En yakın arkadaşım sürekli benim eşyalarımı kullanıyor. Rahatsızlığımı nasıl dile getirebilirim?

Kıyafet neredeyse hiç kendinden giymiyor hep benden giyiniyor pijamaya kadar, krem, Ped bunlara kadar kullanıyor parasını yetiremediği için almıyormuş bir tonda sigara içiyor az içte al ozaman diyeceğim olmuyor o kadar çok sıkıldım ki artık aynı odayı paylaşıyoruz kalbi kırılmasın diye bir şeyde söylemiyorum çok basit bir şekilde kullanma bile desem alınacak gerginlik çıkmasını da istemiyorum ama çok sıkıldım artık ne yapabilirim?
En yakın arkadaşım sürekli benim eşyalarımı kullanıyor. Rahatsızlığımı nasıl dile getirebilirim?
Cevapla