AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
77Cevap
Nice sağlıklı, huzurlu ve mutlu senelere...
En güzel çağlarındasın.
Çok yaşlandın nene oldun. Bastonun nerdeee?
Abartma rüya 😃 daha bunun 40 var
koccaman mi oldun cen
Hâlâ çok gençsiinnn :))
tam olgunlaşmaya yaklaşıyorsun artık
Doğum günün kutlu olsun 🎂👏👏👏
İyi tarafından bak 38 yaşına daha 10 yıl var
Musmutlu yaşların olsun Rüyam 🌼🌻💐😘
Doğum günü kızı.. Nice senelere insallah.:)
Alışırsın bir bakmışsın 40 olmuşsun
Doğum günün kutlu olsun...
heepii pörttey bende dün itibari ile 33 oldum 😂
Nice mutlu seneler :)
uzme kendini en guzel yasların
Doğum günün kutlu olsun 😊
Yaaa doğum günün kutlu olsun güzellikkk
Hayirli yaslarin olxun
Mutlu yıllar şapşik 😊
Şapşik derken
4 gün önce yazdık onu doğum günün diye şimdi şapşik değilsin 😊
Zaten herkes şapşik diyemez bana seni tanımadığım için de 4 gün öncede demen ironi olmuştu.
İroni olması için şapşik olmadığın halde sana şapşik demem gerekirdi ki o gün fazla şapşiktiniz hanfendi 😉
Hiiihiii eminim tabi beyefendi...
Yukarıdaki sorunu ve detayı oku bence oldukça şapşal duruyor 😂😂
Şapşal dursun diye zaten öyle yazdikk ya sjjsjs
Eee o zaman şapşik diyince de ironi deme bu ne perhiz bu ne lahana turşusu derim 😂😂
Bana herkes şapsik demez diyorum ironi olan kısmı o perhiz ve lahana turşusu iste
Detaydan dolayı dedim diyorum bende beni niye anlamıyorsun sen 😬😬
Anlamk istemiyorum çünkü böyle bir soruya bir insan niye gizli gelir🤔
Doğum günü kutlaması gizlilik ilkelerini mi çiğnedim aman Allahım inanmıyorum 😂😂😂 cezam neyse çekerim kes ceza mı
Gizliden çık cezan bu sjsjjs
Ne kadar da zekiii cezaya indirip talep ediyorum ya da avukatımı falan arayabiliyor muyuz 🤔
Tamm ceza indiirmi 10 dakka gizliden çıkacaksın jsjjs avukat işlemez
10 dk da anca mı okuyacaksın üye adımı bari 10 saniye der insan yok senden olmaz 😂😂
Benden insan olmaz zaten sjjs niye işine mi gelmiyor yoksa birileri seni görecek benim sorumda diye 🤔🤔😂
Sen önce neden 4 gün önce değilse şimdi yoruma cevap verdin onu söyle birileri mi görürdü gizliye gülüşmelerini 😂😂😂
Şimdide görür birleri görmek istese sonuçta profilinde son görüşler desin 😂😂😂 yani bana bu tezi çevirmek saçma olduuuugg
Peki neden o gün değilde şimdi buna da mantıklı bir cevabınız var mı küçük hanım 😊
Var tabi 0 gün müsait değildim doğru düzgün bakmadım görüşlere bugün bakininca aklıma geldi de konu yu niye giziden çıkmaktan bana çevirdin? 🤔
4 gün önce doğum gününü kutlayan kişiye 4 gün sonra döndüğün için olabilir mi 😊 önce kusura bakma anca zaman bulabildim demen gerekmez mi
Kusuruma bakma mi diyecektim bir de pardonnnn ayhh narsist diyince kiziyonuz sonra jsjjs
