Sözü görünce bana kızan bazı ex arkadaşlarım geldi. Ahıra ulaşanlar da var, henüz yolda olanlar da. Neşeli neşeli gidiyorlar ama onların da ahıra ulaşmasi yakındır. 😂😂😂
Sizin de böyle ex arkadaşlarıniz oldu mu?
Size kızıp eşeği yol arkadaşı seçen arkadaşlarınız oldu mı?
Selam Perla.. Benim gerçek anlamda arkadaşım olan kişi bana kızıp da herhangi bir seçim yapmaz.. He eğer seçim yapıyorsa da zaten arkadaşım olabilecek çapta değil demektir.. O sebeple isteyen ahıra gider isteyen isteyen ebesinin tokadı ilk patlattığı yere.. :D Keyifli geceler..
Bana kızan insanlar genelde hayatlarına küstüğü için ne eşşekle yoldaşlık ettiler nede ağırı kendilerine konak. Kayıplardalar. ya da ben bilmiyorum nerde olsuklarını. İyi bir yerde olsalar gözüme sokarlardı kesin 😂