Sarı saçlı mavi gözlü 193 bir erkek neden okulda dışlanır?

benim genel anlamda boyum 193 ve havalıyım yani boy ve renk olarak avrupalılara göre iyiyim ama hiç arkadaşım yok tanışmak isteyen insanda çok az bunun sebebi ne olabilir kimseye adım atmam hepsi egitimsiz küfürlü konuşan cahil insanlar benle arkadaş olmak isteyen kendisi gelmeli okuldaki kızlardanda uzak duruyorum yaklaşmaya çalışanlarada mesafe kuruyorum ya ben türk kızlarını begenmiyorum zaten benimle olacak kız benim gibi sarışın mavi gözlü olmalı hadi onu geçtim okulumdaki kızların hepsi 150 160 ve hepsi koyu saçlı begenmiyorum arkadaş begenmek zorundamıyım tabiki hayır okuldak kızları cüce tipsiz kezolar begendigim kızlar rusyada saçım normal sarı tonunda degil aşırı sarı bir tonu var açık sarı tenimde beyaz türk insanı toplumdan dış görünüş olarak farklı olanla muhabbet etmek istemezmi bende türküm ama saçım ve gözüm farklı ben şimdi saç ve göz yüzünden ayrımcalıgamı ugruyorum hayatım boyunca bu devammı edicek sebeb ne olabilir okulum meslek lisesi okulumda sarışın iki rus çocuk var ikisininde saç sapsarı instalarına baktım birinin instası yok birininde instası vbar ama okuldan kimse takip etmiyor bizim okulda sarışınlara ırkçılık yapılıyor gibi sizce bu normal mi sokturmayın yalanınıza gerçekleri diyin sebeb ne olabilir bu ülke çok cahil bir ülke acilen sarı nüfüsun bol oldugu bir ülkeyemi göç etmeliyim sizce?
Sarı saçlı mavi gözlü 193 bir erkek neden okulda dışlanır?
Cevapla