Evet
Ben rus yapımı biliyorum ama🤣🤣 hatta yeni putin karakteride çıkarıldı😂
Bakarım evet bir ara mutlaka ne yapmışlar benim kuzucuklarıma onlar😂🤣
Ermenistan ve Moğolistan çünkü tarihciyim tarih boyunca bize tarihte en büyük katliamı bu iki devlet yaptı.
Ermenistanı biliyorum ama moğolistanı araştırmadım
Buddistlerde müslümanları yakarak öldürdü
Bu konuya becerebildiğim kadar objektif bakıyorum ama Ermenistan ve birkaç Arap ülkelerini sevmem.
🙂
:))
Ermenistanı neden sevmezsin?
Azerbaycanlıyım, savaş ne kadar insanların suçu olmasa da ister istemez bu ülkeye karşı negatif bir düşünce oluşuyor.
Benimde bir tarafım azeri bir tarafım rus yerlim xoş gelmisen😂😂😂❤️
Woahh xoş gelmisen ay yerlim ay yerlim💃🏻
Xoş gördük😂😂❤️❤️❤️
Cevap
17Cevap
Irkçılık yapmak istemiyorum ama bu Arap ülkelerinden pek hoşlanmıyorum
@niger gelmişsin ama yazmamışsın aşk olsun😂😂😒😒😒
Demin sen gelmişsin ama görüş atmamış soruma sana da aşk olsun :D
Atmış ya çocuk :D
Benmi?😂 yoksa nigermi?
Sen :D
Ben cevapladım ama sorularını yorum yazdım😄
Sevmediğim millet "Kürt" milleti bu millet (Millet diyorum çünkü onların Kürdistan ve kürdiye gibi bir ülkeleri yok) bunların çocukları genelde aşırı kaba olur (Tabi ki bazı istisnalar hariç) Özellikle konuştukları türkçe felan. Sevdiğim millet ise İngiliz, Latin, Fransız, Rus gibi gibi Slav halkları ve avrupalırlar
Kimseye asla önyargım yoktur. Irkçılığı ve yapanları sevmem.
Herkes bir şekilde hayatta kalmaya ve yaşamaya çalışıyor zaten dünyada. Yunus'un dediği gibi "yaradılanı hoş görmek.." gerek. :-)
Arabistan, Irak, Ermenistan, Afganistan, Suriye, BAE, İran, Pakistan ve Hindistan'ı sevmem en sevmediğim ırk ise ar*plar
Herhangi bir millete karşı ön yargim yok.
Sevmediğim insan tipleri diye okuyacak olursam soruyu, kaba ve zihniyetsiz olan kişileri sevmem
hiç bir ülkeye karşı ön yargım yok çünkü ülkerin politik anlayışı gibi düşünemem her ülkenin iyisi kötüsü vardır bu yüzden ön yargı içinde bulunanam
Çok ülke var sevmediğim. Ermeni, çin ve İsrail en azılıları.
Hiç öyle bir şey düşünmedim aklıma gelmiyor şu an ✌
Sevmediğim millet yok. Latin amerikanların mizahını severim o kadar.
Bir kaç Arap ülkesi ve Hindistan 🥺
☕️🍰 teşekkür ederim😂
Rica ederım alisa ☺️
İsrail, Birleşik Arap Emirlikleri, Fransa
sevdiğim ingiltere
sevmediğim ülke hindistan
ve araplar
kuzey kore afganistan
Müslümana zulmeden hepsi
hepsini severimm💜🌺
Çin, ermenistan.
Ermenistanı sevmem bir tek
Ermeniler ve İsrailliler
Eveeeett ırkçı değilim ama arapları sevmem 😅
Ben kültürsüz kaba saba insanları sevmiyorum
Arapları sevmiyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?