Narşistlikle ne ilgisi var olayın. Etik yaklaşım sergilemek adına senin doğum gününü kutlamış insana bir açıklama yapman gerekirdi bize böyle öğrettiler size nasıl öğretmişler bilmiyorum ama bir kusura bakma demelisin bu seni küçültmez yüceltir bu kadar egonuza boyun eğmeyin hanfendi 😊
Sırf gizliden çıkma konusunu değismek için konuyu bana getirmeniz jsjej hadi ben kusura bakma dedim sende çik gizliden snns
Hadi ben kusura bakma dedim çok alalade oldu rica etsem düzgünce söyler misiniz cümleyi tam kuralım. 😊
Kusura bakmayın beyefndi o gün bakamadım bugün baktım oldu mu
Eeee sıra sende
Olmadı ama neyse tamam affettim. 😂😂
Ne sıra bende ben sen kusura bakma dersen çıkarım gizliden dediğimi hatırlamıyorum 😊
Egoist jsjjs afetmismiş hadi cezan belli çık tabi bir çekincenn yoksa birilerinnnndenn😂😂
cezam neyse çekerim kes ceza mı
Yazan sensin bende gizliden çıkmak dedim yani otomatikmen çıkmn lazım ☺️
Sence gaza gelecek biri mi var karşınıza küçük hanım 😊 sizin orada doğum günü kutlayana cezamı kesiliyor 😂😂
Çıkmadan da ben senin kim olduğundan emin olmak için zaten narsist diyerek zarfladim sjjsjs sende narşişt diyerek kendini tam ele verdin zaten 😂😂 çıkmasanda olur yani gaza gel diye demiyorumm sözünde dur diyorum ben durdum jsjw
Narşist dedim diye kendimi elemi vermiş oldum. Bu nasıl bir kafa yapısı ürkütücüsün. 😊
Evet tabiki de kelime oyunlarını seviyorsun ya sen jjsjejd
Kelime oyunu mu hiç sevmem aslında bir yanlışlık olmasın.
Hiç bir yanlışlık ben emin oldum shhsj
Hiç bir yanlışlık ordaki yoku yuttun bence benim sandığın kişi olmadığımı da yutarsın 😂😂😂
Yok onu yutmam 😂😂 yemezler yanii
Kim sanıyorsun acaba 😊
Seni sen sanıyorum yuttugum kelimeyi bile dikkat ederek bunu belirtiyosun
Harbi 2 kaldı be 🥺
Yaşlandık albayım
Ben dün 30 oldum öleyim o zaman
Bende ocakda olacağım. Spoiler verirsen bana çok makbule geçer ona göre 30 a girmeyeceğim.
Gir gir ölüme daha yakın bu tırt ülkede hızlı geçsin zaman afssfag
Git sen ötede öl ya psikolomi bozma 😂
Hahahahah😄
Seni 29 a geri alabilirim benle iyi geçinirsen
30 a adım adım 😄 yeni yaşın kutlu olsun
Doğum günün kutlu olsun
Nice yaşlara ailen ve sevdiklerinle
Harbi yaşlanmışsın bende geliyorum oralara doğru
ben yapraaa yedim o zaman
12 aralık mı senin
Aynı gün doğmuşuz nice senelere
Teşekkür ederim seninde doğum günun kutlu olsun
Teşekkürler 🙏
Resimdeki sensen yaşlanmadan korkma güzelsin 👍
İyiki doğdun nice mutlu senelere 🎂
♥️
❤️❤️❤️
yaşlanıyoruz
iyi bakalim iyi ki dogdun
Nice yaşlara : ))
Alışın alışın
Mutlu yıllar 🌸
Bundan bizene
Nice senelere ✨
nıce yıllara canım ... guzel yass
nice senelere reis
Yaslısın
dgko
32yim ve yaşlanıyoruz çok üzücü bir durum
girince alışıyosun
Yaşlanmadın
Bende 28 bekarsan evlenelim 😔😀
Yaşlanmadın
Yaşlandın be 😂
Daha da genclestin
Evettt
Evet teyze
28 cok kritiktir.
Hyr daha gençsin
hala tazecıksın