AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
85Cevap
Çok zor bence. Olamaz yani eninde sonunda niyet degisiyor
Aynen
Kanka olurlar sonra aşka dönüşür sonra anlasamaz hiç bişey olurlar...
Ben varken olmaz heralde böyle bişey
kızlar ne düşünür bilmem ama bir erkek olarak kanka dediğin çirkin olmalı yoksa erkeğin başka bir niyeti vardır bence
Kızın az çok gideri var ama sevgilim ilgi alanım değil dedi
Benim kankam vardı. Ama bu erkekler çekilecek gibi olmuyor.
Neden?
Herşeye küsüp giderdi.
Hmm anladım
Sana tek birşey söyliyim ben kızları hep knk ayağına götürüyorum
:( :(
Ateşle barut uzun süre yan yana durmaz :D Duruyorsa ya barut ıslaktır ya da diğeri çakamıyordur
Bence de durmaz
olabilir zira sevgilim yok ama kankam çok kankada demeyelim kardeşim çok :D
Kardeşi olsa razıyım da kanka olmasın
Kanka yazmışsın ondan öyle yazdım kanka lafını pek kullanmam :)
Hmmm
Değer onemli
Tabiki
İnş seninlede kardeş oluruz
Yok iyiyim böyle ben
ben olurumda karşı cins benle olamaz cins bir kere :)
Espri :/
Evet olur. 3 yıldır takıldığım 'kankam' var. Kızlardan daha iyi anlaşyorum onunla.
Sevgilimin de kankası varmış ama istemiyorum takılmalarını
O zaman sen bir şekilde aralarina mesafe koycaksn
Ayrı şehirdeyiz. Bitirmeyi bile düşünüyorum burdaki yorumlardan sonra
çok normal birşey bunda ne var?
Kıskancım ben bunu çok iyi biliyo
ama o konuda yanlış bir kızın ve erkeğin kanka olması gayet normal ama sevgilin var baska kızla muhattap oluyorsan kanka ayana uanlış
Çok yanlış hemde. Merak etme sevgilisi var dedi, bu devirde milletin sevgilisi olması farketmiyo aşk dedim muhabbetim yok kendisi duvarına yazmamı istedi dedi , kavga çıkarma dedi konu kapandı
boşver o zaman kızları sildir feysinden
Pek sıkmak istemiyorum silmese de olur konuşmasın yeter
Fazla abartmamak şartıyla olurlar. Sorun yok
Bence olmamalılar
Tabiki de olabilir. Illa sevgili mi olmak gerek?
Ben hayatındayken başka kızlarla samimi olması gerekmez. Beni çıkarsın kimle napıyosa yapsın
Cok yanlis bir düşünce. Eger esin degilse yanlis bir dusuncem sonucta onun senden önce de bir hayati vardi. Arkadas bir gereksinimdir. Tabiki ölçülü olunmalidir. Ne yani senin arkadaslarin var ama onun olmayacak. Yok oyle bir kural. Bu iki taraf icin de gecerli. Iliskide birbirlerine saygi olmalidir. Benim erkek arkadasim bana boyle yapacak senden once benim hayatim vardi benim namusumu sen korumadin ailem izin vermisse sen karisamazsin der yolu verirdim.
Yaklaşık 3 yıllık ilişkimiz. Ben erkeklerle konuşmuyorum o da kızlarla konuşmayacak o kadar.
Ateşle barut yan yana durmaz
Bende böyle düşünüyorum
Eic yap ya gerisi boş zaten sussun millet :)
:))
olamazlar diye düşünüyorum
Bencede
Çok afedersiniz ama
Nah olur canım.
Nasıl yani?
Yani olamaz tabiki.
Bencede
yani benim kankalarım var :)
Kızın adı da merveydi :(
beyinler uyuşuyosa olabilir neden olmasın
Kıskancım ama
herşeyi sexe bağlamamak lazım
seks değil aşk yaşamalarından korkuyorum :( birbirlerinden etkilenmelerinden
erkek le bayan dan kanka olmaz kanka işii p. k işi
Aynen
21. Yy dan selamlar :)
A. s
Neden olmasın en yakın arkadasim erkek
İlerde duygular değişirse en yakın arkadaşlıktan eser kalmaz. Hem çok kıskancım ben
Haklısın tabi mesela bende kıskanırım sevgilimi
olması gereken de o zaten :)
Kanka ayağı g*t ayağı. Arkadaş bile zor olunur.
Aynen ya
Var mı senin kankan
Erkek yok
iyi ki de yok. Bir süre sonra yavşamaya başlar çünkü.
Evet aynen
;) ;)
Samimi ise olur tabi doğal bir durum bu devirde.
Ama sakıncalı bir durum aynı zamanda
O kişiden birazda olsa etkileniyorsan uzak dur o zaman :)
Benim değil sevgilimin kankası varmış
iclerinden biri art niyetli bur insansa olmaz
Bencede
belli bir mesafe korunduğu sürece olur
bir süre sonra o mesafe de kalmaz ama :(
giderek yakınlaşırlarsa kalmaz tabi
Evet
Olamaz.
Büyük bir yalandır bu!
Yalan olan?
Karşı cinslerin kanka olabileceği konusu.
Evet bencede
Zamanla ikisinden birisi muhakkak niyeti bozar:)
Aynen
Sen de bozmuşa benziyorsun:)
Nasıl yani?
Sen de kankan olan birisine abayı yakmışsın sanırım ya da kankan sana.
