Kocam bana bencilsin hep kendini düşünüyorsun dedi üzüldüm?

Merhaba arkadaşlar şu an ağlayarak bu sıkıntımı yazıyorum okadar üzüldüm ki cidden bu saate bu olayı yaşamak istemezdim eşim gececi olarak çalışıyordu kendisinin sigarası bitmiş bir paketinde evde vardı az dolu benimde sigaram az kaldığı için onunkini içtim bitti 1 saat önce eve geldi sigara kalmadı gel yatalım dedim nasil dedi daha vardı dedi ben içtim dedim neyse yok ben 2 saattir içmiyorum bittide insan bitane bıraktır bende sende vardır diye içtim dedim sanki dedim ben bazen uyurken sen benimkinden içmiyorsun dedim neyse dedim git al uykum varda bilmem ne dedi ben alayım dedim yok dedi sonra bana sen zaten bencilsin hep kendini düşün diye laflar saydı okadar gücüme gitti ki öyle biri kesinlikle değilim yemeği az yapmış oluyorum bazen ikinci tabak çıkmıyor diye kendi yemeğimi veriyorum ağlatti beni bide üstüne gönül bile almadan girdi yatağa dedim almaya gidiyorum yat diyor sabah sabah bilmem ne bende kendime alıcam dedim hasta aldık başımıza gibi bişey dedi bende aldım yastığımı gittim misafir odasına kimse anlatmam öyle derdimi herşeyi içimde yaşarım ne yapmalıyım çok doldum 5 yillik evliyim bu Arada saçma sapan yorumlar yazmayın lütfen
Kocam bana bencilsin hep kendini düşünüyorsun dedi üzüldüm?
Cevapla