00.00 an itibari ile 28 oldum 😭😭 yaşlandım mi ben?

27 demek güzeldi 28e de alışır miyim? Ey 30 sana 2 kaldi jsjsj
Güncellemeler
+1 yıl
Doğum günümu kutlayan herkese çok teşekkür ederim biraz zoraki oldu amaaa neyse 😂😂😂💃👻
00.00 an itibari ile 28 oldum 😭😭 yaşlandım mi ben?
Cevapla