Hayır olmadı öyle bişey. Erkek kankam yok benim
Olur tabi sacma sacma konusuyonuz
Sana göre saçma
Kiskanclik etme kutlamis sadece
Olabilir kankim dediğine göre samimiler
Samimi oldugun kisiye kanka denir zaten dostum
İşte bende onu diyorum. Nasıl bu kadar samimiler :(
Bayadir tanisiyorlardir. Benim 4 yillik kiz kankam var her bseyimi vucut olculerime kadar bilir kankalik oyledir anlatmama gerek yok sanirim
Olmasın kankası falan :(
Ben ne kankalar gördüm şu an evli mutlu çocuklu .
Aynen aynen
Olabilir, neden olmasın?
Sakıncalı ama
Şöyle ki eğer taraflardan biri diğerine hisler beslemeye başlarsa o kankalık biter.
Aynen
niye olmasın burası arap ülkesimi
Olmamalı bence
Olabilir benim en yakin kankim erkek
Kızlarla konuşsun istemiyorum ama :/
Neden
Çok kıskancım bunu o da biliyo
Ondan hoslaniyor musun peki
Yanis yazdim pardon kiskanma bence
Çok kıskancım ben. Kendisi bunu bildiği için direk kızın sevgilisi var merak etme dedi
olmuyor bir yerden sonra foseptiği çıkıyor
Aynen
kanka ayağı g*t ayağı olmaz
Aynen
yok olması için kızın çok çirkin olması lazım :)
Pek çirkin değil gideri var
ozaman erkekte o gidere gider ayanı denk al :D
Umarım yanlış bişey yapmaz !
Olabilir ama genelde kanka olarak kalmiyorlar
Aynen
:))
gayet güzel olur hemde hem cinsinden daha iyi
Ateş barut misali ama
evet ama kanka ise her seyi paylasılır doğal olarak o kadınları anlatır diğeri de erkekler
ve cok da iyi bir arkadaşlık olur
Bilmiyorum. Kızın sevgilisi var merak etme dedi ama
rahat ol o zaman
Olmaya çalışıyorum
sorun yok o zaman
Evet
Bce olamaz ancak arkadas olabilir
Arkadaş da zor
Yo arkadas olabilir
Kardeş olsun :)
Olabilir oluyor oluyorum
Olamaz bence
Bu soru binkere soruldu artık yeterrrrrrr
He canım he
olabilir neden olmasın
Sakıncalı
art niyet olmadıktan sonra bence bir sakıncası yok
İlerde olmaması için garanti veremeyiz
az çok belli olur :)
O da doğru
niye olmasınn olur tabii
Sakıncalı
o zaman kızlarında erkek arkadaşları olmamalı sevgilileri dışında ne düşünürsün böyle söylersem?
Erkeklerle o kadar samimi olunmamalı bence
çağımız hastalığı gibi birşey zaten o tanımadıkları kişilerle samimi olmak..
Sırf bu konu yüzünden ayrılabilirim bile
aynı düşüncedeyim nabzını ölçmek istedim zaten ne o öyle erkeğin kızla samimi olması veya kızın erkekle samimi olması hiç gelemememm
Aynen bende
akreo burcu değil mi :)
Evet akrep burcu :O nerden bildin
bende akrep burcuyum oradan bilirim yani :)
Sadece kanka olarak mı görüyodur sence ? Kız ilgi alanım değil, sevgilisi var merak etme demişti
belki iyi niyetlidir birisidir fakat yani bilemiyorum karar vermek çok zor olayı tam anlamıyla bilemediğim için yanlış bir yorum yapmaktan korkarım
Sende haklısın
delikanlı adam bulursan olur
Bence hiç olmamalı
benim var eski okuldan 1 2 tane 10 senelik kız kankalarım hiç yan gözle bakmadım
En güzeli o zaten. Sevgilim kıskanç olduğumu bildiği için merak etme sevgilisi var dedi ama yine de içim rahat değil
güvenmiyosun heralde
Bu devirde kimseye güvenilmez
güven olmadan sevgi olmaz
Evet ama güvenimizi boş çıkaranlar sağolsun
peki :D
olursa da yalandan olur.
Aynen
Why not !
bence olamaz :d
Aynen
Olamaz kanki :)
Bencede
Tabi ondan hoslandigi anlamina da gelmez
Hmmm
Olabilir tabi ki.
Sakıncalı ama :(
Niye sakıncalı?
İlerde başka duygular gelişebilir
Olmaz
Bencede
Kürt olmazsa olur
Ne alaka?
Tüm kürtler azgın dır da ondan
oglum sacamlaam ya ne bu kurte olan on yargı onlarda bızı oyle goruyorlar merak etme
Aşağlık yaratık ne derse desin :)
Kanka naber ya?
Uf snne be slk. s. s
yha öyle dmsne. s. s
bir gt ya. s
bye. s
olabilir
Sakıncalı ama
ne konuda
Ateşle barut yan yana durmaz derler
Asla...
Bencede
Kız ve erkek arkdas olamaz.. hiç bir zaman.. bir odaya koy 1ay bak bakalım kankalarmı :)
Aynı odada ne işi var onların ! :/
Farzı misal. d eic icn :P
Genel konustm onlar icn degl. d
:))
mümkün diil...
Aynen
Olmamalı
Aynen
tabiki olabilir
Bence olmamalı
neden olmamalı? insan kendisini bildikten sonra kankada olur dostta olur kardeşte olur...
Kardeş olsun ona karışmam
Olunmamalı
Aynen
olamaz
Bencede
fuckbody olabilirler
Keşke
#olamaz.
Bencede
oluru var bence
Bence yok
neden böyle düşünüyorsun neden olmasın
İlerde kankalıktan öteye gidilebilir
tabi senin kuyruk acın var tabi kabullenemiyorsun
Hiç bir erkeği kanka diye yanımda gezdirmem ;)
kıskanç
Evet sevgilimi kıskanıyorum
kıskanç kıskanç