Amelimiz doğuştan belliyse bu dünyadaki sınavın mantığı nedir?

Kur'an'ın Türkçesini 2 kez okudum. Hangi sure aklımda değil ama ana rahmine düştüğümuzde amelimizin belli olduğu yaziyor. Yani iyi mi kötü mu olacağımız. Bu durumda sınavin mantığı nedir doğuştan iyi ya da kötüysek. Tamamen inancsiz bir insan değilim. Mutlaka bişeyler var. Tesadüf olamaz. Ama aklıma takılan çok çelişki var kuranla ilgili. Siz ne düşünüyorsunuz. Yobazlar yazmasın taşlamak için lütfen. Saygı çerçevesinde tartışalım. Düşüncelerimizi paylaşalım. Herkesin görüşü inancına saygım var.
Amelimiz doğuştan belliyse bu dünyadaki sınavın mantığı nedir?
Cevapla